Mijn lijst met blogs

donderdag 15 april 2021

2x slimline Merry Christmas

Het kletselen met GerJanne was weer heel gezellig. We zijn bezig geweest met een apart soort kaart,  die is nog niet klaar, we wilden eerst zien en ervaren hoe we die moesten maken.
Thomas kreeg de uitslag en die was gelukkig negatief. Dus dinsdagmiddag mocht hij weer met de andere huisgenoten lunchen. Dat testen gebeurd uit voorzorg omdat alle medewerkers nog niet ingeënt zijn. Dat gaat ook alleen maar langer duren door alle vaccinatie perikelen. 
Woensdag ben ik naar hem toe gefietst en hebben we weer een rondje gemaakt. Leuk om te doen, maar o wat was het koud zeg! gelukkig bleef het droog.
Nu dan mijn kaartjes.
Vorige week viel  deze Merry Christmas stans in de bus. Supergaaf om te proberen, en wat past die goed op een slimline kaart. De basiskaart is van een lange reep papier die ik een aantal jaren geleden kreeg. Een hele stapel met prachtig papier.  Uitermate geschikt voor dit soort kaarten, daarop rood en groen papier gemat. Designpapier is van MD. Merry Christmas heb ik uit donkergroen en rood designpapier gestanst. Dit alles op de kaarten geplakt. 
Ik vond de kaart wat kaal en daarom nog wat takjes groen erbij gedaan, ook van een stans van MD .
Merry Christmas kun je op meerdere manieren gebruiken. Ik had ook de tekst uit het designpapier als eerste uit kunnen stansen en dan de tekst erin leggen.
Iets voor de volgende keer.
Als laatste een standaard er achter geplakt, zodat die blijft staan.
leuk om hier mee bezig te zijn. Niet moeilijk met een leuk effect.
Challenges: 
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Iedereen bedankt voor het lezen, kijken en reageren op mijn kaarten. Dank je wel, zeker na de vorige 2 ronde kaarten.
Tot een volgende kaart.
groet, Nelleke 

 

19 opmerkingen:

jackelien zei

Hou
Wat een leuke slimline kaart.
Gelukkig dat Thomas negatief is.
Groetjes Jackelien

Elle-Jeanne zei

Mooie slimlinekaart kerstkaart Nelleke.
Gelukkig is Thomas negatief getest.
Alweer wat spanning weg.
Groetjes Elle-jeanne

Anita van Deur zei

Fijn dat de Thomas negatief was, je kaart is heel mooi en wat een prachtige stans is het fijne dag.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gelukkig was de tekst negatief bij Thomas Nelleke. Wat een mooie stans is die tekst, van welk merk is die? Mooie kerstkaarten weer, leuke kleuren.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nicolette zei

Ik heb de stansen ook, had deze manier nog niet gedaan, bedankt voor de tip. Leuke kaart.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Wat fijn dat de test van thomas negatief was Nelleke.
je kaartjes zijn heel erg leuk....wat een gave stans is dat!
Groetjes Diny

Henriët zei

Een prachtige slimline kaart. Mooie stans is dat zeg!
Fijn dat Thomas zijn test negatief was.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Als je wat nieuws krijgt moet je dat gewoom meteen proberen, dat heb ik ook, dan ben je zo nieuwsgierig.
Je maakte 2 leuke kaartjes zeg, juist de takjes maken het af, de rode besjes aan de takken passen goed bij Kerst.
Hier ga je vast veel plezier mee hebben.

Fijn dat Thomas negatief getest is!! Wat een gedoe en spanning hè, met die vaccinaties......bah!

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden ! mooie snijmal, ik heb die van happy birthday, nog niet gebruikt...
grtjs, Martina DT 52 WTC

Gina zei

Twee leuke kerstkaarten ! Groetjes, Gina

Angélique zei

Dat zijn twee mooie kaarten, slim om er meteen 2 te maken, want je had het toch al 2x gestanst.
Fijn, zo'n negatieve test weer.

Jantine zei

Wat een mooie stans, Nelleke! Heel leuk. En die stroken papier komen nu heel goed van pas, zo zie je maar, wie wat bewaart die heeft wat.
Fijn dat Thomas negatief getest is, maar wat akelig dat de medewerkers nog niet allemaal gevaccineerd zijn. Bij mijn man in het ziekenhuis trouwens ook niet :-(
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Die stans is gaaf zeg en je hebt er twee supermooie kaarten mee gemaakt!
Ik hoor rond om mij heen dat er nog veel zorgmedewerkers niet zijn ingeënt, heel vervelend.


groetjes van Ank

!neke zei

Ze zijn super leuk Nelleke !!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart Nelleke, herkenbaar, wat nieuw is, meteen uit proberen...Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

Epie zei

Prachtige slimline kaartjes met leuke teksten erop .
Gezellig dat je meedoet met 52WTC ,Thomas is veilig nu
Gezellig weekend en groetjes v Epie DT52WTC......

Sarah zei

Ik vind hem prachtig! Alles klopt perfect!

Sarah zei

Het zijn er natuurlijk twee met omgekeerd tekst. Heel tof. X

Shona Erlenborn zei

Lovely cards! Thanks for joining us over at the April Challenge of Christmas Craft Creations.