Mijn lijst met blogs

zondag 16 mei 2021

A message for you

Vorige week zag ik bij Christa een kaartje met de typemachine. Omdat ik nog een beterschapskaartje nodig had voor een man was dat het idee om deze te gebruiken.
Het mannenpapier van MD is fijn papier om mee te werken, toen ik het pakte vond ik een basiskaart met muzieknoten erop al klaar. De rest was ook zo gepiept.
Het spreekt verder wel voor zich, eerst was het nogal kaal, daarom er beterschap, wat sterren en een stoere strik erbij gedaan.
Heerlijk zo'n kaartje tussendoor.
Het fietsen met Thomas was leuk. We fietsen een wat andere route en kwamen bij mijn zus uit, waar we een bakkie hebben gedaan. 
Morgen plan ik na het bevolkingsonderzoek een knutseldag in.  Ik hoop dat ik ditmaal geen last van de covid injectie krijg, de 2e kreeg ik vanmiddag. Dinsdag nog een gehoortest en dan ben ik weer aardig door de screening geweest. Haha en kan er hopelijk weer tegen.
Challenges:
Creative craft cottage: use ribbon or bow
Groet, Nelleke 
 

15 opmerkingen:

Heather zei

Oo, I love this pretty arrangement in blue - especially that plaid! What a fun typewriter die! Thanks so much for playing at TSOT!

Ellen zei

Top kaartje Nelleke en ook stoer!
Leuk papier in mooi blauw!
Ik heb mijn bevolkingsonderzoek uitgesteld want dat was vlak voor mn operatie maar nog steeds niks gehoord dus maar ff bellen morgen!
Fijn om lekker uit te waaien met Thomas…gezellig!
Groetjes Ellen

Marfien zei

Mooi beterschapskaartje, blauw en bruin blijft een mooie combi
Ik ben onlangs ook naar het bevolkingsonderzoek geweest en weer helemaal goedgekeurd :-)
Fijn dat jullie weer lekker konden fietsen, hier zat het niet erg mee, tussen de buien door scheen wel de zon . . .

GerJanne zei

Oh dit is een heel leuke kaart! Mooi papier heb je gekozen! Alles past zo mooi bij elkaar.
Fijn dat je de 2e prik ook hebt gehad. En de APK straks ook weer op zak, kun jij er tegen!

Angélique zei

Dat ziet er stoer uit. Mooi papier, de typemachine past er mooi bij.
Succes met de mammografie.

Melanie R zei

Beautiful blue papers, Nelleke! Great take on our sketch, too. Thank you for playing along with us at TSOT #505.

Diny zei

Wat een leuke beterschapskaart Nelleke....alles past perfect bij elkaar!
Succes met je tweede prik....ik krijg de tweede op 5 juni.
Groetjes Diny

VoormeKaartje zei

Wat een leuke kaart is het geworden. Leuk dat we elkaar zo kunnen inspireren. Hopelijk heb je geen last van je inenting. Liefs, Christa

Femminde zei

Wat een mooie mannenkaart!! En ja die typemachine blijft echt super. (hier ook favoriet).
Hopelijk valt het mee na de injectie (ik heb zelf vooral na de 1e veel last gehad, maar alles is beter dan echt covid krijgen)]
Fijne week!!
Groeten van Femminde

libbystamps zei

Sweet card! Great use of sketch 505! Thank you for joining us at Try Stampin' on Tuesday.

Wilma zei

Een MOOIE mannenkaart Nelleke en sterkte met al die screenings.
Liefs Wilma ☺☺☺

Hermien zei

Een mooi kaartje Nelleke. Hopelijk geen bijwerkingen van je vaccinatie.

Groetjes Hermien

Henriët zei

Wat een mooie beterschapskaart voor een man. Handig dat de basis al klaar lag.
Je bent medische gezien weer helemaal up to date. Kun je er weer een poosje tegen.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart Nelleke , mooie kleuren. En ben je goed door alles heen gekomen? Ik ben alleen wat misselijk geweest en knallende hoofdpijn na de vaccinatie. Nu gaat het wat beter.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een prachtige beterschap kaar5 heb je met deze mooie materialen gemaakt. De kaart van hierboven ook erg leuk. Creatie bea met de stofjes... hopelijk ben je goed door de screening heen gekomen.? En kun je weer even vooruit. Groeten Trijntje