Mijn lijst met blogs

dinsdag 2 maart 2021

Card Chain Challenge 2 maart


Ook deze maand heb ik weer mee gedaan met de Card Chain Challenge. Deze keer mocht ik een kaart maken voor Arlene near Sacramento, Northen California. Hij is al een tijdje geleden op de bus gegaan, maar ik heb nog niet gehoord dat deze is overgekomen. Ik hoop dat Arlene de kaart spoedig ontvangt, er zijn nog wat vertragingen naar het buitenland las ik net bij Post nl.
We konden kiezen uit kleuren, sketch, thema en textuur. Ik heb de kleuren vrij aangehouden en de sketch ook. Omdat het 27 februari ijsberendag is, heb ik de ijsbeer van Eline gebruikt. De cirkels zijn de gevraagde kleuren. De blauwe is van glimmen karton. De achtergrond is een vel van een palletblad, welke met verf bewerkt is. Omdat ik dat blad zo mooi vind, is het in mijn achtergrond mapje bewaard. En het komt nu goed van pas. Daar ook niets meer aangedaan. Voor de ijsbeer heb ik 2 tinten wit gebruikt, maar dat zie je op de foto niet.
Een kaartje waar ik met veel plezier aan werkte, en ook snel klaar was omdat het zo goed lukte. 
Ik moet mijn kaartje nog ontvangen van Gail uit Noorwegen. Ze mailde al, dat de kaart wat laat op de bus is gekomen. Zo leuk om internationale kaarten te ontvangen! De komende maand doe ik ook weer mee.
Nog een wasje wegwerken eigenlijk heel makkelijk vandaag omdat deze nu niet naar buiten kan. Het is vandaag NSD (Nationale Stront Dag) De boeren/ loonwerkers zijn zo druk dat ze gisteravond laat nog bezig waren. Wij vroegen ons af af ze daarvoor ontheffing krijgen, wat ik zo lees op internet is dat zo.
Vanmiddag weer naar GerJanne om te kletselen. Lekker op de fiets, zo blij dat dit weer kan. 
Genoeg te maken en te kletsen! Zin in.
Challenge: Girlz creative kraft: gebruik een dier. 
groetjes, Nelleke 

12 opmerkingen:

VoormeKaartje zei

Wat een mooi kaartje. De achtergrond is erg goed gelukt.
Groetjes,Christa

Anita van Deur zei

Prachtig Nelleke en wat een mooie achtergrond, veel knutsel plezier.

Daphne zei

Het ijsbeertje staat daar echt te pronken vind ik, het is de blikvanger van deze kaart.
Jammer dat de post er zo lang over doet, zeker naar het buitenland, maar nu heb je nog wat te goed.
Was het gezellig bij GerJanne?

HilaryJane zei

What a cute looking polar bear and that background is truly amazing xx

Marfien zei

Leuk zo'n doosje met achtergrondjes, je hebt heel wat merk ik wel, het is een prachtig kaartje geworden met de ijsbeer er bij

GerJanne zei

Heel mooi in deze kleuren! EN leuk dat je deze ijsbeer gebruikte. Ik zei dat ik post uit Noorwegen zou krijgen, maar het is mijn kaart van de CCC die uit Griekenland moet komen...ik heb hem ook nog niet ontvangen. Maar dat zal snel zijn, denk ik.

Nynke zei

Wat is je achtergrond prachtig, zo springt de witte ijsbeer er echt uit. Mooie kaart!
Groetnis Nynke

Julia Aston zei

What a beautiful background you created for your sweet polar bear! xx

Jutta zei

Nelleke your card is super cute, I love how you've done the Northern lights!

Robyn Oliver zei

Very cute polar bear Nelleke, a great background too, Robyn

Angelnorth zei

That's a sweet polar bear and I love the artsy background - lovely card for CCC!

Linda W. (ScrappinBari) zei

Gorgeous background for that sweet polar bear!! So glad you joined us in the CCC!!