Mijn lijst met blogs

donderdag 10 september 2020

Stille nacht voor de hertjes

De dag begon goed. Al vroeg feliciteerde GerJanne mij. Wat bleek? Ik had de uitdaging bij 52 weeks to Christmas gewonnen.  Iets wat ik helemaal niet verwacht had, des te leuker is het dan om te zien dat je gewonnen hebt. 
Vanmorgen hoefde ik niet te werken dat kwam eigenlijk wel goed uit, en daar kan ik ook echt van genieten. Gisteren is de vloer gestort, door het slaapkamerraam gingen we naar binnen, hihi want we mocht er nog niet op lopen. Gelukkig hoefde ik vannacht niet naar het toilet anders had ik door het raam naar buiten gemoeten. (we hadden maar voor een alternatief gezorgd) Nu een paar dagen uitharden en dan op naar de volgende klus. Zaterdag wordt er een stuk riet van het dak verwijderd.
Even bikkelen maar dan gaat de opbouw gelukkig weer verder. Nu even genieten van een beetje rust.
Er ligt een onafgemaakt kerstkaartje op mijn bureau maar die maak ik later af. Nu eentje van de voorraad tussendoor. Een tijdje geleden gemaakt van allemaal restjes MD designpapier.
25 stukjes heb ik uit restjes gestanst, en de rode stukjes in een patroon neergelegd. Geplakt op kraft, dit weer op wit papier en tenslotte op een rode basiskaart. 
Daarop 2 schattige hertjes. Ik kan het niet laten om die aan te schaffen, omdat ik hertjes zo leuk vind. 
Tekst er op, wat zilveren sterretjes en meer heeft deze kaart niet nodig. 
Hartstikke leuk om te maken en goed voor de restjes.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag, optie gebruik papier met patroon
Holly and Ivy : alles mag
Nu even aan de poets en mijn bankzaken in duiken. We hadden een rekening opgezegd bij de bank vorige week, blijkt het de verkeerde te zijn, daar waar de vaste lasten van af gaan. Oeps foutje van de bank en we kregen het oude nummer niet meer. Echt even balen. We kregen een dinerbon als excuses voor het ongemak. Dat waardeer ik zeker, maar moet er wel even voor gaan zitten om het nieuwe nummer door te geven aan verschillende bedrijven. Maar positief blijven en gelijk alles maar goed doornemen en nakijken of we nog meer moeten veranderen.  
Groet, Nelleke 

 

19 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Die hertjes zijn inderdaad hartstikke leuk, ik heb de neiging ook om elke keer weer andere te kopen.
Je hebt ze erg leuk gebruikt op deze restjeskaart!

groetjes van Ank

Annemarie en Merit zei

van Harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs...en wat isdit ook weer een leukerd, schattig die hertjes.
Gezellig dat je er deze week bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je prijs het was dan ook een prachtige kaart.
Ook deze vind ik super leuk wat je met restjes al niet kunt doen.
Fijne dag

GerJanne zei

Hij is super met al die vierkantjes! dat ga ik ook nog eens doen met restjes... Wat een gedoe met de bank. Zo stom. Je bent er maar druk mee. En je maakt toch wel steeds foto's van de verbouwing?

Elle-Jeanne zei

Gefeliciteerd met je prijs.
Altijd leuk toch.
Deze is ook weer super mooi.
Succes met de bouw.
Groetjes Elle-jeanne

Nancy Soetaert zei

proficiat met je winnende kaartje van onze challenge!
ook dit is weer een leuk kaartje, enne... hertjes heb je toch nooit genoeg als je vaak kerstkaarten maakt ;-)
Deze zijn echt schattig!
Groetjes en succes met jullie werken!
Nancy 52WTC

Jantine zei

Heel mooi kaartje weer Nelleke. Zo leuk met al die kleine vierkantjes!
En leuk dat je zo verrast bent over je winnende kaartje.
Succes met de verbouwing, door het raam naar het toilet lijkt me niet zo praktisch 😄
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Hermien zei

Een heel mooi kerstkaartje maar wat een werkje met al die vierkantjes! Wat vervelend de vergissing die de bank maakte, daar ben je weer even mee bezig om alles uit te zoeken.

Groetjes Hermien

Diny zei

Proficiat met je winnende kaart bij 52wtc Nelleke.....wat leuk!
Ook deze kaart is erg leuk....goed om restjes weg te werken!
Succes met de verbouwing en de administratie,
Diny

Marfien zei

Een hele vrolijke restjeskaart heb je deze keer gemaakt, leuk.
Fijn dat de verbouwing voorspoedig verloopt, volgende week ook weer goed bouwweer en dan droogt de beton ook goed.

Trijntje zei

De hertjes zijn erg schattig Nelleke. We laten ons toch weer verleiden... leuke kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

Femminde zei

Oh dat is wel super geworden met al die kleine vierkantjes. En ja wel lachen om via het raam naar je slaapkamer te moeten. En dat rekeningnummer bij de bank dat is wel erg balen, zo veel regelen dan.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Leuk , gewonnen !
Deze is ook weer top !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Fabiola zei

quelle mignonne carte Nelleke, avec sa touche de patchwork, merci de jouer avec nous chez christmas 24, biz

sue t. zei

Such a cute card! Thanks for playing along at Christmas 24!

Daphne zei

Wat een leuke, mooie achtergrond!!
Ik hou ook zo van die lapjes dekens, dus deze kaart vind ik echt super.
De hertjes zijn héél lief, gewoon tegen niemand zeggen dat je die nieuw kocht, hihi.
Dus jullie gingen inbreken in je eigen huis, ik zie het voor me🤣.
Wat een gedoe hè, zo'n verbouwing, maar het wordt vast mooi.
De bank maakte een grote fout. Leuk dat ze jullie een diner bon gaven, maar ik denk dat ze best meer hadden kunnen doen. Helaas is de service steeds meer naar de achtergrond verdwenen......

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk bedacht zo'n lapjes achtergrond Nelleke. Een mooie gezellige kerstkaart is het resultaat. Dat had ik wel willen zien dat jullie door het raam naar binnen gingen, zo maak je nog eens wat mee hihi.
Lieve groetjes Miranda

Deborah Frings zei

I do like the way you've used up the little scraps to make the background. Lovely little deer too. Thanks so much for playing along with our Christmas Animals challenge at Christmas 24. Deborah, DT.

Suze zei

What a lovely way to use up your scraps. Beautiful card. Thank you for joining in the Use Some Patterned Paper Challenge at CHNC.