Mijn lijst met blogs

zaterdag 10 april 2021

Rockende Boer



Vanmiddag heb ik na een week weinig of niets te hebben gedaan weer in mijn hobbykamer gezeten.
Deze week was er steeds iedere keer wat. Maar vanmiddag, het regende, zei ik tegen Wim dat ik nu echt naar mijn kamer ging en heb ik een kaartje kunnen maken.
Deze kaart had ik woensdag willen plaatsen, want toen was Wim jarig. Overdag lukte het niet, en avonds had ik geen foto. Dan maar een andere keer. 
Voor zijn kaart gebruikte ik deze mooie ticket mal. Ik heb deze al een poos in huis, maar nog nooit wat mee gedaan. Het was erg leuk om met de ticketmal te werken.
Allereerst gebruikte ik groen papier, daarna zwart en designpapier van MD. Dit plakte ik op beide kanten. 
Voor de rechterkant gebruikte ik de sketch van Hobbyvision. Dit bewust rustig gehouden omdat de tractor hier op moest. Ook deze had ik nog nooit gebruikt. Ik stanst dit uit groen en zwart en plakte het zo dat het zo rustig mogelijk bleef. Onder de tractor wat gras en bloemen van de mol. De leeftijd deed ik er ook bij. Rechts een verticale felicitatie stempel.
Op de voorkant stanste en plakte ik een gitaar. Beide zijn hobby's van Wim.
Tot slot nog een zwart wit koordjes geregen door de gaatjes. 
                                           
Hier zie je de kaart opengeklapt en zie je duidelijk de sketch die ik gebruikt heb.
Leuk model om te maken!
Misschien ga ik zondag ook nog wat doen, het wordt toch slecht weer.
Ik wilde ook wel naar Thomas, maar weet niet of  dat zondag mag. Hij is, naar vanavond bleek, wat verkouden en heeft verhoging/ koorts. Dus wordt hij zondag getest en moet hij op zijn kamer blijven.
Gelukkig is het een laag risico omdat hij geënt is, maar leuk is wat anders. 
Een fijne zondag vandaag, en ook al regent het, er zijn nog genoeg mooie dingen te doen.
Groet, Nelleke 


14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een toffe tractor op de kaart, heel mooi verwerkt op de ticket mal, en dat Thomas weer gauw zijn verkoudheid kwijt is.
Fijne zondag.

Nynke zei

Wat een mooie kaart! Die tractor is echt geweldig zeg!
Groetnis Nynke

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart. Vooral die tractor is geweldig. Heb die ook al tijdje op mijn lijstje staan. Vind hem zelf zo leuk maar ken niemand die tractors leuk vindt. Groetjes, Christa

Irene zei

Keigave persoonlijke kaart Nelleke!
XxIrene

Angélique zei

Heel gave,stoere kaart. Nog gefeliciteerd met Wim.
En beterschap voor Thomas.

Hermien zei

Super mooi kaartje voor Wim Nelleke nog van harte gefeliciteerd. Als je kaartje niet met de post mee hoeft maakt het niet fijn hoeveel lagen je erop maakt dat vindt ik soms ook wel heel prettig. Beterschap voor Thomas.
En juist in deze tijd moeten we er wat van maken gelukkig hebben we onze hobby.

Groetjes Hermien

Marja zei

Wat een leuke kaart heb je voor Wim gemaakt!
Beterschap voor Thomas hopelijk is de test negatief.
Groetjes Marja.

Kaartenkraam zei

Alsnog van harte met de verjaardag van Wim.
De kaart is super en heel origineel!
Beterschap met Thomas, hopelijk alleen maar een verkoudheid.

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man Nelleke. Je hebt wel een hele gave kaart voor hem gemaakt. Mooi die tractorstans en mooi zoals je de sketch gebruikt hebt. Hopelijk test Thomas negatief en is het een gewone verkoudheid.
Knutsel ze.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Alsnog gefeliciteerd met Wim en wat een stoere kaart heb je gemaakt voor de rockende boer, hihi Sterkte voor Thomas!
xx Gerie

Marfien zei

Leuke kaart voor Wim, lastig hè om ieder jaar iets nieuws te verzinnen maar het is weer goed gelukt

Femminde zei

Dat is wel heel mooi en toepasselijk. Ik heb de mal ook besteld voor ons neefje die dol is op trekkers.Leuk om alvast er wat mee te zien als inspiratie.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Francisca zei

Wow wat een toffe kaart !!!
Groetjes,
Francisca

Trijntje zei

Ach ...Wat is dit een leukerd. Groeten Trijntje