Mijn lijst met blogs

woensdag 26 februari 2020

Kleurenkaartteam

                                  
Het is weer de laatste woensdag van de maand en kleurenkaartteamdag bij Martine.
Nou ik moet bekennen dat ik het helemaal vergeten was. Gelukkig zag ik maandag bij Colien haar bijdrage voor vandaag  omdat ze per ongeluk op plaatsten had gedrukt. 
Daar schrok in van wakker haha :-)
Maar ja door het onverwachte was mijn inspiratie wat zoek. Er lag een stukje geembost papier op het bureau en dat maakte ik met inkt groen. Paars en lila er bij gezocht, maar niet echt leuk.
Ik besloot bloemen te stempelen en deze te kleuren. De grotere stukken met shaded liliac en cracked pistachio gekleurd. De kleine stukjes met markers en stiften, witte gelpen en nog wat glitter erbij.
Uiteindelijk de basiskaart in 2 stukken geknipt en gedept in de inkt. Dat leek mij beter. Gistermorgen voor werktijd alles op maat gesneden, gisteravond afgemaakt. En dan lukt het wel.
En het stukje embossing waar het mee begon? Die heb ik voor het cadeau label gebruikt en 2x hello uitgestanst.
De kaartjes spreken verder wel voor zich.
Challenges:
Altantic heart challenge: sketch
Stampin sensations: Feminine
                         
2e kaartje, achtergrond gemat op paars papier.
                                          
Tot slot de label van restjes. Van 10x5 cm. Oeps ik zie nu dat ik een papier scheef geplakt heb.
Nu een paar uur werken. Ik ga naar een woning om een paar uur creatief bezig te zijn. We gaan kleine cadeau tasjes maken, thuis alles al voorbereid, zodat de dames het af kunnen maken. Door ervaring wijs geworden weet ik nu dat ik het eenvoudig moet houden en voorwerk moet doen. Maar dat doet niet af dat de gezelligheid en het samen bezig zijn voorop staat.
Daarna naar GerJanne, voor een hele leuke date.
Daarover later meer.
Groet!
Nelleke 

32 opmerkingen:

brenda zei

Three super card in the pretty shades of purple and great funky flowers, many thanks for joining in with our 'Feminine' theme at Stamping Sensations challenge.

B x

Anita van Deur zei

Prachtig zijn ze geworden Nelleke en veel plezier bij GerJanne.
Groetjes, Anita

Irene zei

Gelukkig op tijd "wakker" geworden en heel leuke kaartjes gemaakt, enige bloemen!
XxIrene

Hobby Hoogland zei

Leuke kaartjes. Veel plezier vandaag bij Ger Janne . jullie doen wel geheim zinnig over het bezoek , ben toch wel nieuwsgierig.
groetjes Marjan.

martina's kaartjes zei

grappig te lezen dat niet alleen ik er last mee had, maar ook een aantal andere deelnemers om de juiste kleuren te vinden =)
Je hebt je in ieder geval wel lekker laten gaan zie ik, allemaal leuke, geslaagde kaartjes zijn het geworden, mooi !
blij dat je er deze maand (weer) bij bent !
grtjs,martina
x

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke serie Nelleke! Maar goed dat je door Colien even een reminder kreeg. Ik ben heel benieuwd naar jullie date vanmiddag, veel plezier!

Rosina zei

Heel leuk deze kaartjes Nelleke...met prachtige bloemen erop die je ook heel mooi heb ingekleurd
Veel plezier bij GerJanne, ik ben benieuwd... jullie maken ons echt nieuwsgierig...
groetjes Rosina

Linda zei

Hoi Nelleke,

Lastig soms hè?
Haha gelukkig had Colien je behoed ;)
Leuke stempels en mooie gekleurd.
Groetjes, LindaT

karin zei

Mooie kaartjes in de KKT kleuren Nelleke.
groetjes,
Karin

Margreet zei

Supermooie kaartjes.
Veel plezier op je drukke creatieve dag.
xxx Margreet

Marijke zei

Wat een mooie kaartjes allemaal! en zulke mooie bloemen die je mooi hebt gekleurd! Ik vind ze prachtig! Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

ja de tijd gaat hard, mooi dat je door Colien er even aan herinnerd werd.
Het zijn twee hele leuke vrolijke kaartjes geworden.

