Mijn lijst met blogs

zaterdag 20 april 2019

Pluk de dag en kleine beschrijving.


20 april vandaag. Op deze stralende voorjaarsdag begint er bij de Egel een nieuwe challenge. Deze 2 weken mag je liften. Het voorbeeld kun je vinden op de Egel. Moeilijk? Nee, vergelijk het maar met een sketch. We hopen natuurlijk ook weer op een geweldige deelname zoals afgelopen keer. Ook merkte ik dat veel mensen mijn blog bezocht hebben voor het patroon voor de starbust kaart. En dat vind ik nou weer geweldig, dat ik hiermee anderen op weg kan helpen.
Dit is dus mijn kaartje nav de lift. Lijkt het je moeilijk als die schuine stukken? Dat valt heel erg mee. Maak in dat geval even een voorbeeld op een restje papier in de maat van kaart die je maakt.
Ik heb eerst het hoekje rechtsonder bepaald, daarna steeds 4 cm opgeschoven. Even nummeren en pijlen opzetten en dan snijden maar. Dus even een patroon maken. En wat zo leuk is van een patroon: je kan er gewoon restjes papier gebruiken. Hopelijk kun je er wat mee.
Ik gebruikte de lieve voorjaarskleurtjes uit het blok van de Aldi. Een heel klein randje zwart om het af te steken. Een paardenbloem hoort bij mij echt bij het voorjaar, zo mooi ze bloeien volop.
(behalve als je ze in de achtertuin hebt)
Wens ik iedereen hele fijne Paasdagen en tot een volgende kaart.
Groet, Nelleke 

4 opmerkingen:

carla zei

Een hele mooie voorjaarskaart.
De kleurtjes passen er ook goed bij.
Leuk gemaakt Nelleke.
Fijne Paasdagen !
Groetjes,
Carla

Joanne kramer zei

Wat is ie mooi en super vrolijk!! groetjes Joanne

Daphne zei

Zo leuk dat veel mensen jee blog hebben kunnen vinden voor de vorige challenge. Je doet het dan niet voor niks.
Deze kaart is ook alweer zo leuk.. mooie kleuren en met run patroon moet het volgens mij goed te doen zijn.

martina's kaartjes zei

helemaal leuk !
grtjs,martina
x