Mijn lijst met blogs

woensdag 30 april 2014

Liefs

Daar ben ik weer. Na onvergetelijke dagen pakken wij de draad weer op. Wat een geweldige feestelijke dagen hebben wij gehad. Gisteren was het nog nagenieten door iedereen. Onze familie app. is veel gebruikt. Het stukje in de krant, de kaarten die ze kregen, hun huis 1 bloemenzee.
En dan weer de draad oppakken, lukte gisteren eerst nog niet zo erg. Maar begonnen met fröbelen en gaandeweg kwam er een kaartje uit mijn hand. Gisteravond nog een paar gemaakt want je kunt ze voor vele gelegenheden gebruiken. Deze gaat ook gelijk op de bus vandaag als op stekertje. Op een gegeven moment  gestopt,  want ik moet wel wat mintgroen bewaren voor de volgende maand. :) Na al die lay outs, is het heerlijk om weer een kaartje te maken.
Het kaartje is heel eenvoudig. Uit mintgroen de cirkel gestanst en een extra witte cirkel. Dit op de basiskaart geplakt. Verfspatjes gebruikt en de prachtige vlinderstempel van Eline (MD) gebruikt. Meer is ook niet nodig.
Challenge:
Kleuren Kaart Team: mintgroen en kobaltblauw
Less is More: sketch
Addicted to Cas: grunge
Gisteren ook gelijk maar het kerstkaartje afgemaakt en deze plaats ik vandaag ook gelijk. Want morgen moet ik echt andere dingen doen dan kaarten plaatsen.
Ook deze is heel simpel en komt uit het boek van Studio Light. Een beetje van het boek en een beetje van mijzelf. Ik zit een beetje in een kerstkaarten dip, er zijn zoveel andere dingen die leuk zijn!
Challenges:
Yvonnes 52 weken kerst: andere vorm
Crafty Hazelnuts Christmas Cards: eten of drinken
Merry Monday Christmas Challenge: use a gingerbread
Rest mij nog mijn nieuwe volgers welkom te heten. De komende dagen zal ik mijn best doen om bij iedereen van het KKT langs te komen. Vandaag is een volle dag: zwemmen en daarna weer werken, de vakantie is weer voorbij.
groetjes, Nelleke


42 opmerkingen:

Janny's Cards Creations zei

Twee prachtige kaarten maar stiekem gaat mijn voorkeur naar de eerste kaart uit. Dat is waarschijnlijk omdat die zo helder van kleur is. Maar de tweede is zeker zo mooi. Groetjes Janny

Marfien zei

Een heel lief kaartje voor het KKT, wat het maken van kerstkaarten betreft: maak nieuwjaarswensen, daar kun je alle kanten mee op.

Henriët zei

Heerlijk dat jullie met een fijn gevoel terugkijken op de feestelijkheden rondom het jubileum van je ouders. Geweldig om dat zo samen te mogen beleven. Tja....en dan weer met beide benen op de grond en verder met de dagelijkse gang van zaken. Je eerste kaartje vind ik geweldig! Mooie kleuren en precies goed qua indeling. Je kerstkaart vind ik ook grappig hoor.
Groetjes van Henriët

Hermien zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben daar kunnen jullie nog lang naar terugkijken. Je kaartje ziet er prachtig uit

groetjes Hermien

Bea zei

Leuk eenvoudig kaartje Nelleke en die fleskaart ziet er ook mooi uit. Wat fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad, kun je nog heel fijn op terug kijken.....

groetjes Bea.

Hanny zei

Erg mooie kaart en dat flessenlabel ziet er ook al zo mooi uit. Ik heb ook niet altijd zin om Kerstkaarten te maken dus doe ook niet iedere week mee, ik heb er pas 4 of 5 dit jaar gemaakt maar toch altijd nog meer als pas tegen Kerst zelf beginnen. Fijn dat alles zo goed en fijn verlopen is, een dag met een gouden randje om fijn op terug te kijken, geniet er van.
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Prachtige kaartjes en flessenlabel heb je gemaakt. Super!!

grtjs
Claudia

Lisbeth zei

hoi

leuke kaart
grtjs Lisbeth

Ingrid Reyners zei

Oh Nelleke wat geweldig om te lezen dat jullie zo hebben genoten. Ik zag op FB de foto al voorbij komen, geweldig om mee te maken.
Je kaart is simpel van opzet en CAS geworden, maar erg mooi, voor de doily in het midden vind ik erg mooi, en vlinders kunnen altijd. Fijne dag, en voor morgen werk ze weer. Groetjes, Ingrid.

Marjan zei

Dat nagenieten zal nog wel even duren, zo te lezen, heerlijk! Je KKT kaart is prachtig en subtiel en de kerstkaart is superleuk! Ik heb nu helemaal geen zin om kerstkaartjes te maken, komt wel weer, ik zit al op 30, dus geen haast.

