Mijn lijst met blogs

dinsdag 13 april 2021

2 Ronde kaarten

Ik ben zo blij met de mooie ronde mal van MD. Zo gaaf om mee te werken. Deze keer heb ik er gelijk drie gemaakt, waarvan ik er nu 2 laat zien. Als basis gebruikte ik 3 kleuren en door deze 3 x uit te stansen krijg je 3 verschillende basis kaarten. Voor de bovenste heb ik papier van MD gebruikt en het treintje welke ik 2e hands op de kop heb getikt. (en gebruiken natuurlijk) In het treintje kwamen wat diertjes en babyspullen, die de baby uit het treintje heeft laten vallen. Uit de schoorsteen van het treintje komen in plaats van stoom, sterretjes. De naam als voorbeeld erop. De definitieve naam komt als ik weet hoe de te verwachten baby gaat heten. 
Challenge: Marianne design: ronde kaart
Materiaal: PB7051, CR1416, LR0308, COL1421, COL1422, COL1479

Van de andere basiskaart maakte ik een kaart voor een meisje. Ik gebruikte designpapier van MD en een plaatje van Syta van Gelderen. Dat plakte ik op een label van kraft, zo krijgt het een klein beetje een stoere look. Het danseresjes stanste ik 4 keer uit en plakte het op elkaar. Links nog een witte bloem en de tekst is van Pronty. Kaartjes waar ik met veel plezier aan heb gewerkt.
Challenges:
Een fijne dag vandaag.
Wij wachten nog op de uitslag van Thomas. Geduld geduld, maar die zal vandaag vast wel komen. 
Gelukkig knapt hij alweer wat op. 
Straks komt GerJanne kletselen. We hebben er weer zin in!
Groet Nelleke
 

29 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 prachtige kaarten Nelleke, veel knutsel plezier vandaag met GerJanne, fijne dag.

Danielle zei

Die ronde mal is ook super, die leent zich voor zoveel leuke kaarten! Grappig hoe de baby het speelgoed naar buiten heeft gegooid. Wat moeten jullie lang wachten op de uitslag, maar fijn dat hij al wat opknapt!

Hobby Hoogland zei

Twee leuke kaartjes en ook een prachtige mal ervoor gebruikt.
groetjes Marjan.

jackelien zei

Hoi
Twee prachtige kaarten.
Veel plezier strakjes met het knutselen.
Groetjes Jackelien

Angélique zei

Heel mooie kaarten, allebei. Leuk dat de mal zo veelzijdig is en handig dat je meteen 3 basiskaarten hebt. Veel plezier vandaag met GerJanne.

Diny zei

Twee prachtige ronde karten heb je gemaakt Nelleke!
Mijn kaartje van vandaag komt weer niet in de leeslijst en sidebar....zo vervelend!
Heb jij daar ook weleens last van gehad?
Veel plezier vandaag samen met GerJanne.
Groetjes Diny

Daphne zei

Alleen de vorm is al zo leuk.
Het zijn beide mooie kaartjes, de kleuren combinatie, blauw en kraft vind ik mooi.
Ook de kaart met de tekst van hiervoor is lief, die vorm blijf ik ook leuk vinden.
Hopen dat Thomas alweer wat opknapt, zo zielig als je kinderen ziek zijn, bah.

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige ronde kaarten Nelleke.
Leuk de baby kaart met alle details.
Gezellige middag samen.
Groetjes Elle-jeanne

Caroline zei

Ze zijn alletwee zo leuk! Ik heb de mal nu ook en steeds grijp ik ernaar haha. Heb er nu ook al een aantal mee gemaakt. Leuk om weer andere voorbeelden te zien zoals bijv,. de 2e kaart! Was ik weer niet opgekomen om de label erop te gebruiken.
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Wat zijn ze leuk. En ik hou er ook van om mallen 2e hands te kopen, er zitten vaak leuke tussen.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Wat twee prachtige ronde kaarten heb je gemaakt Nelleke. Ze zijn beide erg mooi geworden. Het is best een uitdaging om de vakjes leuk op te vullen tot een mooi geheel. Je bent super geslaagd. Groeten Trijntje

Creatiels zei

Twee prachtige kaartjes in een mooie kleurcombinatie.
Hopelijk moet je niet lang meer wachten op de uitslag voor Thomas. Geniet van je knutseldate met GerJanne en nog een fijne dag
Els

Marjan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjan zei

Wat een schattig kaartje, mooie kleuren samen ook! het kaartje met de danseres is ook mooi, weer heel anders dan de eeste qua uitstraling.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kaarten Nelleke en ondanks dezelfde kleuren en allebei rond zijn ze toch heel verschillend. Lekker geknutseld?
Lieve groetjes Miranda

jolanda creatief bijtje zei

mooie baby kaart
bedankt voor het meedoen aan de ronde kaart challenge
groetjes jolanda bongers
DT challengeblog MD

Nynke zei

Dit zijn weer twee mooierds hoor! De tweede is mijn favoriet, dat bloemetjespapier is echt om te zoenen!
Groetnis Nynke

Hermien zei

Twee mooie kaartjes heb je gemaakt met de leuke mal van MD. Zelf heb ik die niet in mijn bezit, je kan nu eenmaal niet alles hebben...

Groetjes Hermien

Rosina zei

Heel mooi deze 2 ronde kaartjes nelleke...je heb deze leuke layout stans heel mooi opgevuld met prachtige details..
Het zal vast wel gezellig geweest zijn samen met GerJanne
Ik ben benieuwd naar het resultaat
en hopelijk is Thomas negatief getest...zo naar dat niet van zijn kamer af mag..
groetjes Rosina

Sarah - Crea S zei

Ik heb de stans al vaak zien voorbij komen maar laat hem toch iedere keer aan mij passeren. Heel mooi, maar ik kan er m'n ei niet op kwijt. Natuurlijk is deze al leuk ingedeeld.
Jij kon duidelijk wel je ei kwijt en hebt er echt twee leuke kaartjes van gemaakt! Liefs, Sarah

Wybrich zei

Super leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge.
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Aniet zei

Twee superleuke ronde creaties Nelleke,
leuk dat je meedoet met de challenge,
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Anita zei

Je kaart is super leuk geworden Nelleke.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Suzan zei

Prachtige ronde kaart heb je gemaakt Nelleke!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

De Hobbyzolder zei

Superleuk de babykaart!
Leuk dat je meedoet met de "ronde kaart" Challenge!
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Judith zei

Onwijs leuk kaartje geworden.
Top dat je mee doet met onze "ronde" challenge.
Groetjes van Judith
DT- Marianne Design Challenge blog

marja zei

Superleuke kaarten. Vooral de eerste vind ik helemaal top. Groetjes marja

Henriët zei

Mooie kaarten! Ik ben ook fan van de ronde mal. Ben er nu ook druk mee bezig. Die kaarten komen later in april op mijn blog. Ik hoorde al van jullie kletseldate. Ik had gisteren een kletseldate met Monique. Was erg gezellig!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Marfien zei

Je houdt van blauw hè, twee lieve kaartjes, de danseres past prima bij het plaatje