Mijn lijst met blogs

zondag 23 februari 2014

LOVE

Dag allemaal,
Gisteren met GerJanne een hele leuke dag gehad in Hardenberg. Erg leuk was het om mede blogers te ontmoeten zoals Henriette, AnsG en Ans S, Moninique  en Mirande, en bloggers van GerJanne. Veel gezien, en mooie dingen gekocht, heerlijk. 1 van mijn mooiste dingen was misschien wel iets wat niets met kaarten te maken had. Ik vond namelijk een mooie houten speld voor op mijn gebreide stola. Mijn oog viel erop en een keuze was gauw gemaakt. Daar kun je dan zo blij om zijn hè.
GerJanne en ik zagen soms zoveel, dat we ons ook wel weer met beide benen op de grond moesten zetten, en we tot conclusie kwamen dat we thuis ook nog veel dingen hebben waar we weinig tot niet mee hebben gewerkt. Er worden zoveel mooie dinge gemaakt! Ik heb weer stof voor een nieuwe uitdaging met Gerjanne....
Gisteravond hadden we eigenlijk nog een verjaardag, maar ik ben thuis gebleven. Het was gezellig: Lieke aan de tafel aan het verven, Thomas bij de computer voetbal kijken want PSV moest spelen, en ik heb eindelijk deze kaart afgemaakt.
Bij Kre2day stond deze uitdaging. Ik vond hem gelijk al erg mooi om te doen. Moeilijk was het ook niet, het tekenen en meten was zo klaar. Wel heb ik het anders om omdat ik achterop het papier getekend had.
De basis was zo klaar en ja hoe nu verder? Dat heeft heel wat hoofdbrekens gekost. Ik wilde er een borduurwerkje op doen, mijn keuze viel op hartjes en het patroontje komt uit een al wat ouder boekje van Nel Korf. Ik dacht het even te borduren, dat viel niet mee, zoals wel vaker dacht ik veel te moeilijk. Toe ik het eenmaal door had was het zo klaar.
Verder spreekt het eigenlijk wel vanzelf. Op de smalle strook letters. Op de O een bloementje van mijn nieuwe stans en het roosje komt van een ander strikje. Daarachter een stukje lint van MD, gekocht op de beurs. Op het grote stuk een restant papier en ook het grote hart komt van een rest papier. Van restjes papier wat harten, op die mal zit ook een klein sleuteltje en vond ik wel toepasselijk erbij. En eindelijk is de kaart toch klaar en eigenlijk als zeg ik het zelf :), ben ik tevreden. Misschien dat die wel voor mijn ouders wordt, al heb ik voor hen ook wat anders  in het hoofd. Zij hopen eind april hun 60 jarig huwelijk te vieren. Misschien dat ik dan nog de voorletters in het hart zet.
Deze creatie doet met de volgende challenges mee:
Krea2day: Ontwerp kaart
Ons borduurkaarten blog: Rood/liefde
EHI borduren: kaart met parels
Fadengrafik: alles mag
Hobbyvision: love
Creapaleis: Valentijn
KIC: alles mag.
Bedankt voor het kijken, lezen en reageren.
Groetjes, Nelleke

37 opmerkingen:

martine zei

Hallo Nelleke,
supper mooie creatie
schitterend idee met die geborduurde hartjes
ook lees ik hier dat je gisteren een supper fijne dag heb gehad
fijn om eens een paar mensen in het echt te ontmoeten
hele fijne avond groetjes martine

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Wat leuk dat jij ook zo'n mooie speld hebt gekocht, Richtsje heeft er daar ook een gekocht,ik heb die hele kraam niet gezien, heel leuk om jou en GerJanne in 't echt te zien..Je hebt een super creatie gemaakt, ik heb het ook zitten bekijken, maar ik begin er niet aan..teveel meten..er is echt van alles op te zien, mooi geborduurd,lintje, papier, top..liefs Ans
p.s. toch wel heel knap van jou, dat jij me herkende..met mijn rug naar je toe..

Anita Meijer zei

Wat fijn dat je zo genoten hebt gisteren op de beurs Nelleke en dan ook nog een supermooie speld vinden hoe leuk kan het zijn. Je kaart vind ik schitterend.
Liefs van Anita

Josje zei

Hele mooie creatie ik ben vrijdag naar de beurs geweest

jackelien zei

Wat mooi gemaakt. Ik heb nog naar jullie uitgekeken maar niet gezien jammer misschien de volgende beurs.
Gr Jackelien

GerJanne zei

Ha Nelleke,
hij is erg mooi geworden!! Leuk dat je het thema helemaal doorvoert. En die sleutels zijn leuk (!!) Je speld is de klapper van de dag, natuurlijk. Maar wat was het gezellig. Kijk eens op google naar splatter stamps en dan afbeeldingen. Dan zie je de spetterstempels. verschillende. Ik heb ze nog niet in de Nederlandse webwinkels kunnen vinden. Er is er 1 die heel gaaf is een houten stempel....
Je borduurwerkje is mooi, hoor, die hartjes.
Van alles te zien!
Succes met de challenges...
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi je kaartje Nelleke heel leuk modelletje ook en met die hartjes echt romantisch allemaal. Prachtig die 2 geborduurde hartjes....
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad in Hardenberg....

groetjes Rosina

Creahannie zei

Mooie kaart! Bedankt voor het meedoen bij het EHI-borduurkaarten blog!!
Gr Hannie

Hanny zei

Geweldig zoals je dit weer gemaakt hebt, ontzettend mooi gemaakt, jij maakt altijd van die aparte speciale creaties, leuk. mooi verhaal trouwens, fijn dat het zo gezellig is geweest.
Fijne week, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

nans'creablog zei

Schitterende kaart Nelleke. Mooi gemaakt en het is ook zo'n leuk modelletje.

