Mijn lijst met blogs

dinsdag 15 oktober 2019

Get well soon

Wat een mooie ochtendstond vanmorgen. We hadden nog niets gezien maar we zagen een weerkaatsing in de schoorsteenpijp van de buren. Hopelijk blijft het droog. Straks richting Apeldoorn voor een BHV training. Gisteren de theorie gemaakt en dan ben ik er weer voor een jaar af. Altijd goed om te doen hoor, je wordt weer even wakker geschud. Dat was ik al, vorige week ging op het werk het alarm af. Binnen enkele minuten hadden we iedereen buiten staan. Gelukkig was het maar een test....
Bij DAK sta ik met een kaartje in de top 3. Altijd leuk om te lezen, daar wordt ik echt wel blij van.
Afgelopen weken waren er meer top plaatsjes met heel verschillende kaarten allemaal, leuk!
Want ik vind zelf dat ik niet 1 stijl kaarten maakt maar juist zoveel mogelijk probeer te variƫren.
Nu dan mijn kaartje. Het wasbeertje keek mij aan om gebruikt te worden, in zijn handen een pompoen om een heerlijke soep van te maken.
De basis is kraft, daarop designpapier van MD. Verder alles van MD behalve de knoop, die komt uit een ouder pakketje van oma DEE.
Het was gewoon leuk om er aan te werken, middags alles gestanst en klaargelegd, avonds plakken in de huiskamer.
Challenges:
Marianne design: Beterschap
Papier: PK9145, Wasbeer: COL1472, Tekst: CR1318, Blaadjes: CR1336, Takjes: CR1387, en raampje is ook van MD
Sketch saturday: sketch 585
4 season challenge 25: into the woods
Creaties Suzan: herfst/halloween
Use your stuff: pumpkins
Tot een volgende kaart, donderdag zie je me weer.
Alvast bedankt voor het kijken, lezen en reageren.
Groet, Nelleke

21 opmerkingen:

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige herfstachtige beterschapkaart Nelleke! Gefeliciteerd met je top 3 notering!

Hobbygroet,
Lisanne

Colien zei

Wat een mooie herstkaart, echt een plaatje met de wasbeer in the spotlight!
Gezellig dat je meedoet met de Into the Woods-uitdaging op het 4 Season Blog.
grtz Colien

Dora zei

Prachtige kaart. Succes vandaag.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hij is superleuk Nelleke, het wasbeertje tussen de bladeren met pompoenen. Leuk opgebouwd. Ik vind het ook leuk dat je zoveel verschillende kaarten maakt, zelf doe ik dat ook graag. Het houdt ons ook lekker bezig in het koppie :) Hopelijk ging het goed op de training?
Lieve groetjes Miranda

Anita zei

Nelleke je hebt een prachtige kaart gemaakt maar als je de regels op ons blog goed leest mag je maximaal met 5 challenges meedoen.
Misschien wil/kun je dat nog veranderen anders zal hij helaas worden verwijderd.
Sorry

Gr. Anita
MDblog

Joanne kramer zei

Wat is deze suuuuper leuk! Jij maakt inderdaad heel verschillende kaarten, elke keer ben ik weer verrast! groetjes Joanne

Jantine zei

Schattig kaartje met het lieve wasbeertje! En BHV s heel belangrijk. Goed dat jullie vorige week zo goed handelden bij de oefening.
Groetjes
Jantine

Elle-Jeanne zei

Heel mooi schattig herfstkaartje, Nelleke.
Groetjes Elle-jeanne

Marfien zei

Een heel gezellig beterschapskaartje, mooie kleuren heb je gebruikt.

GerJanne zei

Oh wat is hij leuk geworden! Ik ga ook gauw aan de slag met de wasbeer. Hij ligt hier te wachten in de verpakking...
Je had weer een druk dagje.
En dat vind ik ook leuk en verrassend bij jou om te zien dat je elke keer weer wat anders verzint.

Daphne zei

En lief kaartje.
Het wasbeertje blijft ern lieverd.
Wat een goed idee om 's middags te stansen en dan's avonds aktes te plakken in de kamer, dat klinkt gezellig.

Trijntje zei

Prachtuge kaart Nelleke. Zeker leuk om verschillende stijlen kaarten te msken. Dat maakt de hobby ook leuk. Steeds weer een andere techniek. Deze kaart is super geslaagd. Erg mooi samengesteld. Groeten trijntje

Annemarie en Merit zei

wat een leuk en lief fris herfstkaartje, schattig he die wasbeer..
liefs Annemarie en Merit

Margo zei

Superleuke kaart Nelleke ! Hopelijk viel de training mee. Zo'n brandoefening is toch altijd adrenaline vind ik.
Groetjes
Margo

Judith zei

Prachtig, mooi kleurrijk ook.
Gezellig dat je mee doet aan onze "beterschap/sterkte" challenge...
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Marjan zei

Jij hebt inderdaad niet 1 stijl, dat is leuk, ik probeer dat ook te variƫren. Deze met de leuke beestjes is supervrolijk en mooi!
Mijn dochter heeft donderdag haar BHV training.

Aniet zei

Supermooie beterschapskaartje Nelleke,
succes met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

Nicolette zei

Mooie kaart Nelleke.
Groetjes Nicolette

Julene Matthews zei

Fabulous card. Thanks for joining us at Use your stuff.

Anita van Deur zei

Lief kaartje.

Groetjes, Anita

Nelly zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge Into the woods bij 4-Season Challenge Blog.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)