Mijn lijst met blogs

woensdag 6 april 2016

Voor de boys van GerJanne

Allereerst wil ik 2 nieuwe volgers welkom heten op mijn blog. Namelijk Sid en Margreet. Wat leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben.
Vandaag 2 kaarten,  namelijk voor de jongens van GerJanne, die zijn vandaag 21 geworden. Voor hen maakte ik een kaart. Ik stopte de kaarten vanmorgen in de brievenbus, waarop ik niet veel later een berichtje kreeg waarom ik niet even binnenkwam voor koffie en taart. Dat hebben Thomas en ik wat later op de middag gedaan, en de taart smaakte heerlijk. We kwamen er achter dat de appelkruimeltaart zoals zij het noemde, ongeveer hetzelfde was als mijn "moederkoek", die ik al heel vaak gemaakt heb. De naam klinkt niet zo lekker, maar dat is het wel!
De bovenste kaart is voor Tieme. Eerst wilde ik hem in het zwart-wit maken, lekker stoer,  ik heb er toch wat kleur bij gebruikt. Gemaakt naar een sketch. Op het zwarte papier zit een dun stukje hout. Lieke was haar kamer aan het opruimen en kwam dit tegen. ( jaja, mijn opruimwoede slaat op haar over) Ik kon het ook gewoon stansen, maar het is wel heel erg teer. Het plaatje is van Syta van Gelderen, laatst gekocht op de beurs. Toen het klaar was miste ik nog iets er moesten wat nietjes op, daar wordt het net iets stoerder van. Toen ik het blog van GerJanne zag vanmorgen, moest ik  lachen, want we hadden eenzelfde soort kaart gemaakt.
Challenges:
DCL: gebruikt hout op je kaart
Knutsels en kadootjes: gebruik iets van hout op je kaart.

Guus werkt op een zorgboerderij, daarom dit plaatje op zijn kaart. Ook gemaakt naar een sketch. Het designpapier is van MD. Onder de spijkerstof zit jute. Het lichtblauwe papier kwam ook van Lieke, ze kwam van alles tegen op haar kamer. :-)  De leeftijd van hout evenals het huisje, omdat Guus volgende week gaat verhuizen.
Ook daar miste ik nog iets toen het klaar was. Het was te netjes. Daarom nietjes en zit gelijk het jute goed vast en nog wat veertjes rechtsboven geplakt.
Challenge:
Zo, nu aan de koffie en op naar de volgende verjaardag! Wim is morgen jarig en dat vieren we vrijdag.
Eerst komen de kinderen en kleinkinderen, en met hen gaat opa (en oma) patatjes eten. Gezellig aan de grote tafel op de deel. Hij heeft zijn dienst al bewezen: ideaal om met wat meer mensen te zitten.
Mijn volgende doel is om eens een workshop te organiseren. Wie belangstelling heeft en bij mij in de buurt woont, mag het kenbaar maken.
Groetjes, Nelleke

30 opmerkingen:

Margot zei

Superleuk! Je kunt ook meedoen met de DCL met het tweede kaartje!

Margot zei

Ohhh je doet al mee, ik lees er overheen ;)

Nancy Soetaert zei

leuke kaartjes Nelleke!
groetjes
nancy

Stella zei

Stoere mannenkaarten; zo leuk om te zien! Die huisjes op de kaart van Guus vind ik ook een enig detail.
Groetjes,
Stella

Claudia's kaartjes zei

Stoere, leuke mannen kaartjes, Nelleke. Heel mooi en ook toffe kleuren.

grtjs
Claudia

Aartje zei

Wat een leuke stoere kaarten. Die zullen de beide jongens zeker waarderen.
Groeten, Aartje

Hermien zei

Super mooie kaarten voor de jongens van GerJanne.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Haha, ik dacht hetzelfde toen ik de kaarten vanmorgen zag. En Willemijn vroeg of je wist wat voor kaart ik voor Tieme had gemaakt! Zij zag het ook. Van hetzelfde knipvel, heel toevallig, zeg. Ze vonden de kaarten super. Guus gaat ze allemaal meenemen zei hij om ze in zijn nieuwe huis te zetten. Deze kaart is ook zo toepasselijk en die veertjes die je op het laatst hebt toegevoegd ok, want ze hebben net een stuk of 10 kippen erbij gekregen..
Gezellig dat Thomas en jij er waren!
Fijne dag morgen en overmorgen! Dank je voor het meedoen bij K&K.
GerJanne

