Mijn lijst met blogs

donderdag 21 november 2019

Flamingo in kerstsfeer


Vanmiddag kwam ik eerder thuis dan dat ik dacht. Daarom gunde mij ik nog een uurtje om een kerstkaart te maken. Ik kon het niet laten. Van het kerstblokje van MD wordt ik ook zo blij, het papier is zo mooi daar heb ik de laatste dagen verschillende kaartjes van gemaakt.
Nu een grote tag. De basis is van een stans van studio light meende ik. Daarop kerstboompjespapier en daar nog weer ander papier op met verschillende boompjes. De Flamingo mocht vandaag op dit kaartje prijken, daarnaast een hertje. Deze is zo grappig, toen ik die zag was ik gelijk verkocht,  ik heb wel een hertjestik geloof ik. :-)
Bij de hertjes zat een belletje en die hebben ze beiden om gekregen. Zie je hoe verbaasd het hertje kijkt? Verder nog een bloem en grijs lint met een stiksteekje.
Roze tule bovenaan en een tekst fijne kerstdagen gestempeld. Een oudje, op het doosje staat dat die uit 2012 is en van de Action is. Die heb ik echt wel vaak gebruikt.
Challenges:
Sketch saturday: sketch
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC : alles mag optie gebruik glitter
ABC: X is for Faux
Groet, Nelleke 

22 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een originele kersttag, Nelleke. Wat lief dat de flamingo ook een belletje om kreeg. Dat hertje is écht tof!
xxx Margreet

marian zei

Wel een aparte combinatie een flamingo en een hertje in de kersttijd. Maar waarom niet, tegenwoordig kan alles. Leuk hoor.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja dat hertje denkt wat is dat een vreemde vogel in mijn bos hihi. Superleuk vind ik deze originele tag Nelleke, geweldig die kleuren :)
Lieve groetjes Miranda

Annerieke zei

Wat een mooie tag Nelleke! Prachtige kleurencombi, zo leuk dat je de flamingo hebt verwerkt. En je liefde voor hertjes, die deel ik hoor.

Danielle zei

Haha een flamingo op een kerstkaart, super leuk! Ik snap dat hertje wel, dat ie er even aan moet wennen ;-) Leuk gedaan!

Elle-Jeanne zei

Wat een leuk apart kerstkaartje ,met een flamingo
Heel mooi gemaakt .
Groetjes Elle-Jeanne

Henriët zei

Een niet alledaagse kerstkaart met de flamingo. Maar moet kunnen vind ik! Weer eens iets anders. Dat hertje vind ik ook top. Zie hem eens kijken!
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Geweldig die flamingo mooi geheel.

Groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

Haha ik snap wel dat het hertje een beetje verbaasd kijkt.. hij komt ineens een flamingo tegen!! Super leuk gemaakt Nelleke. Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas.

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

!neke zei

Wat een gave tag !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Angelique zei

Mooie en vrolijke kersttag, leuk om een flamingo te gebruiken, weer eens heel wat anders. Ik snap je voorliefde voor hertjes helemaal, ik ben er ook weg van.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Ontzettend mooie tag heb je gemaakt!
Die flamingo met kerst, hoe kom je erop! Zo leuk hoe ze naar elkaar kijken, het hertje en de flamingo.

martina's kaartjes zei

hahaha, hoe leuk alsof ze met elkaar kennismaken... mooi gemaakt in deze felle kleurencombo
grtjs,martina DT 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke vrolijke tag is het geworden Nelleke, zo leuk het herf en de flamingo, en leuk dat je de dennentakken en de kerstster hebt aangepast qua kleur. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Joanne kramer zei

Wat is dit een leuke out-of-the-box kerstkaart! Ik houd er van! groetjes Joanne

Jantine zei

Heel leuk, Nelleke. Gaaf zo'n tropische vogel op een kerstkaartje. Leuk met dat knalroze.
Groetjes,
Jantine

Trijntje zei

Grappige kerstkaart met de knalroze flamingo Nelleke en voorzien van een belletje leuk! He hertje is een schatje. Ik snap je herten tik wel want deze is ook enig. Je label is erg mooi geworden. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

Daphne zei

Wat mooi.
Verrassend ook, en flamingo op een kerstkaart.
De bloem boven in het midden vind ik ook héél erg mooi.

Nancy Soetaert zei

zou je niet verbaasd kijken als je in het bos een flamingo met belletje om de nek tegen het lijf loopt...
Heel toffe labelkaart Nelleke!
Groetjes
Nancy 52WTC

Wei zei

What a pretty tag. Thanks for playing along with us at ABC Christmas. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

Helen zei

This is fabulous!
Thanks so much for playing at the ABC Christmas Challenge!
Helen x