Mijn lijst met blogs

dinsdag 8 oktober 2019

Verjaardagsswap met GerJanne 4

Afgelopen zaterdag schrok ik mij een hoedje. Ik rommelde in de bak waar de spullen van GerJanne haar verjaardagsswap in lagen om alvast wat klaar te leggen. In de veronderstelling tijd te hebben tot de 15e. GerJanne zei nog wel de 8e gaan we plaatsen, maar ik was er van overtuigd dat het de 15e was. Dat was schrikken toen ik zag dat het de 8e al moest.. Hoe het GerJanne vergaan is zul je vast wel op haar blog lezen. (Haha)
De opdracht is: gebruik zoveel mogelijk uit je pakket.
Je moet 1-3 en 5 dingen gebruiken. En in ieder geval een envelop (of 3 of 5)
Dit heb ik ervan gemaakt. Ik heb papier gebruikt wat ik nog niet gebruikt had. Een sketch van Sketch saturday  gebruikt en het kaartje was vrij snel klaar.
Ik heb 1 envelop, 3 knoopjes en 5 vlaggetjes gebruikt. Het houten cadeautje heb ik gebruikt als afbeelding, het stond zo mooi bij elkaar dat dat er op moest.
Waar is het envelopje nou te vinden, vraag je misschien af.
Van het envelopje heb ik een soort label gemaakt die je achter de afbeelding wegtrekt.
In het envelopje moet ik nog iets maken, wat moet ik even over na denken, dat lukte vandaag niet meer. Een knoopje en stukje touw erop om het gemakkelijk te pakken.
Een kaartje wat dit keer gemakkelijk te maken was, ik geniet van de frisheid van de kleuren.
Het roze rood vond ik zowaar bij een ander pakketje van papier en vond ik goed bij elkaar passen.
Kijken jullie ook even bij GerJanne wat zij gemaakt heeft?
Groet, Nelleke 

12 opmerkingen:

GerJanne zei

Hij is ontzettend leuk Nelleke! Het eerst dat me opviel was dat je ook 5 vlaggetjes en drie knoopjes hebt en 1 envelopje. Precies zo als bij mijn 2e kaart.. Bij mij was het bet zo, dat het veel makkelijker was deze keer. Misschien wennen we aan het papier?
Het donkergroene cardstock is hetzelfde als bij mijn kaartje voor DCL wat ik je liet zien, komt vast uit een pakket wat een keer op de beurs kochten. Bij jou zie ik het ook.
Zo vind je wel iets wat er bij past.

Joanne kramer zei

Net als bij GerJanne nippertjeswerk dus ;-).
Maar hij is wel heel leuk en feestelijk! groetjes Joanne

Daphne zei

Je hebt mij vast gehoord, want ik zei inderdaad "waar is het envelopje"?
Wat heb je dat leuk bedacht, een verrassing op de kaart, ik hou daar wel van.
De kleuren zijn inderdaad erg mooi, na alle herfst tinten die ik steeds zie vind ik dit eigenlijk ook wel weer eens fijn om te zien op een kaart.
Bij GerJanne ben ik al geweest.

Henriët zei

Mooie kaart in vrolijke kleuren. Een echte verjaardagskaart. Leuk om het envelopje te verstoppen.
Groetjes van Henriët

marja kenter zei

Het is erg leuk Nelleke, ik zag het envelopje wel meteen. Het idee is ook leuk, Daphne wil het van de winter ook met mij gaan doen, ik ben benieuwd wat dat gaat worden.
Mooie dag en groetjes

Marijke zei

Een leuk en vrolijk kaartje! De envelop zag ik wel hoor! Kan me voorstellen dat je er misschien ook wat geld in kan doen? Altijd leuk! Groetjes Marijke.

Jantine zei

Mooi kaartje, Nelleke, erg leuk met die 1-3-5. Leuk vrolijk papier!
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jouw invulling is ook leuk gemaakt Nelleke. Grappig idee van het verstopte envelopje. Die frisse kleurtjes maken er een vrolijk geheel van.
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Vrolijke kleurtjes! Leuk met dat verstopte envelopje. X

Doris knippenenplakken zei

Leuk vrolijke celebration kaart Nelleke!
Groetjes Doris

Brenda zei

What a fun take on the sketch this week! Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week!

Femminde zei

Wat een topkaartje Nelleke!! En wat een prachtige kleuren.
Fijne week!!
Groeten van Femminde