Mijn lijst met blogs

woensdag 24 augustus 2016

Uitdaging

Een tijdje geleden vond ik bij het Kruidvat deze houten labels om te borduren. Dat leek mij een leuk werkje voor in de vakantie en kocht een setje. In het dorp kwam ik even later GerJanne tegen en liet het haar zien. Dat leek haar wel wat en zij er ook naar toe en kocht een ander setje, want ze wilde niet dezelfde.  Ik ben benieuwd hoever ze komt en wat zij er mee gaat doen. Het was best lekker om hier mee bezig te zijn. Zondag maakte ik er dit kaartje mee naar een sketch. Het designpapier komt uit IDEE & Post, regelmatig gebruik ik hier nog wel wat van. Het lichtblauwe papier komt ergens uit een boek, ik weet niet meer welke. De stansjes komen van de Action, wat zijn die leuk zeg. De blauwe rand lijkt net huisjes, de bloem is prachtig, die ga ik zeker vaker gebruiken. De blaadjes zijn 2 hoekstansjes. De knoop komt ook van het Kruidvat, en hoorde bij de labels.
Ik ben best wel tevreden met deze kaart en hij is al op de post gegaan naar een oom en tante van Wim die 50 jaar getrouwd zijn deze week.
Ik ben ook wel benieuwd of er meer met deze labels gedaan is. Ik zie ze niet op de blogs voorbij komen, of ze liggen in de kast, of men heeft ze niet gezien of ....
Challenges:
Cheerful sketches: sketch
Ons borduurkaartenblog: alles mag.
Groetjes en een fijne dag!
Nelleke

22 opmerkingen:

Danielle zei

Ik heb de labels niet gezien bij het Kruidvat, leuk zeg!! Super hoe je het verwerkt hebt op je kaart. De stansen bij de Action zag ik wel, ik heb ze voor mijn moeder meegenomen die nog een collectie aan het opbouwen is ;-) Ik mag ze vast eens lenen, de bloemetjes zijn inderdaad erg leuk en ook de rand ziet er zo super uit! Je hebt er een mooi geheel van gemaakt!

Danoesja zei

Hoi Nelleke
Wat zijn die labels leuk en helemaal leuk om die op je mooie kaart te gebruiken, ik heb ze ook niet gezien bij het kruitvat.
Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
Lieve groetjes, Danoesja

Nicolette zei

Heel leuk Nelleke. Kom niet vaak bij het kruidvat dus heb ze niet. je hebt er een leuke vrolijke kaart van gemaakt.
Groetjes Nicolette

marja kenter zei

Heel mooi gedaan Nelleke en, nee ik heb ze niet gezien maar ik ben ook niet zo van het borduren. Die stansen zijn heel leuk zeg, nu heb ik spijt dat ik die rand niet heb gekocht. Wel de bloem. Misschien krijg ik nog een kans. Fijne dag.
Groetjes Marja

Marjan zei

Echt Hollands tintje heeft je kaart door het geborduurde label en de kleuren die je er mooi mee laat matchen. Gave kaart voor het jubilerende paar!

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
ik heb ze niet gezien en dat kruissteekjes borduren lukt me niet meer..de stansjes van Action, die heb ik wel een paar..
Je hebt een leuke, Hollandse kaart gemaakt,
groetjes,
Ans

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! Leuk dat borduurtje. Groetjes Joanne

Corrie zei

Wat een topkaart heb je gemaakt Nelleke, leuk gedaan met het geborduurde op de houten label, je kaart springt er helemaal uit.
Dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
Lieve groetjes,Corrie

Marfien zei

Je weet inmiddels wel dat ik geen borduurster ben dus zal ik zoiets ook niet gauw kopen, ik kijk liever en je hebt het leuk gedaan zo. Helaas verkopen ze in deze buurt geen stansen bij de Action (alleen papier en plak)

Anita van Merode zei

Mag je zeker blij mee aijn. Een heel borduursetje waar je een prachtige kaart mee gemaakt heb. Ik heb ook wat malletjes mee gebracht bij de action. Nog niet gebruikt. Maar ze zijn wel erg leuk zo te zien bij jou.
Gr Anita

GerJanne zei

Na Nel, ja ik heb het nog klaarliggen voor op de camping. Dan gaat het mee, want ik ben er nog niet aan toegekomen. Weet je nog welke verschillende er waren? Ik heb echt heel andere dan jij. Je kaart is heel leuk ermee en die stans lijkt inderdaad net op een rijtje huisjes.
Heel leuk! Voor de mijne moet je dus evenbeeld hebben!
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

Evenbeeld? Even geduld zul je bedoelen...

Diny zei

Ik heb het nog nooit gezien.....maar wat mooi Nelleke!
Groetjes Diny

Cindy zei

Hoi Nelleke, ik wist van het bestaan van de tags niet af, maar ze zijn erg leuk en origineel. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

Janny's Cards Creations zei

Mooie kaart en leuk dat geborduurde kleine stukeje. Groetjes janny

Creaine zei

Mooi gedaan. Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
Groetjes Ine
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Anoniem zei

Mooi kaartje!!!

Leuk dat je ws ook voor een goed doel wilt knutselen. Ik heb idd al mijn prijzen gelijk, ook makkelijker in de webwinkel (heb wel altijd 2 aanbiedingen). Op de ene kaart gebruik je wat meer, op de andere kaart wat minder, het compenseert zich dan toch wel. Maak zoveel mogelijk reclame, vraag informatiemateriaal aan, en ga gewoon op je eigen manier te werk. Uiteindelijk krijgt het zijn eigen draai. Ik ben ook begonnen met die gedachten: ik zie het wel, en door me goed naar buiten te treden, komt de rest vanzelf. Benieuwd welk goed doel je kiest. Ik hoor er graag meer van. Succes en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Creatieve groetjes, Gaby

Trijntje zei

Hoi Nelkeke wat een mooie kaart. Leuk in de Hollandse stijl. Leuk label en mooi met het borduurtje. Crea bedacht net de mal, inderdaad net huisjes. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje.

martine zei

Wat een hele mooie kaart heel erg leuk gedaan met het borduurwerkje erop toppie hoor !!
liefs martine

Margreet zei

Wat een mooi kaartje heb je met onze schets gemaakt, Nelleke....bedankt voor het meedoen en succes!
xxx Margreet

Jantine zei

Wat een gave kaart. Die houten labels om te borduren heb ik gemist bij het Kruidvat...ze zijn leuk!
Groetjes,
Jantine

carla zei

Een hele mooie kaart.
Leuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches gebruikt hebt.
Bedankt voor je deelname aan onze challenge.
Bedankt en succes ermee.
Groetjes,
Carla