Mijn lijst met blogs

zondag 27 december 2020

Annebeth is jarig


Vandaag is Annebeth, dochter van GerJanne jarig. Ik ken Annebeth van ongeveer haar negende toen het gezin in Twello kwam wonen. GerJanne vroeg aan bloggers of wij haar een kaartje wilde sturen voor har 30 verjaardag. Dit omdat haar verjaardag zo net na de kerst vaak in de verdrukking kwam en ze weinig kaartjes kreeg. Natuurlijk wilde ik dit doen. Ik hoorde dat zij van poezen houdt, daarom heb ik vorige week de prachtige poes van de Action tevoorschijn gehaald. Nog steeds ben ik onder de indruk van die prachtige stempel.  Daarom het kaartje heel eenvoudig gehouden zodat alle aandacht naar de poes gaat. Papier is van MD, de kleine bloementjes en tekst ook. 
Als het goed is heeft ze het kaartje nu van haar moeder gehad, want ik redde het niet om het met de post te laten komen.
Wij kijken terug op fijne dagen. Thomas heeft genoten thuis en komt met Oud en Nieuw weer terug.
Straks naar onze 2e zoon en zijn vriendin en  morgen een poets, verf en knutseldag.
challenge:
Tot woensdag bij de laatste KKT dag!
Groetjes, Nelleke 

15 opmerkingen:

Ellen zei

Het is idd een prachtige stempel Nelleke en hij heeft iets schattigs. Fijn dat jullie ook een fijne kerst hadden...wij ook hoor, gelukkig beide dagen met de kinderen kunnen lunchen en dineren! Uiteraard een feest met de kleintjes erbij...Anna heeft heerlijk gegeten! 😍
Alvast een fijne jaarwisseling gewenst!
Groetjes Ellen

Marfien zei

Lief kaartje met dit mooie stempel, leuk gedaan met het zwart/wit

Diny zei

Ook jij hebt een hele leuke kaart voor Annebeth gemaakt Nelleke.
Wat zal ze verrast geweest zijn door alle mooie kaartjes die ze zeker niet had verwacht! Dat maakt haar 30e verjaardag in deze tijd van Corona toch wel weel bijzonder!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Ha Nel, was het gezellig vandaag? Je kaart voor Annebeth is prachtig! In het echt nog mooier natuurlijk. De stempel is inderdaad heel gaaf. En dat zwart en witte is heel mooi.
prachtige uitwerking van de sketch trouwens.
Annebeth vond de kaart ook super. Ze zei: "ik dacht al, geen kaart van Nelleke?" Maar ze had er niet aan gedacht dat ik hem mee zou nemen! Succes morgen weer. Hier precies net zo'n dag!

jackelien zei

Hoi
Wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt.
Erg mooi met de poes zo.
Groetjes Jackelien

Kaartenkraam zei

Mooi is je poezekaart! Doordat je alles in zwart-wit hebt gehouden komt de stempel goed tot z'n recht.

groetjes van Ank

Angélique zei

Deze kaart is ook heel mooi. Wat zal ze een berg post hebben gekregen! Ik zie overal op de blogs kaarten voor Annebeth, heb er zelf nog niet over geblogd, maar dat komt nog. Zo leuk voor haar, haha, wat een actie van haar moeder.

Margreet zei

Wat een schitterende stempel, Nelleke. En je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Gerrina zei

Vind dat ook nog steeds een van de mooiste en ben blij dat ik 'm heb... Je kaart is zo mooi! Fijn dat Thomas bij jullie kan zijn! Groetjes, Gerrina

Anita van Deur zei

Je kaart is prachtig met deze poes ik ben ook heel blij dat ik hem heb. Fijn dat Thomas en jullie genoten hebben.

Trijntje zei

Wat een hartstikke leuke kaart heb je voor Annabeth gemaakt. Groeten Trijntje

Nancy Soetaert zei

ik vind je kaartje prachtig Nelleke!
Dankjewel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
Nancy DT

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart met die mooie stempel in de hoofdrol Nelleke. Mooi zo in zwart-wit.
Lieve groetjes Miranda

Ditta zei

Schitterende kaart!
Dank je wel dat je meedoet met de uitdaging bij Cheerful Sketches.
Groetjes Ditta DT

Hermien zei

Een prachtig kaartje Nelleke, zo lief die sprekende poezenstempel. Ik zag net bij GerJanne dat ze veel post heeft gekregen super leuk.
Fijn dat jullie gezellige dagen hebben gehad met Thomas.

Groetjes Hermien