Mijn lijst met blogs

donderdag 5 juli 2012

Proficiat

                                        
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten. Ik hoop dat jullie zo af en toe een kijkje komen nemen op mijn blog en reacties geven. Dat vind ik altijd heel erg leuk en waardeer ik zeker.
Vandaag is mijn jongste broer(tje) jarig. Hij is één van mijn vijf broers die ik heb. Ook zijn er nog drie zussen dus jullie begrijpen dat we een hele grote familie hebben. Hij is mijn jongste broer en we verschillen nog wel wat in leeftijd.  Het leuke is dat zijn oudste dochter en mijn jongste dochter even oud zijn en elkaars grootste vriendinnen zijn al van jongs af aan. Wij hebben al heel wat keren heen en weer gereden voor de logeerpartijtjes. Soms even puzzelen vanwege de verschillende regio's, maar elke vakantie moest er als het maar even kan gelogeerd worden. Nu de meiden wat ouder zijn, vijftien, gaan ze ook vaak met de trein naar elkaar toe. En wat denk je veel contact via de sociale media natuurlijk.
Verjaardagen worden altijd gevierd, hoe dat is iedere keer verschillend. Dit jaar viert hij zijn verjaardag met zijn gezin. Wij zien elkaar  weer op een volgende verjaardag. Dat zal wel augustus worden, maar dan hebben we als broers en zussen elkaar ook weer heel veel te vertellen als iedereen met vakantie is geweest.
Voor zijn verjaardag maakte ik deze kaart, jullie kunnen nu wel raden wat voor een werk hij doet.
Met deze kaart wil ik mee doen met de challenge van de Creatieve Zebra, waar ik een verjaardagskaart moest maken en bij DCL volgens een sketch.
Misschien is voor sommigen deze kaart wat anders dan anders. Ik heb mij helemaal kunnen uitleven met kartonnetjes hergebruik, stikwerk ed. Het rode karton komt trouwens van een koekjesverpakking. Enne.. die koekjes zijn erg lekker.
Nog even dit: het lijkt dat de kaart iets scheef is. Ik heb deze gescand en kreeg hem net niet helemaal recht eronder.
Tot de volgende keer!
Groetjes, Nelleke

22 opmerkingen:

Cornelie zei

Wat een toffe kaart!! Zo leuk die biggetjes, en zo persoonlijk!! De kleuren zijn er mooi bij gekozen, en het touw en de eyelets maken het geheel weer stoer! Top uitwerking vind ik het en heel origineel! Fijn dat je weer meedoet bij DCL!
en wat een leuk verhaal trouwens!

Unknown zei

aaaach wat een schatjes van biggetjes
je hebt er een leuke kaart mee weten te maken
gr.agnes

Josje zei

WAt een leuke kaart heb je gemaakt en biggetjes het is weer eens iets anders leuk hoor
groetjes Josje

Danoesja zei

Hoi Nelleke

Ik vind het een heel mooi persoonlijk kaartje voor je broer, schattig zijn die biggetjes.
Ik geniet ook altijd van je mooie verhalen.

Lieve groetjes
Danoesja

Rosalien Zwackhalen zei

Ahh, wat schattig die biggetjes :)). Heel leuk dat je lichte kleuren gebruikt hebt en het touwtje erop. Dat maakt het heel natuurlijk en het rode randje steekt mooi af. :)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Corrie zei

Leuke kaart Nelleke,je broer is hier vast blij mee ,het is ook heel leuk met die biggetjes. Ja ja kleine meisjes worden groot en gaan ze hun eigen weg dan hebben ze moeders niet meer nodig om ze weg te brengen.
groetjes Corrie

Marfien zei

Je hebt gelijk, Het is geen bloemetje:-) maar wel heel erg leuk. Hoe scan je eigenlijk? Als ik zo'n kaart (met touwtjes en knoopjes) inscan krijg ik altijd zoveel zwart, daarom zet ik ze op de foto.
groet, Marfien

Bep zei

Hoi Nelleke,

Wat een toffe kaart heb je gemaakt zeg met die biggetje super leuk en erg origineel.

Gr...Bep

Angèle zei

Echt een leuk en vrolijk kaartje met een zeer persoonlijke noot voor je broer. Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

Marjan zei

Wat leuk dat je zoveel hergebruikt hebt, erg creatief. Grappig om de biggetjes als middelpunt te nemen, het is weer eens wat anders! En zeker erg persoonlijk gezien het werk van je broer. Fijn dat je meedoet met DCL.

Annerieke zei

Oooo, wat een schatjes...erg leuk met de touwtjes aan de zijkanten. Ziet er leuk uit.

gr Annerieke

Anita Meijer zei

Wat een ontzettende leuke kaart voor je broer Nelleke. Ik vind het een heel leuk kaartje. Heb zelf maar één broer, gezellig hoor als je zo'n grote familie hebt.
Groetjes van Anita

Yolanda zei

Hoi, hoi Nelleke, wat een lieve en grappige kaart. Zo leuk. Zal je broer vast heel blij mee zijn. Groetjes Yolanda

martina's kaartjes zei

een grappig, geslaagd kaartje !
grtjs, martina
x

Ellen zei

Originele kaart Nelleke! Grappig plaatje in het midden.
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Wil zei

Leuke grappige kaart Nelleke. Gezellig hoor zo'n grote familie :)

groetjes, Wil

Sofie zei

Geweldig! Ik zou zeker blij zijn met zo'n toffe kaart!

GerJanne zei

Hoi Nelleke,

wat een leuke kaart voor je broer zeg! Heel toepasselijk met de varkens erop! En wat leuk dat twee nichtjes dan zulke goede vriendinnen zijn!
Super lijkt me dat!
groetjes,

GerJanne

Danoesja zei

Hoi Nelleke

Ik wil je nog even bedanken voor je lieve berichtje op mijn boekkaart.

Lieve groetjes
Danoesja

Glenda de Heide zei

Wat een schattig kaartje zo met die varkentjes. Bedankt voor je deelname bij DCZ.

Veel liefs Glenda

Anoniem zei

Wat een ontzettend lollige kaart! Erg vrolijk!
Leuk dat je met ons meedoet bij de creatieve zebra!
Groetjes Jacomijn

Juisie zei

Wat een vrolijke biggetjes! En zo mooi rechtgestikt... Dat vind ik soms nog erg lastig hoor! Bedankt voor je leuke verhalen, mijn moeder heeft ook zo'n grote familie, dus je verhalen komen me bekend voor (bevriende nichtjes, gezellige verjaardagen enz) groetjes joyce