Mijn lijst met blogs

maandag 23 december 2019

nEveR giVe uP EveR

Vandaag schijnt het zonnetje hier, na een regenachtige dag gisteren. Ach die regen heeft ook wel zijn bekoring, al heb ik dit weer echt wel veel liever. 
Dit is een kaartje wat ik vorige week afmaakte. De achtergrond lag er al jaren en is gemaakt met bister. De randjes bewerkt met inkt, en daarna wat achtergrondstempels opgezet.
Op een restje aquarel papier deze stempels van Rubber dance gezet. Wat zijn deze toch gaaf! Deze gekleurd met distres inkt. Zo gaat mij het kleuren veel beter af, het hoeft niet zo netjes. :-) 
Nog een tekst, toen de kaart scheef gemat op bruin papier en ook dat weer scheef op een basiskaart geplakt.
Challenges:
We gaan deze dagen rustig aan naar de feestdagen toe. Vanmorgen Thomas opgehaald, hij is nu een paar dagen thuis en een week rond Oud en Nieuw. 
Straks even het dorp in voor de laatste boodschapjes en ons voorbereiden voor morgen. Morgenavond komen kinderen en kleinkinderen en gaan we pannenkoeken (met worst) eten. 
Mijn ouders aten op kerstavond altijd pannenkoeken met worst, en ik vind het leuk om dit jaar ook klaar te maken. Of het een traditie gaat worden? Ach dat weet ik nog niet.
Daarbij zal hun kaars branden als teken van verbondenheid. Dat wens ik jullie allen ook toe .
Hele fijne dagen en tot woensdag want dan komt er wel een creatie voor het KKT.
Groet, Nelleke 


9 opmerkingen:

Ellen zei

Mooi gedaan Nelleke en die stempels zijn inderdaad geweldig!
Ik wens jullie hele mooie kerstdagen met elkaar!
Groetjes Ellen

Hermien zei

Een heel mooi kaartje Nelleke. Ik wens jullie mooie dagen met elkaar.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Dit is een bjoetie! Prachtig die stempels!
En wat leuk dat je je ouders eert door dit jaar hetzelfde te doen als zij deden. Gezellige dagen gewenst. En tot het KKT!

Jantine zei

Prachtige kaart, Nelleke. En wat mooi om dit jaar de traditie van je ouders voort te zetten! Met die kaars er nog bij. Bijzonder.
Fijne dagen met elkaar!
Groetjes
Jantine

Aartje zei

Mooie kaart. Het "knoeien" met inkt gaat je heel goed af. De tekst is ook mooi. Ik ben benieuwd hoe de pannekoeken met worst zijn bevallen en of ze volgend jaar weer op het menu staan.
Groeten, Aartje

Amy O zei

This is a fun little work of art! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

Jen Timko zei

How beautiful this is! Lovely work. So glad to see you at FMS!

Judy Rozema zei

A beautiful collage! Thank you for joining us at Freshly Made Sketches!

Small Talk Mama zei

Beautiful card. I love all the colors and textures.