Mijn lijst met blogs

donderdag 10 juli 2014

Groen en wit

Na alle regen van de laatste dagen, schijnt de zon weer. Heerlijk.
De regen vond ik niet erg, de natuur kan wel een slokje gebruiken en het was dinsdag heerlijk knutselweer.
Daar is oa dit kaartje van gekomen, want het is vandaag weer donderdag en tijd om een kerstkaartje te plaatsen.
Mijn nieuwe spulletjes gebruikt door de kerstboom te embossen met heattool die ik van mijn verjaardagsgeld gekocht heb. Wat ben ik hier blij mee, het gaat net wat makkelijker dan de verfstripper van mijn man die ik dan tevoorschijn haalde. De kaart wat nonchalant gemaakt, door het papier ruw te maken en alles scheef op de kaart te plakken en te naaien. Eigenlijk spreekt het wel voor zich.
Challenges:
Yvonnes 52 weeks of Christmas
Merry Monday: Groen en wit
Crafty Hazelnuts: make your mark
Crafty Hazelnuts extra: alles mag
Crafty Hazelnuts patternedpaper: alles mag
Ik wens jullie allen met een fijne dag en geniet van het mooie weer!
Groetjes, Nelleke

22 opmerkingen:

Marfien zei

Ik vind dit wel een komisch kaartje, leuk gemaakt, het geeft het gevoel van de drukke dagen vóór de kerst. Wist je dat je ook kunt embossen op je strijkijzer? Wel wat knoeiwerk, je embost dan langs de achterkant en houd het strijkijzer op zijn kop. een heattool is handiger :-)

Bea zei

Leuk gemaakt kaartje Nelleke....

groetjes Bea.

martine zei

Heel leuk kerstkaartje Nelleke,
fijne dag
lieve groetjes martine

Ingrid Reyners zei

Wat een grappig kerskaartje is dit nelleke, het boompje is inderdaad erg leuk, en soms als je iets niet hebt moet je gewoon wat verzinnen om ongeveer hetzelfde effect. Maar een heattool is een erg leuk ding, ik heb hem standaard voor het aanpakken liggen. Groetjes, Ingrid.

Misseke zei

Superleuk kerstkaartje heb je gemaakt Nelleke - grappig effect door het nonchalante - hij is super!
Groetjes,
Misseke

Anita Meijer zei

Wat een superleuke kerstkaart Nelleke, heel mooi.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Leuke kerstkaart heb je gemaakt, mooi boompje, maar wat heb je dan met embossing gedaan ?? de witte lijnen ?? of dat glitterspul?? liefs Ans

Scraptastische hobby zei

Hopelijk maak je deze scheve stikrandjes alleen op de kaart en niet op je andere naaiwerk, hihi. Leuke kerstkaart Nelleke en veel plezier met je heattool!
Lieve groetjes van Gerie

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Supermooi kaartje. Kei leuk het stikrandje.

grtjs
Claudia

Ellen zei

Hoi Nelleke, sorry ik loop een beetje achter met reageren maar je laatste 3 kaarten zijn allemaal super leuk gemaakt. Vooral de witte vind ik prachtig. Ik hoop het weer op te pakken want ik merk het aan mijn eigen reacties...voor wat hoort wat...toch!
Liefs Ellen

Erica ♥ zei

Wat een mooi kaartje ☺
Fijne avond ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Fabiola zei

très mignonne et sympa, biz

Gerrina zei

Een leuke kaart! Geeft wel wat weer van de hectiek die er met die dagen ook kan zijn... Groetjes, Gerrina

Hermien zei

Mooi kaartje Nelleke

Groetjes Hermien

Bonnie zei

Pretty paper and tree, Nelleke! I love the sewing you did on it! Thanks for sharing this with us at Merry Monday!

Karren zei

This is such a cute card - I especially love the stitching! Thanks so much for joining us at Merry Monday.

martina's kaartjes zei

een mooi, leuk kaartje
grtjs,martina
x

GerJanne zei

ha Nelleke,
ik vind je kaart erg leuk. Die sordige stiksels staan er heel leuk op. En is de witte rand met embossingpoeder? Leuk effect!
Groetjes ne sterkte met de laatste week werken.
GerJanne

Wendy zei

Adorable tree and I love the patterned paper! Thanks for playing along with us this week over at Merry Monday! :)

Hazel zei

Thanks for entering all of my Craftyhazelnut's challenges with your lovely card - hope to see you again soon. x

Shelly zei

Totally fun card!!! Thanks for playing with us at Merry Monday!

Rose zei

super card!!! So glad you joined us for our CHNC challenge extra this month