Mijn lijst met blogs

maandag 4 september 2017

Happiness

Hoe later op de avond....
Het is laat en ik wil nog een kaartje plaatsen. Bijna schreef ik "even" op. Maar ik heb mij voorgenomen dat woord niet zo veel te gebruiken. De aanleiding was een verhaaltje dat er een vrouwtje was die alles "even" deed, en vergat te "leven". Hoe vaak zijn wij wel niet geneigd daartoe.
Ik had voor de achtergrond een rozen stencil gebruikt. Daar was nog wat van over van een eerder kaartje, een paar weken geleden. Het lag er en dan wilde ik dat gebruiken voor een CAS challenge, maar eer ik het wist was die alweer afgelopen.
Nu dan een kaartje voor de sketch van FMS.http://freshlymadesketches.blogspot.com Mooie sketches altijd. Het stempeltje en tekst kreeg ik voor mijn verjaardag en nu ook gebruikt. Gekleurd met oxide inkt. Het tekststempeltje vind ik ook zo mooi van vorm. En het woord Happiness ook.
Geluk!
Groetjes, Nelleke 

9 opmerkingen:

Jen Mitchell zei

This is so lovely. The background design is perfect to show off the flowers. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

Joanne kramer zei

Super mooie en frisse kaart. Groetjes Joanne

Antoinette Voorn zei

Wat een geweldig fleurig kaartje Nelleke! Xxx en groetjes Antoinette

Jantine zei

Hele mooie kaart, Nelleke. Mooie kleurencombinatie en die tekststempel is inderdaad heel sierlijk!
Groetjes
Jantine

Corrie zei

Mooie kaart Nelleke, mooi van kleur, schattig met de gele rozen.
Lieve groetjes,Corrie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een beauty Nelleke. Hele mooie kleuren en een mooie rustige layout van de kaart. Méér is hier zeker niet mooier.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ik ben fan van dit kaartje! Heel mooi die strook met die kleuren. Ik herken de mask/stencil. Gaaf zeg!
Ik weet dat je dat verhaaltje op je blog zette. Het is net als mensen die heel vaak het werkwoord moeten gebruiken. Kun je beter ook niet doen....;-)
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

tja en happiness kan je vinden in de kleine dingen in het leven ook dat wordt vaak vergeten...je kaartje is weer prachtig.

Groetjes Hermien

Narelle Farrugia zei

Oh this is really lovely! I love the softness to your DSP panel and the pretty little flowers you've used. Thanks for joining us at FMS this week!