Mijn lijst met blogs

vrijdag 26 januari 2018

Het liftverhaal gaat verder...

De liftchallenge heeft mij bezig gehouden. Ik stempelde een vlinder en ging deze kleuren met aquarelpotloden. Niet naar mijn zin, en afgemaakt met alcoholmarkers. Nog niet naar mijn zin.
De vlinder weer opnieuw gestempeld en ingekleurd met alcoholmarkers. Er zat een bijpassende snijmal bij en daar eerst het proefmodel mee gestanst. Maar goed ook, hij kwam er niet goed uit. Toen wist ik dat ik deze moest knippen. Omdat de kleuren vrij strak en egaal zijn, er een strak kaartje van gemaakt met niet teveel poespas. Voor nu is mijn liftverhaal klaar. Volgende week kom ik nog met een probeersel, want uiteindelijk heb ik van de meesten een kaart gemaakt.
Challenges:
Liftchallenge: non line coloring
sketch the bug blog: stella says sketch
Een fijn weekeind en veel liefs,
Nelleke 

24 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik lach me slap om al die lift pogingen, hihi Wel enorm knap dat jullie dit aangaan hoor en al zat ik wat beter in mijn tijd had ik het ook geprobeerd, maar kan ook gewoon voor mezelf toch! Je hebt je vlinder prachtig bijpassend in de kleuren van je papier gekleurd Nelleke!
Fijn weekend, '
xx Gerie

Ant zei

Een goed gelukte liftkaart, en wat kunnen we soms streng zijn op ons eigen werk hè.
Fijn weekend!

Joanne kramer zei

Wat knap gemaakt! Heel mooi deze kleuren. groetjes Joanne

Jantine zei

Het is een schitterend kaartje, Nelleke! Mooi gekleurd, die vlinder, mooie kleuren ook.
Groetjes
Jantine

Francisca zei

Grappig hoe je soms kan sukkelen voor je tevreden bent van het resultaat ...kennen we dat allemaal niet ;-)
Maar het resultaat is echt wel tof geworden .
Vele groeten ,
Francisca

Marjan zei

Echt leuk dat er toch veel dames meedoen en dat jij dat ook doet! Goed gelukt toch? Je mag best tevreden zijn. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Nelleke. Fijn weekend.

Cornelie zei

Kritisch op jezelf, herkenbaar ;-) Maar je resultaat mag er zijn. Mooi gedaan, dank je wel Nelleke!

Anja zei

Poe poe, je hebt het er maar druk mee gehad. Maar wel herkenbaar hoor. Als het niet naar mijn zin is, maak ik het ook vast niet af.
Maar het resultaat is uiteindelijk erg mooi!
Groetjes, Anja

Josje zei

Mooi geworden

Marfien zei

Heel anders en ook weer goed gelukt. Nee het fijne kleurwerk is niet echt mijn ding, ben op de schildercursus nu ook met grof werk bezig . . .

Angelique zei

Mooie lentekaart in deze kleuren, knap hoe je de vlinder hebt ingekleurd. Leuk zijn ook je vorige 2 kaarten hiermee, grappig dat het ene bloemetje al zo oud is. Prachtige kerstkaart met een lief plaatje.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Nou, ik vind hem erg mooi geworden. Het lijkt wel een gekocht plaatje. Past perfect bij het achtergrondpapier.
En oefening baart kunst hoor!
Groetjes en een goed weekend.

Caroline Cards zei

Een hele leuke kaart met mooi gekleurde vlinder!
groetjes en fijn weekend, Caroline

Danielle zei

Haha ik heb ook zitten stoeien met de lift. Maar uiteindelijk heb je hier wel weer een heel leuk kaartje! Mooi gedaan Nelleke, een vlinder blijft mooi op kaartjes vind ik.

Margreet zei

Leuk gedaan met de mooie vlinder, Nelleke!
Bedankt voor het meedoen bij Stella Says Sketch.
xxx Margreet (DT)

Ellen zei

Ik vind hem prachtig!

Henriët zei

Wat een doorzettingsvermogen! En dat is maar goed ook want het is een hele mooie kaart geworden.
Groetjes van Henriët

lenywim35 zei

De volhouder wint. Heel mooie vlinder.
grts leny

!neke zei

Prachtig geheel !!!!!
Mooi !

Lisa Lynn zei

That butterfly is beautiful, love the colors. Thanks for joining the Stella Sketch, Lisa Lynn DT.

Gerrina zei

Heb jij dat ook; dat je denkt ha fijn er zit een stans bij en dan verschuift die tijdens het stanzen...Ik doe ze nu steeds eerst stempelen, dan stanzen en kleuren, of ik stans ze eerst, stempel ze dan en ga dan met kleuren aan de gang... Vind de kaart wel mooi en strak geworden! Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kaart Nelleke, lief die zachte kleurtjes en door de strakke opbouw komt de vlinder nog mooier uit vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Margo zei

Die vlinder is erg mooi zeg ! En wat heb je hem netjes geknipt, daar ben ik niet zo'n held in ... ik ben al nieuwsgierig naar je andere kaarten met deze mooie vlinder !
Groetjes
Margo

Margreet zei

Hoi Nelleke!
Je hebt deze kaart mee laten doen bij AnMaCreatief, maar ik zie hier helemaal geen verwijzing naar de challenge???
xxx Margreet