Mijn lijst met blogs

zaterdag 5 oktober 2019

Hey!! De M is van....


Daar ben ik alweer met een kaartje. En dat heeft een reden. Want het is vandaag de 5e en dat betekent dat er weer een nieuwe uitdaging begint bij de Egel 🦔. Vandaag een sketch en een voorwerp dat met een M begint. Ik had bedacht om muisjes te gebruiken. Maar omdat 2 DT maatjes die ook al hadden, heb ik wat anders bedacht. Ik kwam uit om een Molenstempel te gebruiken. De sketch heb ik een kwartslag 🥨 en dat mag natuurlijk ook. Maar we moeten wel echt iets wat met een M begint opzitten zoals mol, mok, man, mama, 🌼, maan of motor. Om maar wat voorbeelden te noemen. Het kaartje spreekt verder wel vanzelf. Papier van MD, evenals de bloem.
De Egel heeft ook weer een mooie prijs te vergeven, we wilden ook wel mee doen!
Ik ben heel benieuwd wat jullie gaan maken, en hoop aan verscheidenheid van inzendingen te zien.
Deze kaart doet ook mee met de uitdaging van Knutsels en kadootjes, daar is de uitdaging zwart-wit-roze kaart.
Groet, Nelleke

11 opmerkingen:

Sarah zei

Heel leuk je kaart. Wat een mooie bloem! X

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart is dit en wat een goed idee om het afdrukje niet in te kleuren! Ga ik ook eens proberen. groetjes Joanne

LisannesKaartenhobby zei

Inspirerende kaart! Mooi gemaakt!

Hobbygroet Lisanne

Ela zei

Zag m al bij De Egel, leuk is ie! Moet nog even nadenken over de M... Groetjes Ela

martina's kaartjes zei

leuk kaatje zo ! mooi, die kleurencombo zwart / wit / fuchsia is altijd wel een toppertje
grtjs,martina

Daphne zei

Ik vind de sketch erg leuk.
De opdracht ook trouwens, iets met een M, even nadenken en het komt goed.
Hele mooie kaart, de kleuren zijn zo opvallend, ik hou van die combinatie.

Caroline zei

Prachtige voorbeeld kaart in deze kleuren ook! Leuke challenge trouwens, ik ga mijn best weer doen.
Groetjes Caroline

Ellen zei

Wow...prachtig hoor! Die blaadjes zijn ook zo mooi!
Groet Ellen

Henriët zei

Mooie voorbeeldkaart! Leuk om deze voorbeeldkaart te combineren met de challenge van Knutsels en Kadootjes. Nu ga ik zelf maar eens iets origineels met de letter M bedenken.
Groetjes van Henriët

Marjan zei

Mooi, Nelleke! Mooie kleuren samen en mooi design van je kaart, het plaatje van de molens past er goed bij.

Marfien zei

Mooi voorbeeldkaartje, leuk stempel