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaarten! Prachtig! en die kerstkaarten...tja, bij mij wil het ook niet zo! groetjes Joanne

Nancy zei

Hey Nelleke,

Wat een leuk kaartje voor het KKT!
Aan kerstkaarten denk ik nog niet, ben volop bezig met andere projecten...

Liefs,
Nancy

Rosina zei

geweldig te lezen dat jullie een super leuke dag hebben gehad bij je ouders Nelleke....daar zullen ook je ouders met veel plezier aan terugdenken....
Je kaartjes zijn ook weer toppertjes....de eerste lekker CAS... maar o zo leuk...en de 2e kerstkaart heel origineel zo in de vorm van een fles...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

misschien eenvoudig, maar toch helemaal geslaagd !
fijn te horen dat je een leuke tijd hebt gehad
weer erg blij met je deelname,
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Anneke zei

Zo leuk deze kaartjes! Super mooi, en geweldig die koekenmannetjes op de fles :)
Groetjes Anneke

Misseke zei

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.
Je kaartje ziet er prachtig uit Nelleke en je kerstkaartje is ook helemaal geslaagd.
Groetjes,
Misseke

Francisca zei

Ze zijn alle tee leuk geworden .
De vlinders met spelertjes zijn echt mooi tot zen recht gekomen .
Groetjes ,
Francisca

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Wat fijn dat je terug kunt kijken op een geslaagd feest, een dag met een grote gouden rand..ik vind je kerstkaart erg leuk en ook je kaart voor het KKT is super, simpel en toch de mooie kleurencombi, ik vind de inkt die je gebruikt hebt erg mooi, is zeker van SU ?? liefs Ans

Erna Logtenberg zei

Gefeliciteerd nog! Zag de foto op FB! En je kaartje is super!! Lieve groetjes Erna

lenywim35 zei

Geweldig !!! En nog een keer gefeliciteerd. Wij hopen, dat over 4 jaar ook te bereiken. Maar bij jullie is het helemaal super gevierd. Sla op in je geheugen en WIS dat nooit. Genieten nog vele jaren. gr wim en leny
PS je kaart is perfect van kleuren

corryskaart zei

hoi nelleke
een erg mooie kaart met die fladderende vlinders
groetjes corry

Katie Melhus zei

This is absolutely awesome! This unique creation is perfect with the sweet Gingeys :) So glad you joined us this week at Merry Monday!

Bep zei

Hoi Nelleke,

Mooie kaart met die vlinders erop en je kerstkaart is ook heel erg leuk.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Riannerizanti.blogspot.nl zei

leuk dat het goed verlopen is en je kaartje is prachtig.
Liefs Rianne

Anita in France zei

So beautifully CAS, Nelleke ... gorgeous colours and fabulous splattering! Thanks so much for playing along with ATCAS! Anita :)

Renate zei

2 heel verschillende creaties, maar wel erg leuk.
Fijn dat alles goed verlopen is.

-xies- Renate.

Antoinette Voorn zei

Wat een supermooie kaarten ,heel erg crea!

Ellen zei

Volgens mij heb je een geweldig feest achter de rug! Leuk is dat. Wat mij betreft heb je de draad weer prima opgepakt. Ik vind je kaartje namelijk helemaal super! Ik hou van zulke 'eenvoudige' kaartjes en weet dat het vaak helemaal niet zo simpel is om ze te maken.
Groetjes, Ellen

Anita van Merode zei

Prachtige kerst kaart echt top! Ook je andere kaart is prachtig! Leuk met die vlinders erop.
Leuk te horen dat je goed gehad heb.
Groetjes Anita

Joan zei

Very pretty card and I love the splatters!

Bonnie zei

This gingerbread card is amazing, Nelleke! Love it! Thanks for sharing it with us at Merry Monday! Love the butterflies too!

Nelly zei

Schitterend kaart heb je gemaakt in de kleuren van het KKT.

Fijne dag nog vandaag.

Groetjes Nelly

Kylie zei

I love your 'touch' of Grunge. Just perfect!! Thanks so much for playing along at ATCAS xx

Anne zei

Nelleke what a stylish card!
Thank you for your LIM entry this week
Anne
Less is More Designer

Chrissie zei

What a sweet card for LIM this week!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Wendy zei

Oh WOW, this is awesome Nelleke! Love this design and those cute gingers! Thanks for playing along with us this week over at Merry Monday! :)

Notes by Nina zei

Both cards are lovely. Thank you for joining us for Merry Monday.

Grietje Jansen zei

Twee hele mooie kaarten, hele mooie vlinders voor het KKT en een erg leuke fles voor de kerst.

Grietje

3treescreations@gmail.com zei

I love the gingerbread bottle - SO CUTE!! Thanks so much for playing along with us at Merry Monday.

Deanne :)

!neke zei

Awsome cards!
Groeten uit LA

KarinsArtScrap zei

de eerste kaart vind ik prachtig de flessentag is mooi Nelleke.

gr karin

Michelle Lupton zei

The splatters are the perfect Grunge touch to a sweet card! Thanks so much for linking up your card to our Grunge challenge at ATCAS ;)