Mijn lijst met blogs

vrijdag 28 juni 2019

Verlaat kerstkaartje

Na een mooie dag gisteren nu nog mijn kerstkaartje. Verwend met kadootjes, bloemen, lekkernijen en heel veel kaartjes geniet ik na. Bedankt bloggers voor alle mooie en lieve kaartjes.
Zondag komen mijn broers en zussen en vieren mijn zus en ik onze verjaardagen met een lunch. Compleet met het kleed van mijn ouders en het mooie theeservies van mijn moeder erbij.
Nu dit kaartje. Gemaakt met washitape en restjes papier. Het donkere papier is dacht ik handgeschept paier, waar nog wat van lag. Mijn mooie hertjes in de hoofdrol, bloementjes erbij en tekst.
Restje designpapier van MD. veel valt er verder ook niet over te zeggen, spreekt voor zich.
Ik hou het ook kort. Vanmiddag Thomas terugbrengen en tandarts en daarna op naar het volgende feestje.
Challenges:
Cheerfullsketches: sketch
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag, optie washitape.
Groet, Nelleke 

10 opmerkingen:

Marja zei

Wat fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad...geniet zondag van je feestje met je zus.
Het is een hele mooie kerstkaart geworden.
Groetjes Marja.

Scraptastisch zei

Van mij natuurlijk ook nog van harte Gefeliciteerd Nelleke en geniet zondag van de lunch met je familie. Je hebt een mooi kerstkaartje gemaakt en succes met alle druktes!
xx Gerie

Elle-Jeanne zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Nelleke.
Mooi kerstkaartje, heb je gemaakt.
Groetjes, Elle-jeanne

Marfien zei

vrolijk kaartje, je hertjes blijven toch weer terugkomen . . .
Fijne zondag

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart met die washi-tape en lieve hertjes. Gezellig om zo samen nog jullie verjaardagen te vieren en leuk om dan spulletjes van je ouders te gebruiken. Brengt vast herinneringen boven en voelen ze weer dichtbij. Geniet ervan xx
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Alsnog proficiat en geniet van de lunch met je familie.
Leuke kaart met die schattige hertjes en bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Daphne zei

De hertjes blijven mooi.
Verlaat of niet, het is een leuke kerstkaart.
Fijn dat je verjaardag zo gezellig en mooi verlopen is.

Danielle zei

Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad! En dan morgen nog een keer feest, gezellig! Je kaartje is mooi, de kleurencombinatie vind ik heel mooi!

Anita van Merode zei

Prachtig mooi kerstkaartje Nelleke, dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches blog.
Gr Anita DT

Marjan zei

Van harte met je verjaardag nog, fijn dat je zo verwend bent.
Gaaf kerstkaartje ook!