Mijn lijst met blogs

dinsdag 20 oktober 2020

🍄🍄 In de herfst


Een nieuwe uitdaging vandaag bij de Egel. In deze tijd niet zo'n moeilijke want we vragen paddenstoelen op de kaart. Zoals altijd mag je met 3 kaarten meedoen. We zien uit naar het resultaat. Als wij als team onze kaarten inleveren ben ik altijd weer verbaasd hoeveel verscheidenheid er aan kaarten gemaakt wordt. Zo is dat bij jullie ook en is altijd zo leuk om te zien. 
Ik heb de grote paddenstoel van MD tevoorschijn gehaald. Daarbij ook het designpapier, egel, boom, gras en bladeren van MD gebruikt. Blaadjes heb ik gemaakt van bewerkt papier met inkt, gemaakt door Lieke, wat ze op ging ruimen. Het belande in mijn map met papier met inkt en verf stukken. Het spreekt allemaal vanzelf, ik vond het ook erg leuk om te maken. Zo leuk dat ik woensdag mijn stansmachine meenam naar het werk en met de bewoners blaadjes heb gestanst.
Thuis maakte ik wat egeltjes, eekhoorntjes en vosjes en dit alles werd vrijdag  een herfsttafereeltje. 
Met 1 dame maakte ik een paddenstoel, 2 dames maakten een eenvoudige kaart in grote lijnen als mijn voorbeeldkaart. Maar het spinnenweb en de spin moest er wel op! achter de figuurtjes plakte ik een reepje papier zodat ze konden staan. 
Wat eikels had ik al eerder gezocht met hen en die moesten er ook bij. 
Challenges:
Knutsels en kadootjes: gebruik een boom
KIC: herfst
Papercrafts: herfstkleuren
Kreativitanten: herfstkleuren.
Veel plezier met het maken van jullie kaarten. Ik hoop deze week ook nog even in mijn hok te kruipen.
Nu eerst naar het dorp, wat onderdelen voor mijn nieuwe fiets kopen. Een paar weken geleden is mijn elektrische fiets gestolen. Echt balen, hij had niet eens zo veel waarde meer, maar je wilt wel weer een andere. Via een veilingsite hebben wij er een gekocht. Spannend wat je krijgt, maar met wat kleine onderdelen aanschaffen lijkt het erop dat ik hier voorlopig weer mee vooruit kan. 
Daarna verder met de voorraad kast. Alles heb ik er uit gepakt, gelijk het nodige naar de kringloop gebracht. 😊 Het eerste gedeelte kan ik al sausen, het andere deel moet nog drogen maar dan kan er al  vast een gedeelte terug in de kast. 
Groetjes, Nelleke 
 

24 opmerkingen:

Danielle zei

Wat leuk, die mega paddenstoel! En het herfsttafereeltje is ook super gezellig geworden, leuk gedaan! Fijn dat je fiets goed lijkt, al heeft zo'n fiets (voor de verzekering dan) weinig waarde meer, je wilt 'm eigenlijk niet missen. Goed dat jullie het zo op hebben kunnen lossen!

Monique Nicole Fox zei

Cute. Thanks for playing with us at UYS.

Anita van Deur zei

Wat een lieverd op je grote paddenstoel kaart heel leuk. Mooie herfsttafel.
Bah dat is zo vervelend je fiets mee nemen. Goede oplossing via de veilingsite.
Succes met verven.
Fijne middag.

Josje zei

Leuk nelleke een echte herfstkaart

Renate zei

Prachtige herfstkaart, Nelleke.
Leuk dat je meedoet met KIC
Groetjes Renate DT

Kaartenkraam zei

Je kaart is erg leuk en de herfsttafel is super. Wat een leuk idee om dat met stansjes te doen!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Wat ben je lekker bezig geweest Nelleke, kun je nog wel blaadjes zien whaha Je paddenstoel kwam weer mooi van pas en het is een leuke challenge bij de Egel! Jouw e-bike ook al gestolen wat zal je gebaald hebben en wat een goed idee via de veilingsite, maar ja het kost je altijd geld!
xx Gerie

Trijntje zei

Watveen leuke herfstkaart heb je gemaskt Nelkeke. En wat een mooi herfsttafereeltje op de tafel. Lekker even opruimen en de kast weer netjes maken geeft een lekker gevoel. . Wat naar dat je fiets gestolen is... succes met de nieuwe. Groeten Trijntje

Renate zei

Je hebt niet alleen een super leuk herfst tafereel op je kaartje gemaakt, maar ook heb je de herfst in huis gehaald.
Helemaal leuk.

-xies- Renate.

Hermien zei

Wat een gezellig tafereel zo op je kaartje. Leuk dat je met ons meedoet bij K&K. Ook de herfsttafel ziet er heel gezellig uit.

Groetjes Hermien

Irene zei

Enige kaart met die grote paddenstoel en een schitterend herfsttafereel, daar valt hÊÊl vÊÊl op te bewonderen!
Baaaalen van je fiets, gelukkig snel opgelost!
XxIrene

Tammy L zei

Wow! These are really great! I think that hedgehog is adorable!
Thanks for joining us at Use Your Stuff for our fall challenge and hope to see you again.
Tammy DT Coordinator

Daphne zei

Paddenstoelen zijn inderdaad helemaal van deze tijd.
Wat een leuke challenge.
Je voorbeeld kaart is super leuk!
Wat ben je druk geweest met de bewoners zeg, zo'n gezellig hoekje gemaakt.

Nicolette zei

Een hele mooie kaart Nelleke.
Leuk dat je meedoet bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
Groetjes Nicolette GDT

GerJanne zei

Jeetje Nel, is je fiets gestolen? Wat ontzettend balen! We hebben elkaar echt te lang niet gesproken.
Je kaart is suoer, maar dat wist je al. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
En de bewoners zullen dat wel heel leuk gevonden hebben.

Kaartjes door Elise zei

Pff dat is balen zeg van je fiets.. fijn dat je een andere gevonden hebt!
Je hebt een super leuk kaartje gemaakt!

Caroline Cards zei

Heel mooie kaart!
Hopelijk heb je lang plezier van deze fiets!
groetjes, Caroline

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart met de paddenstoel Nelleke, de egel heeft van alles verzameld, heerlijk. Succes met je nieuwe fiets, hopelijk kan je er nog lang van genieten, vervelend als de fiets gestolen wordt, je kan het niet missen. Bedankt voor je deelname bij K&K. Groetjes Ingrid.

Ellen zei

je kaart Nelleke en zo mooi van kleur... top!
Ook het herfsttafereel is super leuk gedaan met elkaar...geweldig!
Groetjes Ellen

missgailly zei

Love that hedgehog card with his cute little mushroom house - adorable! Thanks for playing along with us and USE YOUR STUFF - Gail #staysafe #stayhealthy

Elly zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
Bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly

Bianca van Tilburg. zei

Oh wat een gezellige herfsttafel is het geworden Nelleke en je kaartje is ook zo mooi.
Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
Veel liefs Bianca.
Kaartjes Inspiratie Challenges Blog.

Twingomaus zei

Tolles Igelchen.
Danke fÃŧr deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
Viele GrÃŧße Andrea

LittleCraftsbyLia zei

Hey there!
Thanks so much for joining our Papercraft-Challenge - I love that little hedgehog! Make sure to come back soon and play along with our new challenge aswell =)
I’d be super excited if you come say hi on my blog aswell!
little-crafts.com
Hugs, Lia