Mijn lijst met blogs

maandag 19 augustus 2019

New Home en Thank You uit de the Flow

Dank jullie leuke reacties op mijn kaartjes uit de Flow.  Voor alle duidelijkheid gebruik ik het papier uit een special van Flow, dus niet uit de gewone Flow. Zie dit bericht..http://farmerblog-nelleke.blogspot.com/2019/07/flow-in-de-lift.html 
Mijn kaartjes voor vandaag. Ik had 2 verhuiskaartjes nodig en in de Flow zaten mooie papiertjes met huisjes en in mijn stansen bak enkele uitgestanste New Home. Ik maakte er dus gelijk 2. Bij de eerste heb ik new eraf gehaald om de nadruk te leggen dat de ontvanger zie gauw thuis gaat voelen in het nieuwe huis. 
Marfien daagt ons uit om te liften en ik heb de sketch gebruikt en geen stempels omdat ik die niet mee had op vakantie. De aandacht gaat naar de bloem en zelf verrast dat het zo goed bij elkaar past.
En dat met restjes.
                                  
Een kaartje voor een jong stel dat samen gaat wonen. Net iets anders gemaakt. De knoop heb ik uit moeders knopendoos gevist. Knoopjes uit het pakket van GerJanne. Verder wel duidelijk dacht ik zo.
15 juli was de opdracht om een figuur uit te stansen en weer terug te leggen. Hier heb ik iets meegesmokkeld. Ik was niet thuis en dan moet je je behelpen op de camping.  De vogel zat wel op de achterkant van het vogeltjes papier, maar helemaal onderaan. Van het donkergroen heb ik een lijstje geknipt en ander designpapier er achter gedaan. De vogel gemat op rood papier, en dit weer rechts onder geplakt. Een strik links onder, die had via de zijkant moeten lopen. Thank you zat ook op effen papier. Vellum had ik niet, dus zo maar gedaan. En ze zijn inmiddels al verstuurd.
                                     
Deze kaart hetzelfde verhaal. Het touw wel helemaal links gedaan. 
Nog 1 week geloof ik en ook weer zin om andere dingen te gebruiken. Dat doe ik ook wel, maar niet voor deze uitdaging. Als je het een beperkt aanbod moet doen is leuk. Echter als er van alles ligt waar je aan wilt beginnen is ook supergaaf.
Oja met de vorige uitdaging deed ik ook mee. Ik weet nog heel goed dat ik daar mee bezig was!
                                 
Mijn kaart 5 jaar geleden, nog steeds vind ik hem prachtig.
Groetjes, Nelleke

7 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat een mooie serie liftkaartjes ,heb je gemaakt.
Je kaart van 5 jaar geleden is ook prachtig.
Groetjes Elle-jeanne

Marfien zei

Je hebt weer leuk meegelift en van de nood een deugd gemaakt, ze zijn trouwens allemaal goed gelukt
die uit 2014 is ook gaaf, zo'n stempel had ik nu ook uitgezocht maar die mislukte dus pak je weer wat anders
Ga hem ook nog een keer doen met alleen papier . . .

Nancy Soetaert zei

je oude liftkaart was heel mooi, de nieuwe zijn ook heel tof geworden!
Groetjes
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke serie weer met beperkte middelen Nelleke. Mijn oma zei altijd: "hoe minder je hebt, hoe creatiever men wordt".
Je kaart van 5 jaar geleden is ook een toppertje hoor, prachtige kleur...
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Prachtige kaarten, Nelleke. Ik vind het echt knap hoe je met die Flow aan de slag bent en er telkens zoiets prachtigs mee maakt.
Je kaart van 5 jaar geleden is ook schitterend.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Heel mooie kaartjes, die verhuiskaartjes! Ontzettend leuk papier met de huisjes erop. Ook je andere liftkaartjes zijn leuk, heel goed bedacht zo!
En je oorspronkelijke lift is inderdaad een heel mooie!! Wauw!

Ellen zei

Allemaal prachtige kaarten Nelleke...het papier met de huisjes uit de flow is geweldig! Top om te creëren met wat je hebt!
Groet Ellen