Mijn lijst met blogs

donderdag 6 augustus 2020

Kerstkaart 52 weeks


Eindhoven was fantastisch. Thomas en Wim hebben genoten en zelfs ik vond het erg leuk om het allemaal te zien en mee te maken. Ook al ben ik geen echte voetbalfan, ik raak altijd wel onder de indruk van het stadion als we daar zijn. Natuurlijk moesten we naar de fanstore, Thomas was blij met zijn nieuwe pyjama en pet en we kochten ook nog een paar PSV mondkapjes. Thomas zag het en zei: lijkt wel ziekenhuis. Het museum nog bekeken en toen was het tijd om weer naar de camping te gaan. 
Ook al zijn we een paar dagen op vakantie de wekelijkse kerstkaart mag niet ontbreken.
Daarom heb ik afgelopen vrijdag dit kaartje tussen de bedrijven door gemakt. Van te voren dus, want ik heb geen kaarten maak spullen meegenomen op vakantie. Wel genoeg andere dingen hoor zoals borduurwerk, haakwerk en een paar boeken. Wim vroeg zich al af of ik de lijm niet zou missen. Haha.
Maar ik had echt zo iets die 6 dagen dat we gaan, neem ik het spul niet mee.
Toen ik donderdag het thema zag heb ik winterse oude kaarten tevoorschijn gehaald en er verschillende uitgezocht. Omdat deze het mooiste paste bij het winterse blokje van SL, is het deze geworden. 
De mooie randen terug laten komen, en niets op de mooie sneeuwster  geplakt. Rechts boven een grote sneeuwvlok en links onder mini poinsettia's, een witte en 1 van velum. Merry Christmas rondom de cirkel geplakt en rechtsonder een strik.
Challenges:
52 weeks to Cristmas: winterse/ijzige kaart
CHCC: alles mag
Sparkle Christmaschallenge: van ons naar uw huis, minimaal 1 huis.
Geniet van het mooie weer, het wordt weer prachtig.
Groet, Nelleke 

26 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat is dat fijn om zo te genieten van een dag voetbal stadion en met leuke spulletjes.
Prachtig kaartje Nelleke.
Fijne dag groetjes Anita

Ellen zei

Prachtige elegante kaart Nelleke.
Wat fijn dat Jullie zo genoten hebben van een leuke dag...is om te koesteren toch...
Geniet lekker verder op de camping...maar met de hitte, ik weet het niet haha.
Groetjes Ellen

Jantine zei

Prachtige kaart, Nelleke! En fijn dat je genoten hebt in Eindhoven.
Bedankt voor het meedoen aan de challenge van 52WTC!
Hou het koel!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marijke zei

Een mooi kaartje geworden en leuk dat jullie zo genoten hebben! Een vakantie op Ameland lijkt me ook heerlijk maar mijn mannetje wil altijd bergen zien! Dus dat wordt het dan niet. Ga wel met anderen naar de eilanden want daar hou ik van! Je kaartje is een echt winters kaartje! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige bevroren kaart!!
Geniet nog lekker op de camping.
We genieten van al die frisse ijzige kaartjes op de 52WTC blog, dat houd ons hoofd koel!!!
gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk dat jullie zo genoten hebben in Eindhoven Nelleke en wat knap dat je tussen de bedrijven door tijd hebt gevonden om deze mooie ijzige kerstkaart te maken. Lekker die afkoeling ;)
Nog veel plezier en dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Enny zei

Wat een mooie winterse kaart, prachtig versierd ! En leuk dat jullie zo'n fijne dag hadden, geniet nog op de camping ! Groetjes, Enny

!neke zei

Wat leuk dat de Eindhoven trip geslaagd was !
Mooie kaart !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Tante Kaat zei

Mooie kaart en fijn dat je toch genoten hebt van de uitstap!
Grtjs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

Diny zei

Fijn dat je zo genoten hebt in Eindhoven bij ''mijn clubje''
Je kaartje ziet er leuk uit!
Groetjes Diny

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Nelleke! Echt winters!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Heather zei

Such a pretty scene, and I love your delicate dies and ribbons! Thanks so much for playing at Sparkles!

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
lekker joh, jullie boffen wel deze week, nauwelijks regen volgens mij. En wat leuk dat jullie alle drie genoten hebben in het stadion.
Je kaart is heel mooi. Zeker koud. Ik moest wel lachen om Wim....je kunt nu mooi afkicken van de lijm, hihihi...

Caroline zei

Een heel mooi winters vintage kaartje.
Groetjes Caroline

Henriët zei

Mooie kerstkaart met de witte accenten rondom het plaatje.
Fijn dat jullie allemaal zo genieten in de vakantie.
Groetjes van Henriët

carla zei

Een prachtig kaart met een heel mooi plaatje in verwerkt.
Groetjes,
Carla

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt voor onze challenge Nelleke, een echter ijzige kaart. Geniet nog van jullie vakantie. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

Femminde zei

Wat een leuke kerstkaart!! En wat tof dat Thomas zo heeft genoten van de rondleiding.
Geniet nog even van je vakantie.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

marian zei

Heel mooi deze winterse kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Epie zei

Fijn dat je trip to Eindhoven zo geslaagd was en je kaart
ziet er ook weer prachtig fris wit uit , gezellige vakantie !!
Groeten van Epie DT52WC

Granmargaret zei

lovely card. Thank you for joining Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Nelleke. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Groeten Trijntje

jolanda creatief bijtje zei

leuke kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt challenge creative sketchy girls

Fiona zei

Such a pretty card with a lovely soft choice of colours - thanks for joining us at Sparkles Christmas Forum

Monica Maier zei

Such a pretty card! Thanks for joining us at MLC card challenge.

Monica- DT
https://monicascraftcorner.blogspot.com/

Debbie zei

Fabulous card.lovely soft colours.Perfect challenge over at Sparkles Christmas. Good luck.hugs Debs DT x