Mijn lijst met blogs

dinsdag 5 januari 2021

Sketch 5 januari

Mijn eerste kaart in 2021. Allereerst wil ik jullie heel een heel mooi en hopelijk vooral een gezond en creatief 2021 wensen. Waar we vooral uit gaan van de mooie dingen die er gebeuren of gaan gebeuren groot of klein. Corona of niet, die mooie momenten zijn er nu ook gewoon. Ik teer bijvoorbeeld op een malle conservatie op de app gisteren, tussen ons zussies. Even heerlijk gelachen wat er geschreven werd over de goede voornemens van 2021.
Wat later dan de bedoeling was ben ik hier met mijn voorbeeldkaart voor de Egel. Want het is alweer 5 januari en we beginnen  met een nieuwe uitdaging. Dit maal hebben we weer een sketch, heel makkelijk, en het thema is vrij. Kijken jullie bij de Egel wat mijn DT maatjes gemaakt hebben? 
Dit is wat ik ervan maakte. 
Het design papier is van MD, de bloemen en tekst ook. Er valt eigenlijk ook niets meer over te vertellen, door het papier wordt het een vrolijke kaart.
Natuurlijk zijn we weer heel benieuwd wie er allemaal mee gaat doen. Ik als lid van het DT team geniet van jullie enthousiasme dat jullie zo veel en vaak meedoen.
Vandaag rommel ik wat in huis, even lekker aan de freubel en ga het blad van de tafel in de coating zetten.
Vanmorgen al vroeg (ik sliep nog) is de keuken gebracht en we hebben er samen al naar zitten kijken en dat was al genieten. Hoe zal het worden als het er staat?  Donderdagmiddag weten wij het.
Tot donderdag, dan kom ik met een kerstkaart.
Challenges:
Hobbyvision:  Nummers op je kaart
groet, Nelleke 

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kleurrijke kaart Nelleke nog even en jullie kunnen genieten van de keuken.
Fijne dag.

marja kenter zei

Wat zal jij blij zijn als die keuken er staat. En wat een leuke kaart heb jè gemaakt van die sketch. Ik ben van plan om ook mee te doen, kijken of het lukt.
Ook voor jou en je gezin, de beste wensen!
Ik heb net die figuren van Thomas zitten bekijken, wat leuk om daar kaarten mee te maken, het ziet er mooi uit.
Groetjes

Irene zei

Een heerlijk vrolijke fleurige kaart! Succes donderdag wel foto's laten zien hoor als de keuken af is!! Voor jullie ook een GOED 2021!!
xxIrene

Angélique zei

Ha, die is zeker vrolijk, heel leuk!
Heerlijk dat jullie zo gelachen hebben samen, dat geeft positieve energie. En een nieuwe keuken maakt ook al blij, zo fijn.
Ook voor jou de beste wensen voor 2021, je bent al begonnen met er iets mois van te maken, heel goed.

Femminde zei

Oh wat een leuke kaart!! Lekker vrolijk. Ik heb altijd moeite met dat papierblok.
Fijn zo heerlijk kletsen via de app met je zussen. Goud waard. En hopelijk kan je gauw genieten van je keuken.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Hermien zei

Een prachtig vrolijk kaartje om het jaar mee te beginnen Nelleke. Nu heerlijk uitkijken naar de keuken die donderdag geplaatst wordt.

Groetjes Hermien

Henriët zei

Ook voor jou de beste wensen voor 2021!
Je eerste kaart van dit jaar is meteen een hele mooie. Ik ben vandaag ook met de sketch aan de slag gegaan. Het resultaat zie je donderdag.
Spannend zo'n nieuwe keuken!
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Heel mooie kaart, Nelleke! Lekker fleurig.
Groetjes,
Jantine

Renate zei

Je knalt er even lekker in met met dit vrolijke, en kleurrijke kaartje.
Helemaal leuk!!!
Toch wel weer spannend, zo'n nieuwe keuken. Maar donderdag weet je of het helemaal is zoals je je hebt voorgeseld.

-xies- Renate.

Renate zei

Ow neeeeej....
Vergeet ik gewoon helemaal te zeggen dat ik het super leuk vind dat je mee doet aan onze challenge bij The Sketchy Challenges.

Ellen zei

Wat een mooie vrolijke kaart is dit Nelleke...ik werd er helemaal blij van!
Ook voor jou en je gezin een heel gelukkig en vooral gezond 2021 gewenst! We hopen maar op een snelle afhandeling van het geven van de vaccins!
Groetjes Ellen

Marfien zei

Lekker vrolijk hè dit papier, waar ik het gebruikte om het jaar af te sluiten, start jij er mee
De nieuwe keuken is natuurlijk ook een mooie start van 2021

Daphne zei

Wat een vrolijke kaart zeg.
Het papier is héél mooi.
Het past ook allemaal goed bij elkaar, het is echt 1 geheel.
Wat zullen jullie straks blij zijn als de hele verbouwing erop zit.
Ik kan mij zo voorstellen dat je razend nieuwsgierig bent naar de keuken en hoe het is als het er staat....

Monique zei

Je kaart trekt voor mij alle aandacht op het challengeblog. Hij is zo lekker vrolijk! Dat zijn we wel nodig met dit grijze weer. Wat zul je donderdag genieten met je nieuwe keuken. Hier wordt vrijdag de keuken afgemaakt. Daar ben ik wel blij om. Dan is het pas echt genieten.
En heb ik mijn hobbykamer weer terug. Die staat vol met keukenspullen.
Fijne avond nog, liefs Monique

GerJanneke zei

Nou, je start is goed gelukt! Het is ene prachtige kaart geworden. Zo lekker vrolijk door het papier en de bloemen.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de keuken en straks als alles weer ingericht is. Wat gaan jullie genieten!

Marjan zei

GEWELDIGE kaart, Nelleke!
Een nieuwe keuken, dat is fijn! Wij hebben een nieuwe sinds februari vorig jaar, zo blij mee nog steeds! jij vast ook straks.

Sarah zei

Mooie feestelijke kaart!