Groetjes,
Nans

Annemie zei

Schitterend gemaakt Nelleke!
Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben
op de beurs...

Lieve groeten, Annemie.

cristel zei

Wat een super leuke kaart zeg.
Grtjs

martina's kaartjes zei

een superleuke, geslaagde kaart ! het model is superzzz, alttijd de nodige aaaah's en ooooh's zijn gegarandeerd !
grtjs,martina
x

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart. Heerlijk zo'n liefde kaart! Fijn dat je een gezellige dag hebt gehad! groetjes Joanne

Erica ♥ zei

Leuk is zo'n dagje beurs dan als je een hoop mensen ook tegenkomt !
Je kaart is super gaaf gemaakt, wowieee ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Jeannette zei

Hoi Nelleke, daar kom ik ook weer eens even bij bloggen, even een beetje ontrouw geweest vanwege mijn breiwerken. Prachtig is je kaart geworden, ik moet hem ook nog maken, de print ligt klaar, nu nog maken. Wat hartstikke leuk dat jullie zo'n gezellige beursdag hebben gehad en zoveel blogmaatjes hebben ontmoet en dan nog een mooie speld scoren, helemaal geslaagd, groetjes Jeannette

Bea zei

Prachtig kaartje Nelleke, was ook op de beurs zaterdag, geen bekenden gezien maar het was ook wel erg druk....

groetjes Bea.

Misseke zei

Superleuke creatie Nelleke - leuk modelletje en je hebt hem heel mooi aangekleed - ik vind het prachtig!
Groetjes,
Misseke

lenywim35 zei

Heel mooi gedaan Nelleke. Gezellig al dat rood. gr leny w

Diny zei

Wat een gave kaart Nelleke!
Heel mooi al die verschillende hartjes en het model van de kaart is ook erg mooi. Wat leuk dat jullie dag zo geslaagd is zaterdag.....gezellig toch!

Groetjes Diny

Gerrina zei

Wat een aparte vorm! Mooi al die kleuren en hartjes bij elkaar! Heerlijk zo´n beurs, toch? En ja, er zijn zat dingen die we kunnen doen met wat we hebben, maar af en toe iets nieuws proberen blijft heerlijk... Groetjes, Gerrina

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Erg leuk idee. O en je stempel komt er ook aan hoor. Ik zit in slow motion modus. pffff.

KarinsArtScrap zei

een mooie bentfold kaart Nelleke.

gr karin

Marfien zei

Wat een leuk model is dit. Vind het ook wel kunnen voor je ouders. Je borduurwerkje is ook weer goed gelukt. Ga vanavond maar eens lekker knutselen, als het lukt kan ik morgen weer eens een kaartje plaatsen.

Aukje zei

Schitterende kaart, Nelleke! Mooi gemaakt, zo'n leuk model :-)
groetjes Aukje

Henriëtte zei

Erg mooi geworden Nelleke.

groetjes Henriëtte

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Nelleke,
super mooi dat borduurwerkje erop.
Groetjes Anita

Ingrid Reyners zei

Wat leuk dat jullie het gezellig hebben gehad op de beurs Nelleke. Je kaartje is erg mooi, wat een apart modelletje, en wat mooi is dat geborduurde hartjes. Het is inderdaad heel goed geschikt als trouwkaart voor je ouders, mooi hoor. Groetjes, Ingrid.

Wil Frutsel zei

Prachtige bewerkelijke kaart , succes met de challenge van EHI.
gr Wilma

Henriët zei

Was erg leuk om je in levende lijve te ontmoeten! En wat laat je vandaag een geweldige creatie zien! Ik ben helemaal weg van het modelletje. Ben er meteen ook zelf mee aan de slag gegaan. Bedankt voor de inspiratie!
Groetjes van Henriët

Lenie zei

prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten en Ons borduurkaartenblog.
groeten Lenie

Monique zei

Hoi Nelleke, supermooie uitvoering van dit model. Ik vond het ook leuk om jullie eens in het echt te zien. En wat gaaf dat je dan ook nog zo'n mooie speld vind. Als je maar niet echt zoekt, loop je er soms zo tegenaan. Ik ben wel heel benieuwd waar je GerJanne mee uit gaat dagen.....Fijne dag, ik ga met mijn dochter uit, ook al hebben we geen flauw idee wat we gaan doen. Maar dat mag de pret niet drukken.
Lieve groetjes, Monique

Unknown zei

Wauw wat gaaf!

Groetjes karin xx

Lisanne zei

Hoi Nelleke,

Wat leuk dat je zo'n fijne dag in Hardenberg hebt gehad. Ik ben er ook nog met mijn moeder geweest en zoals altijd weer veel te veel nieuwe spulletjes gekocht, alsof we nog niets hebben... Je kaartje is super mooi geworden en ben weer benieuwd naar je volgende creatie. Fijn dat je ook deelneemt aan de challenge van Ons Borduurkaaartenblog: dankjewel en heel veel succes!

Liefs Lisanne

Trijntje zei

Hoi Nelleke, Gezellig dat je medeblogsters heb hebt ontmoet op de beurs. D Je hebt een hele leuke creatie gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Hoi Nelleke. Ook bedankt voor het meedoen bij de EHI borduurblog! Groeten Trijntje

Kimmie zei

Hoi Nelleke

Mooie creatie hoor! Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

XXX Kim