Mijn lijst met blogs

zondag 3 januari 2016

Knutseldag

Vanmorgen keek Lieke naar buiten en zei: Dit is een dag om thuis te blijven. Nou moest ze zelf wel weg, maar wij hebben ons vandaag heerlijk beziggehouden in huis. Het nieuwe jaar zijn we met een valse start begonnen: We waren verkouden en snotterden en hoesten heel wat af. Thomas was oudejaarsdag niet fit, en toch wel zo dat we met de jaarwisseling de weekeind arts aan de telefoon hadden. Gelukkig viel het toch wel mee, maar van de jaarwisseling hebben we niet veel meegekregen. De eerste dagen van het jaar en vandaag nog rustig aangedaan en zoals het nu er uit ziet kunnen we morgen weer gewoon allemaal aan het werk. Er gaan heel wat virussen rond hoor ik van alle kanten.
Ik moest wel een lachen om GerJanne haar voornemen om dit jaar geen designpapier te kopen. Ik was dinsdag weer voor de bijl gegaan. Bij het Kruidvat lagen blokjes en labels voor de helft. Ik heb een mooi setjes bij elkaar gezocht en ben hier mee aan de slag gegaan. Op een basiskaart designpapier. Daarop een label en een banner. Een bloem van restjes met een rolroosje in het midden. Letters van Crealies.
Challenge:
AnMacreatief: bloemen
                       
Eenmaal bezig er nog meer gemaakt. Deze is ook naar een sketch. Het bloem heeft een parelmoer hart. Er zit geen tekst op, dat doe ik als ik weet waar deze naar toe gaat, zo kan ik er nog alle kanten mee op. De andere kaarten laat ik een ander moment zien.
Challenge:
Retrosketches: sketch.
Nu nog een avondje tv en rummikub en dan morgen wee aan de slag.
De vrije weken zijn weer voorbij, ze zijn weer voorbij gevlogen!
Groetjes, Nelleke

23 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtige kaartjes hoor. ...lekker vrolijk. Beterschap!
Liefs Ellen

Ellen zei

Prachtige kaartjes hoor. ...lekker vrolijk. Beterschap!
Liefs Ellen

Nicolette zei

Hele mooie kaarten Nelleke.
Werk ze morgen weer, ik mag ook weer aan de slag.
Groetjes Nicolette

!neke zei

Mooie kaarten !
En dp papier , blijft toch erg aantrekkelijk!
Ben nu begonnen met stempels diverse
ondergronden te maken.
Wie weet doe ik er wat mee!
Beterschap!
groeten Ineke

Margo zei

Hoi Nelleke,
wat een supermooie kaart heb je weer gemaakt !
Het was inderdaad weer om binnen te blijven vandaag !
Jammer dat jullie tijdens de vakantie ziek waren, hopelijk hebben jullie er toch ook wat van kunnen genieten !
Ik mag ook geen DP meer kopen ! Ik heb echt zo'n grote stapel, eerst die maar eens proberen op te werken !
Groetjes
Margo

Hermien zei

Ja, morgen begint de regelmaat weer iedereen weer normaal aan het werk en de jongens weer naar school! Je hebt je dag goed besteed en laat ons weer mooie kaartjes zien!

Groetjes Hermien

Aartje zei

Jammer dat jullie oud en nieuw wat in het water viel. Vandaag was inderdaad een knutseldag, maar helaas hier andere plannen dus bij ons kwam er niet veel van.
Jouw kaarten zijn weer heel geslaagd. Mooi papier ook.
Groeten, Aartje

Jantine zei

Heel leuke kaartjes!
Mooi papier ook. En zo herkenbaar om voor de bijl te gaan voor zoiets :-)
Groetjes,
Jantine

Corrie zei

Wat een mooie blokjes papier heb je gescoord Nelleke, ik vind je kaarten prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Nancy Soetaert zei

zo te zien een prachtig koopje: vrolijke kaartjss met je nieuwe papiertjes!
groetjes en beste wensen voor een prachtig, gezond en creatief 2016!
nancy

GerJanne zei

Ha Nelleke,
jij kunt ook wel een jaar geen papier kopen, hahaha! Inderdaad een knutseldag, maar ik moest opruimen, ja op mijn knutselkamer... Kunnen we binnenkort weer eens samen gaan freubelen.
Je kaartjes zijn super. Aan de ene kant wel vrolijk, maar dat papier is ook heel geschikt voor sterktekaarten.
Thoms weer helemaal opgeknapt?
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes Nelleke.
Groetjes en beterschap,
Diny

Monique zei

Ha, een jaar is lang hoor. Ik moet het nog zien of GerJanne dat volhoudt.
Jou kaartjes zijn heel mooi geworden met dit papier.
Beterschap voor jullie allemaal!
Groetjes, Monique

Rosina zei

Dat zijn prachtige kaartjes nelleke, heel mooi designpapier gebruikt....en hopelijk is de verkoudheid over, zodat je weer fit aan je bezigheden kan beginnen
Ik heb veel opgepast de laatste 14 dagen en daardoor bijna niet aan freubelen en bloggen toegekomen helaas....

groetjes Rosina

Linda Callahan zei

Oh so pretty in pink and green! Glad you joined us at FMS!

Joanne kramer zei

2 prachtige kaarten! Mooi! vervelend dat jullie ziek zijn geweest...niks aan! groetjes Joanne

Marfien zei

Dat niet kopen heb ik wel bijna een jaar volgehouden, maar als je dan mooi papier van MD tegenkomt voor de halve prijs . . . Daar heb ik nu iets op gevonden. Ik maak setjes van 15 velletjes DP, doe er wat leuke bijpassende stansjes bij en verkoop dat op de rommelmarkt voor 50 cent. Werkt tot nog toe prima. Maar of ik toch nog niet even naar het kruidvat ga? Wel erg leuke kaartjes . . .

Janny's Cards Creations zei

Ik weet hoe het werkt. Ik denk ik koop niets en toch ga ik met van alles naar huis. Mooie kaart heb je ermee gemaakt. Groetjes Janny

Renate zei

Kei leuk kaartjes!!!
Hopelijk zijn jullie snel weer de oude, maar het is wel super vervelend om zo het nieuwe jaar te moeten starten.
Ik weet dat het GerJanne het al eens eerder is gelukt, om een jaar geen designpapier te kopen. Ik heb het volste vertrouwen in haar. Zelf heb ik een enorm zwak voor mooie designpapiertjes, dus mij zal dit echt nooooooit lukken.

-xies- Renate.

Angelique zei

Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt van je nieuwe papier en tags. Ook hier ondertussen een enorme voorraad dp. Ik hoop dat jullie allemaal snel helemaal zijn opgeknapt.
lieve groetjes Angelique

Jen Mitchell zei

Such beautiful cards. I love the pretty patterned paper and your layered flowers are so beautiful. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

Stella zei

Vervelend dat jullie het allemaal zo te pakken hadden. En leuk om te zien dat je wee rmet je kaarten aan de slag bent gegaan. Leuk met die bloemen; min favoriet is de eerste :)
Groetjes,
Stella

Helen zei

Prachtige kaartjes, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes helen