Mijn lijst met blogs

zaterdag 9 maart 2019

Pluk de dag

Gisteren waren zwager en schoonzus 40 jaar getrouwd. Voor hen maakte ik deze creatie naar het patroon van be challenged op facebook. Een leuk patroon om te maken, niet moeilijk met een leuk effect. Het papier is van craftsensations. Verschillende stansen gebruikt. oa de stansen die ik 2e hands kocht vorige week. Al wat ouder, maar ik ben er blij mee. Het plaatje is van Syta van Gelderen.
Het wijst verder wel voor zich, nog wat foto's in een overzicht.
Iedereen een fijn weekeind en tot een volgende kaart.
groet, Nelleke 

16 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Heel mooi kaartje Nelleke.
Leuk patroon.
Fijn weekend,
Groetjes, Elle-jeanne

Joanne kramer zei

Wat een schitterende kaart! Wauw! groetjes Joanne

Marfien zei

Ken het patroon, geeft een schitterend effect, leuk dat je er huwelijkskaart mee gemaakt hebt.

Ellen zei

Wat een prachtige creatie en zeker voor deze gelegenheid! Heel leuk model hoor...top!
Groetjes Ellen

Danielle zei

Dit is weer een heel leuk model zeg!! Prachtig gedaan, daar waren je zwager en schoonzus vast heel blij mee. Ik vind het een juweeltje!!

Hermien zei

Nou dat ziet er weer prachtig uit Nelleke, daar zullen ze vast en zeker blij mee zijn.

Groetjes Hermien

Dora zei

Prachtige kaart gemaakt met dit papier. Super mooi. Leuk toch dat scharrelen naar tweedehands knutselpullen. Doe ik ook graag.

Creatiels zei

mooi gedaan, leuk papier. dat modelletje wil ik ook eens uitproberen, ik ga eens kijken op Y-tube
groetjes
Els

Nota Bene zei

Je creatie is prachtig! De speciale vorm is echt heel leuk, en die kleuren zijn helemaal mijn ding...
Groetjes, Nele

Marjan zei

Wat een geweldige kaart, erg leuk in dit model en met de mooie kleuren!

Henriët zei

Prachtige kaart! Mooi zoals je nog van alles toe hebt gevoegd aan het drukke papier zonder dat het een drukke kaart is geworden.
Groetjes van Henriët

Nicolette zei

Leuke kaart voor je zwager en schoonzus.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave uitwerking van de challenge Nelleke. Mooie kleur blauw heb je gebruikt, heel fris.
Lieve groetjes Miranda

Claudia's kaartjes zei

Je kaartje is een kanjer.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Angelique zei

Prachtige kaart voor het 40-jarige bruidspaar, mooie kleurencombinatie en een leuk model.
lieve groetjes Angelique

HJA zei

awesome website blog keep it up the good work Whatsapp Dp for boys