Mijn lijst met blogs

zaterdag 23 november 2019

Luiaard in de hoofdrol

Afgelopen week heb ik genoten om met dit mooie papier van MD te werken. Had ik donderdag een kerstkaartje, ik maakte ook een verjaardags kaartje  met dit papier. Het spreekt verder voor zich, naast de luiaard en het mooie papier hoeft er niet zo heel veel meer bij. Als contrast heb ik een aubergine kleurig geschept papier gebruikt.
Challenges:
Marianne design challenge blog: sketch
Materiaal: PB7057, CR1356, LR0625, COL: 1471(papier, bloem, ballon/tekst, luiaard)
Ally's Angels; alles mag
Groet, Nelleke 

19 opmerkingen:

Marijke zei

Wat en leuk kaartje! Hopelijk zegt de luiaard niet iets over de jarige?? haha! Mooi papier en leuk die luiaard! Je vorige kerstkaartje is ook erg mooi geworden, leuk die kleurtjes! Groetjes Marijke.

Suzan zei

De luiaard is inderdaad in de hoofdrol Nelleke! Hij is superleuk!
Groetjes Suzan
DT MD Challengeblog

Margo zei

Wat een toffe kaart ! Mooi papier inderdaad !
Groetjes
Margo

Crealientje zei

Leuke verjaardagskaart in de zachte kleurtjes!
De luiaard hangt er relaxed bij:)
Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk dat dat blokje je zo aanspreekt Nelleke. Je maakte een mooie kaart met die grappige luiaard.
Mooie kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat een mooi papier.
Ik vind je aankleding met die bloemen erg leuk.
De aandacht gaat héél euh naar het luipaard uit, maar toch is de kaart compleet en helemaal af.

Ellen zei

Schattig kaartje Nelleke met inderdaad prachtig papier! Leuk die luiaard...Anna jan hem al herkennen!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Wat een superleuke kaart Nelleke! Jij hebt de luiaard dus toch. Ik twijfelde of je hem had. Dat papier is zeker heel mooi.
Groetjes,
GerJanne

Henriët zei

Super leuke kaart! En het zijn inderdaad mooie kleurtjes!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Dora zei

Dit is toch gewoon super mooi! Prachtige kaart.

Gerlinde zei

Wat een vrolijke en gezellige verjaardagskaart! Heel erg leuk gedaan Nelleke!
Leuk dat je meedoet met onze challenge!
Groetjes Gerlinde
DT MD challenge blog

Judith zei

Hele mooie kleuren toppie kaartje.
Gezellig dat je mee doet met onze challenge "de sketch"...
Groetjes van Judith
DT-MD Challenge blog

Sarah zei

Hij is heel leuk!

Maia zei

Leuk dat je weer zo snel op mijn blog was!
Super gaaf deze luiaard en die mega kleine bloemetjes zijn er zo leuk bij!
Groetjes Maia

Anita zei

Prachtige kaart Nelleke met de luiaard en de sketch.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Aniet zei

Wat een leuke verjaardagskaart heb je met de sketch gemaakt Nelleke,
veel succes met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challengeblog

gerrie zei

Leuke verjaardagskaart met die sketch.
Groetjes, Gerrie.

Anita van Deur zei

So cute alles past zo goed bij elkaar.
Groetjes, Anita

Ruža Tomašić zei

seizoengroeten aan al mijn vrienden, ik ben Jeanine Hennis-Plasschaert, ik kom uit de regio Utrecht, ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er een echte spell caster online en is krachtig en oprecht, zijn naam is baba osagiede, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft, te herenigen. heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
via e-mail: doctorosagiede75@gmail.com
WhatsApp: +2349014523836
Viber: +2349014523836