Mijn lijst met blogs

woensdag 16 maart 2016

Jelle


Ankie, welkom als nieuwe volger, leuk om elkaar op het blog te ontmoeten.
Gisteren een echte knutseldag gehad. Het weer liet ons een beetje in de steek en dan is het heerlijk toeven op mijn hobbykamer met de verwarming aan. Ik was zo lekker bezig dat het jammer was dat ik even weg moest voor fysio. Maar een frisse neus was ook niet verkeerd, dus op de fiets naar het dorp.
1 van de dingen die ik afgemaakt heb is deze kaart voor Jelle. Hij is mijn jongste kleinzoon en wordt zondag 2 jaar. Al een tijdje was ik bezig om een soort schilderijtje te maken. Verder dan een stuk karton en geel papier knippen kwam ik niet, het bleef maar liggen.
Gisteren lukte het om alles bij elkaar te zoeken en gisteravond afgemaakt terwijl PSV aan het spelen was. Wat was dat spannend zeg!
Voor de vorm heb ik de label van DDD gebruikt. Label tot halverwege en dan omdraaien. Design papier komt uit 1 blokje. Gaaf he, vooral die uiltjes, die vind ik zo lief. Daar past ook niets anders dan de prachtige uil van MD bij. De uil hoort ook wel een beetje bij Jelle. Op zijn kamer had hij een boom met uilen en Thomas heeft voor hem een uil van mozaïek gemaakt. Letters, cijfer, ballon en blaadjes zijn ook van MD. Touwtje bovenaan om op te hangen. Alle randjes met walnut stain bewerkt.
Het zonnetje komt al weer door, lekker. Ik wilde al was ophangen buiten, maar aangezien het gisteren NSD was (Nationale Stront Dag) gaat dag niet lukken. Over een paar dagen weer.
Challenges:
MD Challengeblog: kinderkaart
Kreadivas: Alles mag, optie mannenkaart
MD Divas: alles mag, optie speciale vorm
Iedereen een fijne dag gewenst!
Groetjes, Nelleke

25 opmerkingen:

Anoniem zei

Superleuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Dora zei

prachtige kaart met de uiltjes, Super leuk!!
Haha....NSD...geweldig, ik ken die naam niet. Hier net zo...haha.

Joanne kramer zei

NSD??? hahaha. Wat een mooie kaart! super! Fijn dat je zo'n lekkere freubel dag hebt gehad! groetjes Joanne

Nancy Soetaert zei

toffe mooie verjaardagskaart voor je kleinzoon!
nancy

!neke zei

Mooie kaart !
Leuk voor de kleine man !
Ja , dat heb je wel eens, je begint en het duurt en duurt en
ineens is hij toch af !

Nancy zei

Hey Nelleke,

Leuke kaart voor je kleinzoon!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Leuk gedaan voor je kleinzoon!
Liefs Sarah

Scraptastisch zei

Heel mooi je kaart voor Jelle en alvast van harte gefeliciteerd Oma! Leuk om zo te spelen met de DDD label mal, dan krijg je een hele andere mooie vorm! Ik zou ook maar even wachten dan met de was Nelleke, hihi
Liefs Gerie

Hermien zei

Prachtig gemaakt voor Jelle Nelleke

Groetjes Hermien

Boukje zei

Mooie hanger zo! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
wat heb je een prachtige hanger voor Jelle gemaakt, leuk om de label zo te gebruiken..wat een leuk papier en een gave uil, echt mooi gemaakt
groetjes,
Ans

Jantine zei

Heel erg leuk gedaan! Feestelijk, voor Jelle!
Groetjes en alvast gefeliciteerd!
Jantine

Crea Ankie zei

Mooi gedaan Nelleke!!

Wybrich zei

Prachtige creatie Nelleke!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Rosina zei

Een prachtige hanger heb je voor je kleinzoon gemaakt Nelleke...zoooooo leuk met die mooie uil en al die kleine uiltjes...wat zal hij dat leuk vinden dat Oma zoiets moois gemaakt heeft...

groetjes Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een vrolijke uilenhanger gemaakt Nelleke. Vrolijke kleuren en een leuk model, dat ga ik onthouden om de labelmal op meerdere manieren te gebruiken.
Gefeliciteerd vast met Jelle.
Lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Wat een leuke kaart voor je kleinzoon.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

ha Nelleke,
goed dat je even waarschuwde...had bijna de was buiten gehangen. Je kaart voor Jelle is superleuk!. Mooie kleuren en die uil blijft toch geweldig!
Groetjes,
GerJanne

Ellie Bakker zei

Een mooie verjaardagskaart voor Jelle, leuk dat de kaart als schilderijtje opgehangen kan worden.
gezellig dat je met ons meedoet Nelleke.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog

Francisca zei

Wat een leuke uilen kaart voor je kleinzoon.
Daar gaat hij heel blij mee zijn.
Francisca

Diny zei

PRACHTIG Nelleke....en je bent er nog mee in de prijzen gevallen ook....gefeliciteerd!
Groetjes Diny

lenywim35 zei

Leuke kaart Nelleke met al die egeltjes. gr leny w

lenywim35 zei

Had ik je al bedankt voor je mooie kaart, die ik op mijn verjaardag kreeg?
Ik ben de tel kwijtgeraakt.
grts leny w

Erica ♥ zei

Een heel mooi en lief schattig kaartje is dit ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Cas/Vintage}

Artesania zei

Prima sieht klasse aus!
Vielen ,lieben Dank für deine Teilnahme bei der MD Kreadivas challenge in diesem Monat!
Liebe Grüße deine Gudrun DT