Mijn lijst met blogs

donderdag 19 december 2019

"Snel kaartje" ?

Gisteren dacht ik even een snel kaartje te maken. Ik stanste het huisje met de dennen uit, daarna pakte ik een cirkelstans en stanste dit uit. Daarop kwam de stempel beste wensen op.  Ik zocht een  mooie stans voor een rand in het zwart. Ik sneed een kaartje van 10,5 x 10,5 en plakte alles op het kaartje. Achter het huisje plakte ik zilverpapier. Wat sterretjes en klaar. En jullie zullen dat vast wel kennen, verkeerd om geplakt. Nou ja dan maak ik er een groter kaartje van. Plakte op de basiskaart gestippeld papier van MD. Daarop een rand en het verkeerd om geplakte kaartje, er mocht nog wat bij. Een bloem in het wit, zwart en zilver gestanst en erbij geplakt. Nog een zilveren strikje en toch nog wel snel klaar. Nog wat glitters verder op de kaart, maar die ben ik vergeten vast te plakken dus die staan er niet op.
Och  toch tevreden met het resultaat en redelijk snel klaar.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
CH patterned papier: gebruik design papier
Papercraftchallenges: Kerst
Merry little Christmas: Alles mag
Sparklesforumchristmaschallenges: winter wonderland.
The holy and ivy christmaschallenge: alles mag.
Gisteren hadden we een geweldige leuke dag bij GerJanne. Samen met Angela, Irene en Aartje hebben we leuke dingen gemaakt. Voor herhaling vatbaar. De verhalen hebben jullie hier en daar al gelezen op de blogs.
Groet, 'Nelleke

15 opmerkingen:

Trijntje zei

De kaart ziet er erg leuk uit Nelleke. Snel een kaart maken.... mij lukt het in de regel niet.... het is jou ondanks de pech nog goed afgegaan. Het stippen papier is erg leuk op de kaart. Fijn dat jullie zo gezellig met elkaar geknutseld en gekletseld hebben... groeten Trijntje

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Nelleke leuk en creatief opgelost met het foutje...mooi dat bolletjes papier erachter..
en jullie zullen vast wel een hele gezellige dag hebben gehad bij GerJanne
Ook nog bedankt voor je mooie kerstkaart wat ik vandaag in de brievenbus vond...heel lief van je...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje!!
Groetjes, Anita

Joanne kramer zei

oei...een snelle kaart...'haastige spoed is...'
Maar wat een leuke kaart is het! groetjes Joanne

GerJanne zei

Hahaha, mij overkwam gisteren precies het zelfde! Gelukkig kon ik het plaatje er nog afhalen en de kaart draaien. Nu heb ik een kaart met een sketch die ik een kwartslag heb gedraaid...hihihi...(cheerful)
Jouw kaart is wel heel mooi in deze rustige kleuren en met die mooie stans!

Ellen zei

Prachtig kaartje Nelleke en mooi opgelost...ik deed ook eens hetzelfde na verkeerd geplakt te hebben...er is overal een oplossing voor toch!
Fijne dagen, groetjes Ellen

Jantine zei

Heel mooi kaartje, Nelleke, al was het dan iets minder snel dan gehoopt... goed opgelost is het wel!
En ja, ik plak ook wel eens iets verkeerd om 🤔
Groetjes
Jantine

Daphne zei

Whahahaaa.... Ik zie het voor me!
Ik roep altijd, "het gaat zo goed, er moet nog wel iets fout gaan" en vaak is dat ook zo.
En ook nog de glitters vergeten vast te plakken, hihi.
Maar ik vind het echt een mooie oplossing, ik denk zelfs dat de kaart nu nog mooier is dan dat er geen dp achter zat.
Goed opgelost hoor.

Fiona zei

Very pretty - I love that little house in the middle - such a serene card - thanks for joining us at Sparkles Christmas Challenge

Irene zei

Héél herkenbaar masr gelukkig op tijd gemerkt en voor géén gat te vangen dus: eind goed al goed en mooi resultaat!
XxIrene

Marjan zei

Ja, herkenbaar hoor en mooi opgelost! het kaartje is prachtig en ik lees dat de kletseldate erg gezellig was, leuk hoor!

Heather zei

Oh, this is so lovely! I love blue/white/silver together for Christmas - so classy! A beautiful winter scene! Thanks so much for plying at Sparkles!

cass zei

Stunning Christmas card, great colour choice.. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

Scraptastisch zei

Haha...jaaaaa ik herken het ook hoor verkeerd om plakken en dan maar een andere onderlaag hè, we laten ons niet kisten en lossen het weer op! En....je ziet er niets van en je kaartje is heel mooi geworden! Boffers zijn jullie met elkaar knutselen, hartstikke leuk en het is heel gezellig geweest en krijgt vast vervolg!!!
xx Gerie

Twórcze pasje Danki zei

Amazing card, I love these colors.
Thank you for joining The Holly and Ivy Christmas Challenge.
Danka
Saint Holly and Ivy
Danki's creative passions {My Blog}