Mijn lijst met blogs

woensdag 12 mei 2021

JIJ bent jarig en zwanger

Wat hebben we mooie dagen gehad in Egmond. Genoten van het uitzicht op zee, het wandelen langs de zee, en een bezoek aan een bollenkweker die weet ik niet hoeveel verschillende tulpen had staan op een veld. Wat was dat mooi.
Na een schuur opruim dag maandag, had ik mij  gisteren een knutseldag beloofd. En dat was heerlijk. Terwijl de regen op mijn schuine raam kletterde maakte ik deze kaartjes. Nu gauw plaatsen want een uitdaging van MD loopt zo af.
Ik combineerde een aantal sketches met elkaar en daar kwam deze kaart uit rollen. 
Bij Marianne design Challengeblog wilde men een verjaardagkaart  zien,  en bij 2 sisters on the blog kon je hun eerste kaart liften. Daar moest dan wel een label op en voor een vrouw zijn. 
Veel materiaal van MD gebruikt.
KJ1721, KJ1726, LR0133, LR0132, PB7050,
CR1512, LR0420, DF3454, en een takje boven de label.
We kregen het mooie bericht dat een begeleidster van Thomas en haar man, hun eerste kindje verwachten. Daar heb ik gelijk een kaartje voor gemaakt om hen te feliciteren. De zwangere vrouw van MD vind ik nog steeds het mooiste en pak hem voor dit soort kaartjes graag. 
Ik zag een sketch bij Colien van Sunday stamps, de cirkels lagen in een voorraad bak. Het blauwe was met inkt bewerkt en toen niet gebruikt.  Een kaartje wat eigenlijk snel klaar was. 
Ik maakte nog meer, die kaartjes zijn voor een andere keer. 
groet, en tot morgen.
Nelleke 
 

19 opmerkingen:

Judith zei

Heel erg mooi geworden.
Leuk dat je mee doet met onze "verjaardagkaart" challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Marja zei

Mooie kaartjes Nelleke!
Groetjes Marja.

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Nelleke!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Epie zei

Twee prachtige kaartjes maakte je na je mooie vakantie
Nieuwe inspiratie op gedaan weer , meteen wéér zon hier
Groetjes Epie

Wybrich zei

Een mooie verjaardagskaart heb je gemaakt Nelleke!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Anita zei

Een prachtige verjaardagskaart Nelleke.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

De Hobbyzolder zei

Hele mooie verjaardagskaart Nelleke!
Bedankt voor het meedoen met de “verjaardagskaart” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Henriët zei

Mooie verjaardagskaart Nelleke. Mooi met het gele lint er achter. Geeft het een zonnige uitstraling. Ook je zwangerschapskaart is erg mooi.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Heather zei

Oh wow, what a gorgeous mother card - beautiful silhouette! Perfect papers, and fun textures, too! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

Sarah - Crea S zei

Twee hele leuke kaartjes Nelleke!
Het verjaardagskaartje is lekker vrolijk! Die jij-stans blijft toch echt leuk. Ook tof dat er zoveel structuur en detail op je kaartje zit.
Het kaartje voor de zwangerschap is ook erg mooi! Leuk, die "van ❤-te"!
Liefs, Sarah

Hermien zei

Twee prachtige kaartjes laat je zien op je blog Nelleke. Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben aan zee.

groetjes Hermien

Daphne zei

Wat een leuke kaartjes zeg, alletwee!
De zwangere vrouw is inderdaad heel mooi en perfect voor dit soort kaartjes.
Wat lief dat je meteen een kaartje hebt gemaakt nadat jullie dit nieuws hebben gehoord.

Aniet zei

Supermooie verjaardagskaart Nelleke,
leuk dat je meedoet met de challenge
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

GerJanne zei

Ja.... jullie hadden ok mooie dagen he? De zaterdag dat we weer vertrokken huilden de wolken. Verder hadden wij alleen dinsdag slecht weer.
Je kaartjes zijn gaaf geworden. Ik weet niet of je een kaart moet liften bij 2 sisters of dat een kaart voor en vrouw met label voldoende is (ik hoop het, want dat laatste heb ik gedaan, hihihi...)

Nynke zei

Allebei prachtig, Nelleke! Die zwangere vrouw is inderdaad heel mooi hiervoor, die hoop ik echt nog eens op de kop te kunnen tikken.
Groetnis Nynke

Caroline zei

2 mooie kaartjes! Leuk is je kaartje voor onze challenge, dank je wel voor je deelname en goed gelukt!
Groetjes Caroline

Doris knippenenplakken zei

Het zijn twee schitterende kaarten Nelleke!
Groetjes Doris

Nicolette zei

Wat een mooie kaart en leuk gemaakt.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Annette Elliott zei

What a wonderful pregnancy card. I love your heart embossed background and the little heart on the moms tummy. So sweet. Thanks so much for playing along with this weeks challenge at Sunday Stamps!