Liefs Annemarie en Merit

Ellen zei

Wat een mooie kaartjes Nelleke...top! Eat zijn dat gave stempels hè, ze doen het zo goed bij deze stijl kaarten! Zijn ze ook van Rubberdance?
Ik wil je bedanken voor je prachtige kaart voor mn verjaardag, superlief van je thanks...ennuh in het echt is hij nog mooier!
Groetjes Ellen

Trijntje zei

Wat ben je goed bezig Nelleke. Drie hele leuke kaarten
De kleuren zijn prachtig. Groeten Trijntje

Claudia's kaartjes zei

Je serie kaartjes is top. Echt super
en bedankt voor de tip ivm met de bakken cardstock :)

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Diny zei

Zo zie je maar dat er toch nog iets moois tevoorschijn komt Nelleke.....heel erg leuk gedaan!
Groetjes en veel plezier vandaag,
Diny

Jantine zei

Voor iemand die door de schrik geen inspiratie zegt te hebben heb je toch een mooie reeks kaarten gemaakt, Nelleke! heel tof gedaan!
Ben benieuwd naar je spannende date bij GerJanne!
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

wat zeg je bijna te laat ? Je hebt nog mooie werkjes gemaakt en binnen de gevraagde tijd. Leuke ideetjes en telkens anders.
Groetjes, laurette

Colien zei

Haha, fijn dat ik even je 'wekker' was ;) Mooie serie heb je gemaakt in de KKT-kleurtjes, gaaf die bloemen
grtz Colien

Petra-loves-paper zei

Ondanks de schrik, schitterende KKT kaarten gemaakt, mooi! Groetjes Petra

pssmitty papercrafts zei

Vert pretty cards! Thank you for sharing with AHSC.

Marfien zei

Ze zijn echt gaaf Nelleke, hele vrolijke kaartjes
Ja, ik werd ook wakker van Colien :-)

GerJanne zei

Oh wauw Nelleke! Wat zijn ze mooi! Zijn dat Rubberdance stempels, waar we het over hadden? Ze zijn inderdaad prachtig. En dat scheef plakken komt vast doordat de stengel van de stempel niet helemaal recht is hihihi.....

chantal zei

geen inspiratie en 3 mooie kaarten gemaakt?
Echt mooi zijn ze
Liefs Chantal

Grietje zei

Tjong voor zo kort dag heb je wel 3 prachtige kaarten gemaakt en ook nog zonder inspiratie, ik doe het je niet na.

Groetjes Grietje

Daphne zei

Nou, deze kaarten kwamen zo te lezen uit je tenen, maar wees trots dat je door gezet hebt, je hebt er een hele Leuke serie bij.

Nancy Soetaert zei

mooie reeks kaarten voor het KKT, de eerste vind ik persoonlijk de mooiste.
Benieuwd naar jullie knutseldate!
groetjes
Nancy

Sarah zei

Ik vind 1 en drie super mooi! Als grote paars fan kan dat ook niet anders. Ik vind de speelse bloemen ook leuk erbij!
Ik plaatste mijn kaart pas in de late namiddag, dus kom zeker nog eens kijken als je in de voormiddag je kkt ronde deed. Xx

Femminde zei

Wat een super leuke serie Nelleke!!
En ben benieuwd wat je op het werk hebt gemaakt.
Gezellig lijkt me dat, net als kletselen bij GerJanne.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

gerrie zei

Wow Nelleke, wat heb je een schitterende kaarten gemaakt, ik heb er één gelift als je het niet erg vindt.
Groetjes, Gerrie.

Nancy zei

Hey Nelleke,

Een dagje later dan voorzien, maar hier ben ik!!
Wat een super leuke kaarten in de kleuren van deze maand.
Zelfde verhaal hier, was ook helemaal vergeten mijn kaart te maken... Deed het woensdagochtend nog...

Liefs,
Nancy

Gerrina zei

Je 1e kaart is er een waar ik helemaal weg van ben! En ook dat label ziet er super uit! Mooie kleuren zijn dit bij elkaar. Groetjes, Gerrina