Mijn lijst met blogs

donderdag 1 juni 2017

With love at Christmas

Wat een leuke reacties op mijn kaartje van gisteren, het was verassend om  te zien wat iedereen er van gemaakt heeft. En geweldig dat er meer dan 30 deelnemers waren. Ik ben al benieuwd naar de volgende kleuren uitdaging.
Vandaag een kerstkaartje. Omdat ik het leuk vind om met de uitdaging van 52 weeks to christmas mee te doen. Dit is nu een kaartje wat toevallig is onstaan. Ik kreeg vorige week een stapel knipvellen. De mooiste heb ik eruit gezocht. En daar zat dit Snoesje bij. Een al wat oudere serie van MD, maar ik vind ze nog steeds leuk. En deze helemaal in die prachtige kleuren. Papier erbij gezocht. Sinds ik de voorraad al klare stansjes heb uitgezocht, kijk ik daar ook weer vaker in. Daar vond ik van alles zoals de cirkels, kerstboompje ed.
Het spreekt verder voor zich. Ik vond nog een paar groene bloementjes en wat glinstersteenstjes.
Challenges
52 weeks to Christmas, Kaart met een lantaarn, licht oid.
Ik kijk straks of er nog meer challenges zijn. Eerst Lieke even helpen.
Groetjes, Nelleke

12 opmerkingen:

Sylvia zei

Mooie kerstkaart,Nelleke.Leuk plaatje en een mooie stans boven aan.

Groetjes,Sylvia.

Suzan zei

Prachtig kaartje Nelleke!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Corrie zei

Het is een snoesje van een kerstkaart Nelleke, mooi van kleur ook, de stans is er prachtig bij
Lieve groetjes,Corrie

Nancy Soetaert zei

leuk, dat Snoesje met de lantaarn!
fijn dat je meedoet aan onze challenge!
Nancy DT52WTC

Anoniem zei

Zó leuk in deze kleurtjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margreet zei

Wat een verrassende kleurencombi voor een kerstkaart...leuk!
xxx Margreet

Joanne kramer zei

Wat een leuke kerstkaart. Mooi deze kleuren en snoezig dat snoesje. groetjes Joanne

Jantine zei

Deze past ook nog bij de KKT qua kleurtjes :-)
Heel erg leuk en origineel een kerstkaart in deze kleuren, leuk gedaan.
Groetjes,
Jantine

Marfien zei

snoesjes blijven leuk, ik heb er onlangs ook weer eentje gebruikt en mijn map is nog niet leeg :-)

Angelique zei

Hele leuke kaart, mooi hoe je alles bij elkaar hebt gezocht. Leuk die open cirkels.
lieve groetjes Angelique

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kerstkaart Nelleke !
Groetjes Doris

Margo zei

Wat een snoezig snoesje ! Je hebt er een heel leuke kerstkaart mee gemaakt !