Mijn lijst met blogs

maandag 6 mei 2019

Verhuiskaartjes



Zaterdag was het weer niet zo geweldig en kroop ik lekker in mijn kamertje om verhuiskaartjes te gaan maken, ik maakte er 3.
Deze is gemaakt naar de sketchuitdaging van Freshly Made sketches, maar door dat Thomas afgelopen dagen de boel wat op "stelten" zette, ben ik het vandaag helemaal vergeten te plaatsen. Gelukkig lijkt het allemaal weer goed te gaan, en keert de rust weer enigszins terug. En dan bedenk ik dat ik mijn kaartjes nog niet geplaatst had.... Dan maar nu, ook al is de FMS al afgelopen.
Het papier komt uit een heel oud blokje van het Kruidvat. Dit gemat op zwart papier. Uit papier met een zilveren look de sleutels gestanst en new home er dubbel op. 1x in zwart, en een keer half rood.
FMS: sketch 386
Ik vond nog papier van een oud blokje van het Kruidvat. Deze weer gemaakt naar een andere sketch. Gemat op rood en blauw papier. Rode sleutels en new home van rood papier. Nog wat glitters, en de sleutels vastgemaakt met een zilveren koordje.
Sketch Saterday: sketch: 562
                                        
Er was nog wat over van het designpapier van de eerste kaart. Daar maakte ik dit kaartje mee. Nu gebruikte ik kraft en matte ik het op wit papier. Weer de sleutels en een andere tekst.
Bij beide kaarten heb ik een huisje uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Twee zijn er al op de bus gegaan, de 3e is voor de voorraad.
Groet, Nelleke

13 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke verhuiskaartjes.
Alle drie apart, maar wel mooi.
Groetjes, Elle-jeanne

Plony zei

Ze zijn heel leuk geworden. Ik vind het altijd lastig dit soort kaartjes maar deze zien er echt heel gaaf uit.
xxx Plony

Rosina zei

3 prachtige verhuiskaartjes zijn dit Nelleke

groetjes Rosina

marja kenter zei

Ze zijn alledrie erg leuk Nelleke.
Groetjes

Jen Timko zei

Wonderful card! Love those keys! Glad you shared with us at FMS!

Daphne zei

Wat een leuke serie is dit.
2 Wat rustige, 1 iets drukker, die spreekt voor mij het meest.... gek he, zo heeft ieder zijn voorkeur.
Jammer dat je te laat was met linken (Ik ook al afgelopen zondag), maar soms moet je je aandacht even ergens bijhouden, dat is veel belangrijker!
Hopen dat het nu weer rustig is met/voor Thomas.

Joanne kramer zei

Wat zijn ze leuk! groetjes Joanne

dj zei

I love all three of your creations....thanks for playing along with our sketch at Sketch Saturday!! We hope to see you again next week.

Sarah zei

Leuke verhuiskaartjes!

Hermien zei

Super leuke verhuiskaartjes Nelleke.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuke kaartjes heb je gemaakt. Knap dat je drie met hetzelfde thema zo verschillend hebt uitgevoerd. Ik moet er morgen ook nog eentje maken. Dus dit inspireert wel..

Marjan zei

Wat een toffe kaartjes, Nelleke! En lekker voor de voorraad! Zou niet kunnen kiezen welke ik leuker vind.

Marja zei

Superleuke verhuiskaartjes Nelleke!...de bovenste viel bij mij in de bus en staat hier op de kast te pronken. Heel erg bedankt daarvoor. Heb je de candy gezien op mijn blog daar kun je nu ook aan mee doen...even na beneden scrollen kreeg het niet vast boven aan gezet.
Groetjes Marja.