Mijn lijst met blogs

zondag 27 mei 2018

De oudjes doen het nog best

Dank jullie wel voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart. We hebben vrijdag een geweldige dag gehad. Donderdagavond is de boog gezet door de buren en hebben wij hierop getoast.
Vrijdagmorgen met de meiden en kleindochter naar mijn schoondochter. De zus van onze schoondochter heeft onze nagels gedaan. Ik dacht ik ga voor een neutrale kleur maar ik kwam met donkerrode gelakte nagels terug. En ik vind het toch leuk! Ik geniet er nog steeds van. Het is ook nu nog heel erg mooi gebleven. Ik ben ook door haar opgemaakt en ze deed van de andere meiden hun haar.
Thuisgekomen waren er bloemen bezorgd, en toen begon het tot mij door te dringen dat het om ons ging.
Met ons viertjes heerlijk gesmuld van de lekkere broodjes die ik gehaald had.
We hebben een geweldige middagen avond gehad op een prachtige locatie. Mijn ouders kwamen nog even, en de kinderen hadden een fotograaf geregeld en er zijn veel foto's gemaakt, waar een selectie uitgemaakt gaat worden. Op het terras gegeten en avonds een feestje op het andere terras met uitzicht over de weilanden en de zon die nog uitbundig scheen. Wat een geweldige dag en wat een bof met het weer.
Ons huis is binnen en buiten allenmaal bloemen die ik gisteren een plek heb gegeven. En wij genieten nog zeker na.
Nu dan de kaartjes. Voor 2 dames had ik een bedankkaartje gemaakt met een reep Tony chocola.
Aan de kaartjes kun je misschien wel zien welke smaak het is geworden. Ik heb 2 ticket kaarten gemaakt. Daarvoor heb ik oudere stansen van Marianne design gebruikt. Vooral de bloem blijf ik leuk vinden. Het hart met knoop was ook 1 van de eerste stansen die ik had. De bloem 2x gestanst in oranje en wit, en de oranje bloem in stukken geknipt en achter de witte bloem geplakt. Verder spreekt het wel voor zich. Leuk om te vermelden dat ik voor het gat in de label het oog van de uil heb gebruikt.
Ik heb 2x dezelfde tickect kaart gemaakt, met net ander papier, en dan krijg je toch een heel andere kaart.
Nog even een foto van ons onder de boog bij ons huis.
Challenge: marianne design: maak een ticketkaart.
gebruikte materialen:
Papier van Joy
Bloem: LR 0109
Hart en knoop: LR 0164
Letters: Col: 1350
you: LR 0224
groetjes, tot dinsdag
Nelleke 

18 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben van de feestelijkheden tgv jullie huwelijksverjaardag! Prachtige foto bij de mooie bloemenboog!
groetjes
nancy

GerJanne zei

Wat een gave foto van jullie met de boog!! Zo leuk!! Het was een heel gezellige avond daar aan de rand van de weilanden...
Je ticketkaarten zijn mooi. En ja die bloem blijft een topper!

Sarah zei

Wat staan jullie daar trots onder de boog. Mooi!
Leuke kaartjes!

Henriët zei

Prachtige foto van jullie onder de boog. Fijn dat jullie zo genoten hebben!
Je kaartjes zijn mooi. Leuk om zo van een reep een echt cadeautje te maken.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Marja zei

Leuke foto zo onder de boog...fijn dat je een leuke dag hebt gehad. De kaartjes zijn heel mooi veel leuker om zo iets weg te geven.
Groetjes Marja.

Danielle zei

Wat een prachtig, stralend paar!! Nog van harte gefeliciteerd. Jullie buurt heeft zijn best gedaan, mooie boog zeg. Zo feestelijk! Fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad, daar kun je nu lekker van nagenieten. Je kaartjes zijn leuk geworden!

Joanne kramer zei

Wat super fijn dat jullie zo hebben genoten! prachtige foto van jullie.
Leuke en gezellige bedankjes zijn dit. groetjes Joanne

Nicolette zei

Wat een leuke foto van jullie tweeën. En jullie feest was ook erg leuk zo te lezen. Fijn dat je dat met elkaar hebt kunnen vieren.
Je bedankkaarten zijn erg leuk. De oude mallen blijven ook leuk om te gebruiken.
Groetjes Nicolette

Wybrich zei

Eerst nog maar van harte gefeliciteerd Nelleke! Prachtige foto van jullie 2tjes.
Leuke kaart en leuk met die oudere mallen!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DTMDchallenge blog

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke foto van jullie samen onder de ere-boog Nelleke en wat fijn dat het een dag met een gouden randje is geworden. Lekker na-genieten hoor. Hele leuke bedankkaarten zijn het geworden, fris en vrolijk.
Lieve groetjes Miranda

Judith zei

Super leuke kaart geworden.
Leuk dat je mee doet aan de challenge pocketkaart.
Groetjes van Judith
DT MD Challenge blog

SylS creaties zei

Mooie kaarten en wat een prachtige foto van jullie! Ik wens jullie nog veel gelukkige en gezonde jaren samen toe!
groetjes,
Syl

Annerieke zei

Leuke bedankkaarten heb je gemaakt Nelleke!
Zo te lezen hebben jullie een heerlijke dag gehad, kun je nog lang op terug kijken. Jullie zijn een prachtig paar!

Hermien zei

Mooie foto Nelleke, en dan is het boffen dat je op zo'n speciale dag prachtig weer hebt. Mooie momenten met mooie herinneringen waar jullie nu nog van kunnen nagenieten! je kaartjes zijn weer heel mooi.

Groetjes Hermien

Diny zei

Hoi Nelleke,
Nog van harte gefeliciteerd met jullie 40 jarig huwelijksjubileum! Zo te lezen hebben jullie een prachtige dag gehad en zul je nog lang nagenieten!
Je hebt een prachtig kaartje gemaakt.
Groetjes Diny

Suzan zei

Leuke pocketkaart heb je gemaakt Nelleke! De oudere mallen zijn nog net zo leuk hoor!Vind de bloem top!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Anita zei

Van harte gefeliciteerd nog met jullie 40-jarig huewelijksfeest.
Ook je bedankkaart is super gaaf.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Monique zei

Hoi Nelleke, nog van harte gefeliciteerd met jullie 40-jarig huwelijk! 10 meer dan ons. Die moeten wij eerst maar weer te zien volbrengen. Ook wil ik je bedanken voor de mooie kaart die ik van je heb ontvangen voor mijn verjaardag! Ik ben er heel blij mee.
Dan vergeet ik bijna nog te zeggen dat de 2 schuifkaartjes ontzettend leuk zijn geworden.
Lieve groetjes, Monique