Mijn lijst met blogs

woensdag 3 januari 2018

CUTIES

Dag allemaal,
Het is vandaag alweer 4 januari en we beginnen weer aan het nieuwe jaar te wennen.
Dinsdag en woensdag weer wat kunnen freubelen, en dat was heerlijk.
Tussen door een vlaggetje voor Cas zijn slinger gemaakt omdat hij vandaag jarig is.
Sommigen van jullie dachten dat ik een hele slinger moest maken, maar dat heb ik vorig jaar gedaan. 1 vlaggetje aan 2 kanten, over het afgelopen jaar valt wel mee. Een foto heb ik vergeten te maken, anders moet ik dat vrijdag doen als we naar zijn verjaardag gaan.
Nu dan deze kaart, al verstuurd maar nog niet laten zien.
Het plaatje (van een oude kaart) is zo mooi, daar moet je verder niets mee doen. Witte basiskaart, daarop zwart papier, de prachtige stans van Lin en Lene en daarop het plaatje. Wat glitters en tekst.
Naar wie die gegaan is weet ik niet meer, maar ik hoop natuurlijk dat deze wel over is gekomen.
Challenges:
52 weeks to Christmas: ijsbeer of pinguïn
CHCC: alles mag, optie letter S.
Groeten, en tot een volgende kaart.
Nelleke 

18 opmerkingen:

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart en ook de kaart voor de verhuizing vind ik erg leuk geworden. Fijn dat je leuke feestdagen had. Geniet van je vakantie. Groetjes Janny

Annemarie en Merit zei

Heellief kaartje Nelleke.
Bedankt voor je deelname aan 52 WTC.
DT Annemarie en Merit

Margreet zei

Wat een lief plaatje, Nelleke...idd zonde om niets mee te doen....mooi kaartje geworden!
xxx Margreet

Joanne kramer zei

Wat een mooie en super lieve kaart! groetjes Joanne

Ellen zei

Hoi Nelleke, je kaart is een beeldje hoor...de oude kaart leeft weer opnieuw!
Ik heb de documentaire gezien nieuwjaarsdag...wat is hier weinig van bekend en ik was onder de indruk. Thomas woont prachtig daar en hoop dat hij helemaal gewend is!
Liefs Ellen

lenywim35 zei

Prachtige kaart Nelleke. En wie die gekregen heeft is een bofferd. Ikgeniet nog iedere dag als ik beneden kom, van de mooie gekregen kaarten. Ik moet nog een plaatje zoeken. En er heemaal inkomen. Komt goed. grts leny

Colien zei

Mooie winterse kaart, leuk deze ijsbeertjes!
Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij 52WTC.
grtz.Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi zoals je deze kerstkaart "gerecyceld" hebt Nelleke. Wat een dotjes die ijsbeertjes, dit heeft inderdaad niet méér nodig.
Lieve groetjes Miranda

Ant zei

Hergebruik, en op een mooie manier verwerkt. Mooie kaart.

Jantine zei

Wat een schatje! Superlief plaatje, Nelleke. En lekker dat je wat knutseltijd had!
Groetjes,
Jantine

Marja zei

Schattig kaartje Nelleke!...plaatje is superlief.
Groetjes Marja.

Henriët zei

Voor jou ook de beste wensen!
Je hebt er een super lief kaartje van gemaakt.
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

schattig kaartje Nelleke met deze cuties, ik dacht eerst dat het zeehondjes waren met die pootjes zo, maar ben nooit zo goed geweest in biologie, in elk geval een superlief kaartje voor onze challenge!
Groetjes
nancy DT52WTC

Margo zei

Dit zijn inderdaad cuties Nelleke !
Wat een lief kaartje !
Groetjes
Margo

Enny zei

Een heel mooi kaartje met een schattig plaatje, en een mooie rand ! Groetjes, Enny

Yvonne zei

Wat een schattige ijsbeertjes.

Groetjes,
Yvonne.
DT52WTC

Hermien zei

Je ijsbeertjes kijken met hun donkere kijkers de weide wereld in, je hebt ze mooi op de kaart gezet.
Kan ik de documentaire ook op een andere manier terug zien want maandagavond kregen we het hier niet voor mekaar om de uitzending te zien.

Groetjes Hermien

Rosina zei

Laten deze schattige ijsbeertjes nou gewoon op mijn vensterbank zitten...zooooo een lief kerstkaartje heb ik van je ontvangen Nelleke, heel erg bedankt ervoor...
lieve groetjes Rosina