Mijn lijst met blogs

donderdag 16 juli 2015

Just because


Naast het wekelijkse kerstkaartje ook een Cas kaart vandaag. Zat al even in de planning. Van Marianne (Marfien) kreeg ik een poos geleden dit velletje geembosd en al. Ik kwam ze weer tegen en wist nu wat er mee te doen. Het lag in de planning om de bolletjes rood te maken en een rood hart als steentje. Toen ik het eerste bolletje gekleurd had zag ik het al: fout, dat had ik niet moeten doen!
Gelukkig was er nog een velletje. Met Lieke een discussie welke kleur parel er nu in moest. Ik had nog steeds rood in de gedachten. Het is was anders geworden zoals jullie zien en een lichtbruine tekststempel erop en dat alles gemat op kraft.
Challenges:
Cas on Sunday: embossing
Casual Friday: embossing

Mijn wekelijkse kerstkaart. Ik kan niet echt wat bedenken en daarom mijn favoriete hertjes maar weer eens gebruikt. Een kerstbal getekend op kraft en geknipt en met designpaier de binnenkant gestanst. Vaak zien anderen niet dat de inspiratie hiervoor ver te zoeken is. Op mijn vorig kerstkaartje is massaal gereageerd. Iedereen heel hartelijk bedankt hiervoor.
52 cct: kraft en 1 kleur
ABC: geen kaart
CHCC: versiering.
CHCC extra: alles mag

De onderste kaart laat ik toch even zien, om het verschil. Om de kaart nog enigszins te redden wat rode glitter op het rode gedaan. Het kan zo, maar de eerste heeft net iets meer.
Mijn pauze is nu voorbij, aan de slag in huis en al genoten EN genieten van het mooie weer!
Groetjes, Nelleke

31 opmerkingen:

Diny zei

Wat een PRACHTIGE kerstkaart Nelleke....mooi model en leuk DP papier.Ook je twee CAS kaarten zijn super.....ik vind ze allebei wel wat hebben....kan goed zo.
Groetjes Diny

lenywim35 zei

4 kaarten tegelijk. Jij maakt t bont hoor. Die witte vind ik heel erg mooi. Maar die met dat rood heeft toch ook wel wat. Alleen voor een andere gelegenheid. De kerstbal is ter navolging. Wat een schatje zo. gr leny w

Marjan zei

Snap wel wat je bedoelt met dat had ik niet moeten doen, al is het leuk geworden zo, hoor! Maar inderdaad is die witte met alleen embossing en verder heel CAS mooier. Mooi is ook je kerstbal kaartje!

Ellen zei

Mooi die witte. Je kerstbal is ook een plaatje.
De mislukte is toch ook bijzonder...dus geslaagd!
Liefs Ellen

Ellen zei

Mooi die witte. Je kerstbal is ook een plaatje.
De mislukte is toch ook bijzonder...dus geslaagd!
Liefs Ellen

Marfien zei

Goed idee voor mijn nieuwe experiment, want ik knoei wel veel maar wat zal ik er nu mee maken . . . je ziet het in mijn volgende post. De bal is ook leuk maar daar ben ik nog niet aan toe ;-)

!neke zei

Vind die rode helemaal niet verkeerd !
De witte heeft meer, maar het hangt ook van de persoon af ,die de kaart mag ontvangen !
groeten Ineke

Monique zei

Ik vind ze alledrie mooi. Mijn voorkeur gaat wel uit naar de witte bolletjes maar die met rood kan heel goed.
Ga maar lekker door met genieten. Ga ik ook doen.
Liefs, Monique

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
het is soms gewoon anders dan je in je hoofd hebt zitten. En dan valt het tegen. Hoewel ik je kaart met de rode bolletjes ook erg leuk vind. De helemaal witte met lichtbruin is gewoon fijntjes. Je kerstkaart is ook erg leuk. De hertjes blijven schattig en de vorm van de kerstbal is top!
Groetjes
GerJanne

Suzan zei

Prachtig kaartje Nelleke!
Groetjes Suzan

Kaartenkraam zei

De eerste kaart vind ik echt een pláátje! Die met rood is ook wel mooi maar veel minder chique.
Ook je kerstkaart vind ik prachtig, heel leuk modelletje!

groetjes van Ank

Mariken zei

Mooie kaarten! De helemaal witte vind ik prachtig! Heerlijk he, dat mooie weer, echt genieten!

Nancy Soetaert zei

Prachtige kerstkaart weer! Hoeft niet altijd zo ingewikkeld te zijn hé, en met die mooie rendieren kan je niet missen vind ik!
Je witte embossingkaartje vind ik ook heel erg mooi, die met de rode accenten vind ik eerlijk gezegd ook niet geslaagd. Alléén een rood bloemenhart zou misschien wel kunnen? Wel een heel mooie bloem, voor veel gelegenheden te gebruiken!
lieve groetjes, Nancy

Jantine zei

De witte kaart vind ik prachtig, maar de rode kan ook best, toch?
En je kerstkaart vind ik ook erg mooi! Goed bezig :-)
Groetjes
Jantine

Hermien zei

Hoe herkenbaar dat het anders uitpakt dan je in gedachten had, ik denk dat we dat allemaal weleens hebben! Maar om het over de kaartjes te hebben ik vind ze allemaal prachtig...alleen die witte die vind ik geweldig alleen al door de eenvoud ervan.

Groetjes Hermien

Gail zei

Your deer tag is absolutely wonderful! I love the die cut and it fits our challenge wonderfully! Thanks for joining us at Christmas at Sweet Stampin' for our "Oh Deer!" challenge this month! Hugs, Gail

Shona Chambers zei

Just love the embossed flower image, its so delicate and pretty. And looks perfect in white with the simple sentiment. So beautiful and I'm so glad you joined us at CAS-ual Fridays!!

Shelly zei

These are so pretty! Thanks for joining us at CAS on Sunday!

Gerrina zei

Dat weer is wel lekker na de regen, maar vandaag door de warmte uit mijn hobbykaner verdreven...
De witte versie is echt mooier! En je kerstkaart is mooi en gaaf van vorm! Fijn weekend!

Claire zei

Perfectly CAS - and such a great take on the challenge. Your Christmas tag is just gorgeous too. Thanks for playing along at CAS-ual Fridays!

Judith zei

Beide varianten vind ik mooi! De witte heeft een chique uitstraling, maar die met de rode stipjes vind ik ook leuk! Ze hebben beide hun charme.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Beide varianten zijn prahtig! En de kerstkaart magnifique!

Ans S. zei

Mooie kaarten, vooral de witte, heel stijlvol.

Groetjes Ans

Erica ♥ zei


Heel erg mooi je kaarten ☺
Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Stella zei

Ik vind van deze drie de eerste het mooist. De eenvoud van het wit en het subtiele ge-embos-te motief. Ik vind het prachtig!

Lisbeth zei

hoi
toffe kaartjes
grtjs Lisbeth

Dorte zei

Beautiful projects you are sharing. Thank you for playing along with our challenge at ABC Christmas Challenge. We hope to see you again.
Dorte x

Anoniem zei

Great projects love the tag! so pretty! Thanks for joining in with our challenge at ABC Christmas Challenge,
hugs Samantha :0)
c

Marilyn zei

Love these cards and the deer tag is gorgeous and perfect for our challenge.
Thanks for joining us at Christmas at Sweet Stampin' and I hope you'll be back again.
Marilyn

Shelly zei

Super sweet projects! Thanks for joining us at CAS-ual Fridays!

flossbite zei

Great projects, thanks so much for sharing with us at Crafty HazelNuts.
Hugs
Fiona DT xx