Nicolette zei

2 Hele stoere jongenskaarten Nelleke.
Mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

marja kenter zei

Wat een enorme stoere jongens/mannen kaarten en wat grappig dat ze overeen komen met die van GerJanne.
van harte gefeliciteerd met Wim en fijne dagen gewenst.
Groetjes Marja

Rosina zei

Hele mooi kaartjes gemaakt Nelleke voor de jarige jongens van GerJanne..ze hebben zeker een stoere uitstraling...
en gefeliciteerd met je jarige man...veel plezier samen met de kids en kleinkids...en jammer dat je zo ver woont ...anders kwam ik zeker een workshopje doen...

groetjes Rosina

Diny zei

Twee prachtige kaartjes voor de boys van GerJanne heb je gemaakt Nelleke....heel erg leuk!
Proficiat met je man.
Groetjes Diny

Joke zei

Wat zijn dat twee ontzettend leuke kaarten. Lekker stoer hoor. Ik had ze bij GerJanne ook al gezien en dat lijkt ee inderdaad wel iets op.
Groetjes Joke

lenywim35 zei

Wat heb je mooie kaarten gemaakt voor GerJanne's knullen. Je verhaal is heel herkenbaar. Gauw in de bus stoppen he? grts leny w

Renate zei

Je hebt 2 super stoere kaartjes gemaakt voor de boy's.
Ze hebben dezelfde sfeer als de kaartjes die GerJanne voor ze heeft gemaakt.

-xies- Renate.

Angelique zei

Wat heb je twee leuke, stoere kaarten gemaakt voor de jongens van GerJanne. En heel persoonlijk als ik het zo lees. Alvast gefeliciteerd met Wim z'n verjaardag, lekker genieten met alle kinderen en kleinkinderen bij elkaar.
Een heel leuk idee om een workshop te organiseren, jammer dat je veel te ver weg woont.
lieve groetjes Angelique

Henriët zei

Mooie kaarten heb je gemaakt voor de jongens van GerJanne. Lekker stoer!
Morgen veel plezier met patatjes eten.
Groetjes van Henriët

Creaine zei

Mooi gedaan! Gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Marfien zei

vrolijke kaartjes voor de jongens en deze keer zonder auto's. Zie net dat Wim gisteren jarig was, alsnog gefeliciteerd, veel plezier met de kleinkinderen

Jen zei

oh, awesome!! wonderful use of the sketch!!! thanks for playing along with us at retro sketches!!

Marjan zei

Mooie stoere kaartjes! Leuk dat je meedoet met DCL.

Monique zei

Ze zijn superstoer Nelleke! Heel mooi gedaan. Jammer dat ik net ietsie te ver weg woon. De appelkruimel/moederkoek zag er ontzettend lekker uit.
Het was vast gezellig met de kleinkinderen....patatjes eten.
Fijn weekend!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique

Bernadet zei

2 lekker stoere kaartjes GerJanne!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!
Bernadet
*DT Cheerful Sketches*

Nelly zei

Superleuke kaarten !!

Bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Nelly

carla zei

Een gaaf, mooi kaartje heb je gemaakt met onze sketch van Cheerful Sketches.
Bedankt voor je deelname.
Groetjes,
Carla (DT)

Ellen zei

Prachtige kaart! Je hebt leuk gebruik gemaakt van de woodfineer-opdracht.
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Margreet zei

Wat een gave en stoere kaarten heb je gemaakt, Nelleke!
Wat leuk dat jij zo dichtbij GerJanne woont.
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
xxx Margreet

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een gave kaartjes heb je gemaakt. Leuk zoals je het wood fineer gebruikt hebt. Bedankt voor je deelname aan de DCL.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaarten voor de boys Nelleke, wat leuk doe houten elementen erop, en wat toevallig in dezelfde stijl als GerJanne. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels&Kadootjes. Groetjes Ingrid

Marieke zei

Wat een stoere mannenkaarten zijn het geworden, erg leuk beide! Leuk dat je meedoet bij het Cheerful Sketches challenge blog.

Groet,
Marieke