Mijn lijst met blogs

woensdag 30 september 2020

Kleurenkaartteam vandaag!

Het is de laatste woensdag van september, tevens ook de laatste septemberdag. Morgen is het alweer oktober, de tijd vliegt. Vandaag ook Kleurenkaarteamdag van Martina. De kleuren die we moesten gebruiken deze maand zijn zalmroze en turquoise. Eigenlijk wist ik het niet zo goed. De inspiratie is door de drukte wat weg, maar ik wilde wel heel graag meedoen. Vanaf het moment dat ik meedoe, heb ik elke maand meegedaan. 
Vorige week keek ik in mijn bakje met kleine kaartjes die nog afgemaakt moesten worden, en pikte deze 2 er uit. De basis is het zelfde al heb ik wat andere kleuren inkt gebruikt. Ik wilde ook niet verder zoeken en deze 2 klaargelegd. Deze maandagmiddag afgemaakt.  De eerste is een klein kaartje van 10x10 cm. Daarop designpapier van MD, eigenlijk wel iets te roze. Daarop deze rand met ienemiene sterretjes en daarop het kaartje met inkt bewerkt en met een vierkante stans uitgestanst. Verder nog wat kleine sterretjes en een vlindertje. Algemene tekst gebruikt om zo maar te versturen. 
Bij dit kaartje heb ik wat pittiger blauw gebruikt, dat stak mooier af bij de blauwe inkt. Achter de tag kwam het beïnkte kaartje, het geheel werd op een roze kaartje geplakt. Het is dus een kaart die je open kunt vouwen, en het onderste gedeelte heb ik weggeknipt. 
Daarop een bloem, een vlinder en een algemene tekst en ook weer kleine gouden glittertjes.
Uiteindelijk wel redelijk tevreden met het resultaat. Meer zat er gewoon niet in.
Ik moest ook wel lachen toen ik de andere onafgemaakte kaartjes zag liggen. Nog 7 te gaan....... van de 20 die ik had. 😏😀  (en jij GerJanne?)
Ik heb ze maar klaargelegd en bij sommige al wat papier bijgelegd. Voor een verloren uurtje.
Love to craft: alles mag
Een fijne dag vandaag.
groet, Nelleke 

 

18 opmerkingen:

Femminde zei

Wel hele mooie kaartjes geworden Nelleke!! Ik vind die witte bloemen zo tof.
En ja onafgemaakte kaartjes liggen hier niet. Wel heeeel veeel uitgestansde figuurtjes die ik nog eens op wil maken.
En nog 1 naaiwerkje wat afgemaakt moet worden. Ik heb in de zomervakantie alles wat mij niet zinde eerst aangepakt en losgetornd. Dat is gelukkig klaar. Nu weer nieuwe dingen maken maar eerst maar eens even goed opruimen en door huis heen.
Jij succes verder met de verbouwing. Als dat straks bij jou achter de rug is dan komt de inspiratie vast vanzelf weer.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Rosina zei

2 super mooie kaartjes Nelleke...mooie in deze KKT kleurtjes en ook geweldig leuke stansjes en stempeltjes ervoor gebruikt...Missie geslaagd voor de KKT uitdaging
groetjes Rosina

Anita van Deur zei

Vind je kaartje heel mooi de onderste springt er voor mij uit.
Fijne dag.

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes Nelleke.
wat heb je de kaartjes mooi beinkt!
Ik had mijn kaartje vannacht om 12 uur gepland en nog even gelinkt bij Sketch ~N~ Scrap en daarna snel naar bed....haha....normaal lig ik er eerder in hoor.
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie frisse kaarten Nelleke, vooral de onderste vind ik top. Lekker bezig hoor.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Wat slim om je half-af kaartjes klaar te leggen. Zo komen ze misschien inderdaad ook nog een keer helemaal-af! Knap dat het je gelukt is om 2 kaarten te maken, ik vind het goud er ook erg mooi bij. Hele leuke frisse kaartjes!

Jantine zei

Wat handig, dat je in je bakje met nog af te maken kaartjes goede mogelijkheden voor deze uitdaging vond! Ze zijn mooi geworden. En flink gewerkt, dat je er nog maar 7 van de 20 hoeft nu!
Groetjes
Jantine

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Zo deze kaartjes zijn weer afgemaakt Nelleke, en ook erg leuk geworden volgens de kleuren van het KKT. Zo'n bakje. Heb ik nog niet, met wat niet afgemaakt is. Meestal maak ik gewoon alles af...maar handig, want dan heb je maar even wat werk en is het toch weer klaar. Groetjes Ingrid.

Petra-loves-paper zei

Leuke KKT kaarten, wat een goed idee om de onderkant weg te knippen, ziet er gaaf uit, groetjes Petra

Margreet zei

2 mooie kaartjes, Nelleke. Kun je ook weer wegstrepen.
xxx Margreet

Laurespage zei

Nelleke, je hebt dat weer goed opgelost deze maand. Heel mooi !
Groetjes, Laurette

GerJanne zei

Hahaha, je bedoelt die kaartjes van Action? Of bedoel je in het algemeen? Ik heb nu een doos vol UFO's. Moet ik nodig mee aan de slag. Er komt elke keer wat anders tussen.
Jouw kaartjes zijn allebei goed gelukt. Het roze is op de foto meer hardroze dan donkerzalm..Maar wel en mooie combi.

Henriët zei

Er waren dus meer mensen die nog deze week een kaart moesten maken......ik gisteren nog.
Jouw kaartjes zijn mooi. Altijd handig om op voorraad te hebben om zomaar even te sturen.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

toffe kaartjes Nelleke, wat kadertjes erop maakt ze extra feestelijk. Op dit moment ben ik ook bezig om kaartjes af te maken, vooral de kleurkeuze: "welke kleur kaart moet de basis zijn"?

!neke zei

Ziet er super mooi uit !
Groeten Ineke

martina's kaartjes zei

ziet er weer helemaal toppie uit !
fijn dat je er deze maand (weer) bent !
grtjs, martina

Nancy zei

Hey Nelleke,

En zo geraken ook die restjes opgewerkt... Goed bezig!!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Dag Nelleke, allereerst bedankt voor je ontzettend lieve reactie.
Ik vind je tweede kaart enorm mooi. De bloem in de hoek is prachtig en het model van de kaart is tof.
Ik heb altijd kaartjes liggen die ik moet afmaken als ik zo even tijd heb tussendoor. Ik zal altijd ufo's hebben liggen, naai - haak - kaart ... Ik hou van afwisseling en ik heb altijd minder tijd dan ik denk en ik weet uiteindelijk geraakt het wel af 😉