Allereerst zocht ik wat plaatjes welke bij de gevraagde kleuren passen. Ik vond een Snoesje en zocht hier bijpassend papier bij. De bloem is een oude stans van MD en erg leuk om weer eens te gebruiken. Wat sequens, steentjes en een vlinder om het af te maken.
Challenges:
Dit kaartje vind ik zelf beter bij de opgegeven kleuren passen. De schattige poes kreeg een plek op de kaart en ik wist ook gelijk voor wie die was: mijn schoonzus de gelijk met mij jarig is en 67 wordt. Zij is namelijk een enorme kattenliefhebber. Het design papier is van MD, de leuke bloemen ook, vind die helemaal leuk. Haar leeftijd in het klein erop, en natuurlijk tekst en wat sequens.
Challenges:
https://neglectedstuff.blogspot.com/: hergebruikte afbeelding
Hier is de voorbeeld foto die ik vond en stuurde. Voor kersenrood misschien net iets te licht, maar vindt het zelf een mooie combinatie.
Bijhttps://sweetsketchwednesday2.blogspot.com/ zat ik in de top 3 met deze kaart.
En bij https://creativesketchygirls.blogspot.com/ de met onderstaande kaart. Blij met de topplekjes.
Wij genieten in Zweden. Gelukkig is het niet zo warm als bij jullie, een gelukje voor ons, al wordt het eind van de week ook 31 graden. Ik hoop dat jullie de warmte kunnen doorstaan. We horen dat het echt heel heet wordt, tegen de 40 graden aan. Heet veel sterkte met de hitte, veel drinken en ventilatoren aan. Van Ed zijn we maandag naar een camping in Arvika gegaan. Gisteren gingen we naar het centrum van Arvika. We genieten van de stadstuin met prachtige bloemen. Elk jaar is daar een thema en dit jaar was het thema communicatie. We maakten een foto van de tekst, welke we niet konden lezen, maar je kan het makkelijk laten vertalen. De techniek staat voor niets.
De eerste winkel welke ik zag, was een hobbywinkel en natuurlijk moest ik even naar binnen. Daar kocht ik ringen, want ik wil lantaarns gaan haken. Wim vond het wat minder maar gelukkig vonden we een eet tentje waar ze worst met mose (puree) verkochten. Met daarop ketchup, mosterdsaus, sla en tomaat.
Na 45 jaar aten wij dit weer, vonden het toen al zo lekker, en het smaakte nog net zo lekker als in onze herinnering. Soms vallen dingen tegen, maar in dit geval dus echt niet.
Met een volle buik gingen we weer naar de camping terug, en na een pauze hebben we nog een wandeling gemaakt. De route was 1,9 km, wij zijn niet zo ervaren wandelaars, maar dit was te doen vonden we. Het was te doen, maar hoe: 1,9 km omhoog naar een uitkijkpunt over een weg van stenen en boomwortels en steeds een stukje stijgen. Boven nog een zeer stijle trap van 40 treden van een uitkijktoren waar we beloond werden met een prachtig uitzicht over Arvika. De terugweg ging gelukkig makkelijker. Ik ben echt uit mijn comfortzone gestapt om die steile trap op te gaan.
Morgen gaan we weer op pad, moeten nog kijken waar en donderdag gaan we denk ik weer een camping verder.
Groet, Nelleke







13 opmerkingen:
Wat een leuke kaartjes in de KKT-kleurtjes van vandaag!
Toffe combinatie heb je gekozen, er zijn weer heel veel verschillende creaties te zien.
Geniet nog van jullie vakantie!!
grtz Colien
wat een mooie kaartjes met de KKT kleuren mooi uitgekozen. Wat een schattige plaatjes heb je gebruikt
fijn dat je zo geniet van je vakantie
groetjes Ellen
Hey Nelleke,
Geniet van jullie reis daar en van de temperaturen. Hier wordt het echt te heet vrijdag...
Je maakte twee leuke kaarten. Zelf koos ik voor rood-rood omdat ik niet de juiste kersenkleur vond die op jouw foto stond... Dankjewel voor deze combo die je bij mijn limoengroen koos. Vond het een leuke...
Liefs,
Nancy
Waar is de tijd van snoesje. Leuke kaart. Geniet van jullie vakantie, hier snikheet
Liefs Chantal
Twee leuke kaartjes heb je gemaakt en wat is het poesje lief. Geniet van jullie vakantie en de mooie natuur in Zweden.
Fijne dag nog
Els
Klinkt als een hele goede vakantie Nelleke. Lekker eten en uit je comfortzone gaan. Geniet er nog lekker van. En je laat ook nog 2 mooie kaarten zien. Ik wordt wel blij van deze kleurrijke combinatie van kleuren.
Groetjes Aartje
Wat een prachtig duo is dit geworden Nelleke. Craft Groetjes, Carla 🍀
Je hebt twee schattige kaartjes gemaakt maar als je vraagt welke kleur het beste is ga ik voor de eerste, van net goed om te eten tot net nog kunnen eten wat de kleuren betreft.
Blijf nog maar even in Zweden, bij ons is het nu 35 graden buiten en 30 graden binnen, nu even rustig KKT kijken . . .
Wat een leuke kaartjes met de door jou gekozen kleurtjes. En zo lekker verschillend. Lekker maar genieten daar in Zweden. En een fijne bijkomstigheid dat het ietsje koeler is.
Geniet en alvast een mooie verjaardag.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Aww wat een lief KKT kaartje mooie kleurtjes , ook het 2de kaartje vind ik geslaagd, gefeliciteerd met je toppers. Geniet maar lekker.
Leuke kaartjes !
Was ook een gave combi van kleuren.
Fijne vakantie !!!
mooie kleurencombi Nelleke! Ik vond het rood van de inspiratiefoto ook wat bleek, maar je hebt ook kersen in deze kleur en in alle mogelijke roodvarianten...
Het kaartje met de poes vind ik zo cute.... Maar beide kaarten zijn erg mooi!
Geniet van jullie vakantie in Zweden. Wij gaan half juli naar Stockholm op Citytrip.
Groetjes
Nancy
Heel leuke kaarten, vooral de eerste vind ik enig.
Gefeliciteerd met je toppers.
Fijn dat jullie zo genieten, leuk om het verslagje te lezen.
Een reactie posten