Mijn lijst met blogs

maandag 7 september 2020

Gefeliciteerd

Na een opruimactie vanmorgen ging ik vanmiddag bij GerJanne freubelen. We hebben niet echt iets uitgeprobeerd met inkt of iets dergelijke, maar wel iets wat op de to do lijst stond, wat kunnen we nog niet zeggen of laten zien, maar komt vanzelf op ons blog. Wij zijn tevreden met het resultaat. We kunnen al wel vast verklappen dat we dat veeeeelll vaker moeten doen. 
Het was weer een gezellige middag bij GerJanne, en heerlijk gekletseld.
Nu dan deze kaart. Een tijdje geleden had ik mij zelf uitgedaagd om van kaartjes die je moest beïnkten deze te gebruiken met designpapier. Na wat zoeken vond ik een oud velletje van de Action.
Op een witte basiskaart plakte ik rood papier en het designpapier. Daarop schuin een reep groen, en daarop op een randstans het kaartje beïnkt papier. 2 bloementjes met gouden hartjes, een strikje  en wat sequens maken het af. Gefeliciteerd dubbel gestanst voor en schaduw effect.
Challenges: 
Seize the birthday: Gebruik iets van goud.
Verder wil ik mijn nieuwe volger Diana welkom heten op mijn blog. Ik volg haar inmiddels ook en ik hoop dat wel elkaar kunnen inspireren.
Groetjes en tot een volgende kaart.
Nelleke 


 

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel goed idee, om zo'n kaartje te gebruiken voor deze challenge. EN hij is mooi met die stans erachter.
Ja het was heel gezellig en ik ben reuze benieuwd wanneer jij het nog eens gaat doen! hihihi...

Anita van Deur zei

Mooie verjaardagskaart, mooie kleuren gecombineerd die mooie kleine bloempjes maken het af.
Fijne dag.

Anoniem zei

Wat een warm welkom, dank je wel.
Wat een.plaatje weer. De tekst is een leuk lettertype.
X
Diana

Henriët zei

Mooie kaart! Ik ken die kaartjes die je hebt gebruikt niet maar geeft wel een mooi effect.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Heel mooi kaartje, Nelleke. En gezellig, weer eens zo'n kletseldate!
Groetjes,
Jantine

Barbara zei

What a nice special birthday card for September. Love the gold. Thanks for joining in the fun at Seize the Birthday Challenge.
Barbara

bolletjelucky.blogspot.com zei

Begrijp ik het goed dat dat bloemetje tevoorschijn komt als je de kaart beïnkt? In elk geval ziet de kaart er fleurig en feestelijk uit Nelleke, mooi gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

het is weer gelukt en hij is af! Lief met de kleine margrietjes erbij. Soms moet je jezelf een duwtje geven om iets af te werken, en daar is een kletseldate heel geschikt voor, op naar de volgende . . .