Mijn lijst met blogs

donderdag 25 juli 2019

Christmas bij 40 graden in Nederland

Hitte records sneuvelen, wij plaatsen kerstkaartjes vandaag. Op de camping was het afzien, ondanks de geweldige schaduwplek waar we stonden  en we het goed naar ons zin hadden.
Kortom, we zijn vanmorgen eerder naar huis gegaan. Geen verkeerde beslissing, zeker voor Thomas niet.
Wat een verademing om in een koel huis van 26 graden te komen. Inmiddels is de temperatuur ook daar wel gestegen, het is er nog goed toeven.
Mijn kaartje welke ik op de camping maakte. Mijn vakantie koffertje ging weer mee en ik daag mij dan uit om materiaal te gebruiken wat ik bij mij heb.
Van Marfien kreeg ik vorig jaar een setje designpapier, omdat ik met de liftchallenge mee had gedaan. Dit jaar ben ik minder fanatiek, al maakte ik wel een kaartje met de sketch van afgelopen maandag, maar met verkeerde tekst zag ik later..... Dit setje zat oa in mijn koffertje met ongebruikte stansjes die ik ooit stanste voor andere kaarten.
Het papier is volgens mij van SU, en gecombineerd met zwart krijgt het een mooie uitstraling.
Christmas zwart gemaakt, een strikje en wat gouden glitters.
Ik maakte nog een 2e, die maak ik thuis af omdat ik geen stempels bij mij had.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Nog bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart. Ik had inderdaad het designpapier op de kop geplakt. En ja dat is dan zoals het is. Hij gaat gewoon de deur uit.
Geniet van de dag.
Warme groetjes uit Wilp, Nelleke

17 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooi kaartje! En ik kan me helemaal voorstellen dat het op de camping te heet was. De temperaturen worden ook in de schaduw gemeten, he, dus schaduwplek is dan nog heet!
Wij houden het hier ook zo koel mogelijk. Ook in huis 26,27 graden, dus we mogen niet klagen. Hoewel ik met 20/21 al hoofdpijn krijg....
Vannacht werken en ook dan zal er een record sneuvelen begreep ik net van Gerrit Hiemstra....

Sarah - Crea S zei

Leuk kaartje Nelleke!
Pfoeh ik moet er niet aan denken, met dit weer op de camping staan. Schaduwplekje of niet, geen wonder dat het jullie te heet werd! In huis is het inderdaad beter vertoeven, gelukkig! En ik mag al helemaal niet klagen, we hebben gelukkig airco in de woonkamer. Hoewel ik dat ook zo lang mogelijk probeer uit te stellen! Hou het koel! Liefs, Sarah

karin zei

Mooi kaartje Nelleke.
Groetjes uit de Sahara 😀 pff 40 graden.
Hoop dat het vlug verandert dit weer.
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Goede beslissing om de vakantie in te korten, het moet wel leuk blijven, en dat was het zo te lezen niet.
Mooie kaart heb je tijdens je vakantie gemaakt!
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Goede keuze om eerder naar huis te gaan, dat is beter vol te houden dan op de camping in deze hitte. Je kerstkaartje is weer prachtig. Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Ellen zei

Je hebt de herten ook in alle soorten geloof ik...prachtig ook deze en mooi verwerkt op je kaartje!
Hier ook hot hoor iets van 27.7 gr...ik vind het te bar en wordt er moe van maar Anna houdt ons bezig haha!
Groetjes Ellen

Caroline Cards zei

Een leuke kaart Nelleke!
groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Wat leuke kerstkaart.
Het is veel te warm,hier ook zelfs om te knutselen.
Groetjes Elle-jeanne

Marfien zei

Mooi kaartje, het papier is inderdaad van SU, in die serie is ook zwart een van de kleuren die er bij passen, niet verkeerd dus. hier buiten in de schaduw 39 graden, binnen 28 (ook nog nooit meegemaakt)

Enny zei

Wat een leuk kaartje, heel mooi ! Ja, zo'n hitte, dat is zeker op de camping niet uit te houden. Voor mij mag het vlug wat koeler. Groetjes, Enny

!neke zei

Helemaal leuk weer !
En die hitte ....thuis toch beter !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

Echt geen campingweer nu... maar dat weet je natuurlijk nooit vooraf...
Mooie jaart, prachtig rendier!
Fijne dag
Nancy

Marijke zei

Een mooi kaartje en zeker met deze hitte toch nog een kaartje gemaakt! Op de camping is het leuk maar niet meer met deze temperaturen! Mag echt wel iets minder! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Knáp dat je toch een kerstkaart hebt bij deze temperatuur Nelleke. Gisteren is hier vlakbij in Gilze-Rijen de record-temperatuur van 40,4 graden gemeten, ik kom buiten het verzorgen van mijn moeder tot eigenlijk niets...pfft.
Je kaart vind ik mooi gecombineerd met dat zwart, warm..hihi.
Lieve groetjes Miranda

Margo zei

Hi Nelleke
Ja op de camping zal wel erg heet geweest zijn, gek dat we 26 graden nu al lekker koel vinden he !
Je kaartje is super
Groetjes
Margo

Tante Kaat zei

Als we gingen kamperen nam ik ook altijd al wat spullen mee om kerstkaarten te maken. Mensen kijken dan wel eens raar op maar je hebt dan toch lekker maar een voorraadje klaar wanneer je terug thuis komt. Met deze temperaturen zal het idd wel afzien geweest zijn. Ergens ben ik dan toch wel een beetje blij dat we dit jaar niet konden gaan kamperen ;)
Voordeel bij een nadeel.
Leuke kaart!
Grtjs, Katrin

Henriët zei

In blogland kan alles.....maar goed dat de kerstkaarten niet zijn gesmolten.
Leuke kaart met het rendier.
Groetjes van Henriët