Mijn lijst met blogs

dinsdag 1 augustus 2017

Roeien met de riemen

We genieten van een week vakantie in eigen land. Wat een bof met het weer. Als we nog aan vorig jaar denken. :-(
Met vakantie neem ik niet zoveel knutsels pullen mee. Wat van die makkelijke kaartjes, een paar doosjes inkt, en een doos uitgestanste stansen die ik nog niet gebruikt had, en de markers om te kleuren. Net voor we weg gingen keek ik of ik nog een sneeuw pop had voor de uitdaging bij 52 week tot Christmas. Ik vond een een sneeuwpop in stopte dat nog gauw in de tas. Het was een doorkijkkaartje. Nog nooit gemaakt, even op internet gekeken, en een poging gewaagd om dit te maken. Niet helemaal mijn ding, en de cirkel knipte ik ook nog niet goed uit. Maar goed, toch gemaakt, ik vond nog wat in de stansjesdoos en dit is het resultaat. Vanmorgen die andere van het knipvel gemaakt, maar die is echt niet leuk. De verhoudingen waren ook niet goed. ( Vind ik) en die laat ik dan ook niet zien.
Ik wens iedereen fijne dagen.
Groetjes, Nelleke 

20 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk Nelleke om even uit de dagelijkse sleur te zijn en we hebben inderdaad een fantastische zomer dit jaar. Knap om met de spulletjes die je bij hebt zo'n leuke kerstkaart met diepte te maken. Geniet nog van je vakantie :)
Lieve groetjes Miranda

Corrie zei

Lekker genieten Nelleke je hebt het verdient.
Mooie kaart heb je gemaakt, met deze warmte zie ik graag winterse kaarten.
Leuk opgebouwd, ik vind je kaart prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Danielle zei

Lekker, een weekje vakantie! En zeker met dit weer, het is genieten! Ik hou dan ook niet van het overdreven warme weer dus deze temperaturen vind ik heerlijk.... je kaart mèt sneeuwpop is leuk!

Hermien zei

Als het weer een beetje meezit is een vakantie in eigen land ook heerlijk. Ik vind je doorkijkkaartje heel leuk hoor, niet te streng zijn voor jezelf.

Fijne vakantie nog

Ellen zei

Leuk gedaan hoor en wat Hermien al zei...niet te streng zijn want hij is toch leuk!
Liefs Ellen

Jantine zei

Heerlijk, vakantie in eigen land kan zo fijn zijn.
Lekker dat je knutselspullen bij je hebt. Ik heb alleen wel het idee dat je heel kritisch op jezelf bent, want ik vind dit een hartstikke leuke kaart!
En weer eens heel wat anders met zo'n doorkijkje.
Groetjes
Jantine

!neke zei

Fijne vakantie !!!!!
De kaart is heel leuk !!!!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk kaart Nelleke, wat knap dat je dit op vakantie kan maken...En dan moet je het doen met de spullen die je hebt hé ? Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. En geniet nog van je vakantie, groetjes, Ingrid.

Angelique zei

Toch wel een hele leuke kerstkaart heb je op vakantie gemaakt, ik had helemaal niks mee genomen. Fijn dat Thomas een beetje z'n draai begint te vinden in z'n nieuwe thuis. Wat bijzonder dat de post GerJanne's kaart toch wist te bezorgen. Het zal voor jullie ook allemaal wel wennen zijn. Geniet nog van jullie vakantie.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Nou dat is goed gelukt! Hij is superleuk en dan met beperkte materialen! Knap gedaan. Heerlijk op vakantie! Geniet ervan. Alleen al geen berichten van je werk is al zo heerlijk!
Groetjes,
GerJanne

Enny zei

Een heel mooie kaart, prachtig gedaan ! Geniet van je vakantie ! Groetjes, Enny

lenywim35 zei

Hi Nelleke. Ik vind het een schatje hoor, en dan op vakantie gemaakt. Ik weet hoe moeilijk dat vaak is, niet kunnen putten uit een kamer vol, maar het moeten doen met een doos , ook wel vol, maar toch? Hou heerlijk vakantie. Hier regent het net. Maar nu komt het zonnetje door. Na de koffie toch weer even de tuin in. Zo'n troep.
Geniet van je vakantie. En bedankt voor de verhuuiskaart van Thomas. Had nergens een planken huisje meer. Moet even gaan neuzen in de winkels. Maar komt goed.

Nu was jij aan de beurt. 9 aug moeten we allebei naar t oogziekenhuis in Rotterdam. Wim in ieder geval krijgt een staaroperatie. Wat ze bij mij gaan doen weet ik nog niet. Links zie ik nog maar voor 40%. Daarom is kaartenmaken e.d. ook niet in beeld. Hopelijk 24 aug een workshop van Marjan in Delft. Je hoort wel meer een andere keer. grts leny

Sylvia zei

Erg leuke kaart,Nelleke.Grappige plaatjes.Mooi gedaan met de bergen op de achtergrond.Fijne vakantie.

Groetjes,Sylvia.

Beisforbeauty zei

hij is heel mooi .
fijne vakantie

liefs cindy

Marijke zei

Een mooie doorkijkje. De kaart is goed gelukt, ook al heb je dan niet veel bij je op vakantie. Ik herken dat wel, en dan kom er toch nog van alles te voorschijn. Deze keer neem ik niets mee, ik heb alles al voorbewerkt en klaargezet! Fijn dat je toch meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Suzan zei

Ik vind het een superleuke kaart Nelleke!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

wat een leukerd!
Geniet verder van je vakantie!
nancy DT52WTC

Ant zei

Egels in winterslaap? niet op jou mooie kaart.
Fijne vakantie.

Monique zei

Wat heerlijk dat jullie er even tussenuit zijn na zo'n drukke periode. Even genieten van de rust.
Je kaartje is heel mooi geworden. Ik heb ook nog even je verhaal van de postbode gelezen. Moest er wel om lachen hoor ;-) maar wat fijn dat het af en toe ook zo kan gaan.
Fijn weekend, liefs Monique

Anoniem zei

Erg leuke kaart,Nelleke.Grappige plaatjes.Mooi gedaan met de bergen op de achtergrond.Fijne vakantie.
ลาลีกา