Mijn lijst met blogs

donderdag 26 juli 2018

Kerstkaart in de lift


Gisteravond weer thuis gekomen, en ik was zo blij dat we met deze warmte niet gebleven zijn. Het was goed, vanaf 15 juni veel weg geweest ivm vakantie.  Vandaag alleen buiten geweest voor de was en dan weer gauw naar binnen. Knutselen voor dinsdag. Ik hoor wel van mensen dat het niet te doen is in hun hobbykamer en te hobbyen met dit weer. Doordat ik met mijn vakantiespulletjes lekker aan de keukentafel zat en ventilator aan was het juist wel goed te doen. En omdat ik ook daar alleen maar daaruit gebruikte, hoefde ik ook niet heen en weer te lopen.
Dit kaartje maakte ik op de camping. Hetzelfde model als dinsdag. Alleen maakte ik de blokjes nu wat kleiner. matte dit op kraft ( bierverpakking) en rood papier. Een rood zigzagrand gebruikt, dit was echt mooier dan het rode lint, dat was te donker. Bloemetje uit de doos en de tekst en veranderde cirkel ook. Een wit randje om het wat te breken.
Challenges: 
52 weeks to Christas: wekelijkse kaart.
CHCC : alles mag, optie gebruik rood.
groetjes, Nelleke 

12 opmerkingen:

Marfien zei

Ja ja, als je een keer begint met liften komen er zo veel andere papiertjes door je hoofd, dan ga je gewoon door.
Deze is ook hartstikke leuk.

Jantine zei

Heel erg leuk, Nelleke en wat fijn dat het zo’n goede beslissing was om naar huis te komen. Wat een weer, he...
Lekker dat jij een koele plek hebt om te knutselen!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Hijs heel leuk. Ik hou wel van vierkantjes. Handi aan de keukentafel. Misschien moet ik ook alvast een bak maken voor de vakantie. Dat klinkt goed! Geniet ook even thuis, voor je werk weer roept....

Nancy Soetaert zei

ook dit is weer een heel leuke lift, tof om met verschillende papiertjes te werken!
Fijne dag
Nancy

Marja zei

Leuke kaart Nelleke ...mooi met dat rood erop verwerkt!
Ik knutsel ook gewoon rustig door zit toch hele tijd binnen hier is het goed te doen we hebben airco in huis. Moest gisteren de hond binnen roepen en die kwam niet snel dus zat ik even in de deuropening kreeg meteen een hele klap van de warmte.
Groetjes Marja.

carla zei

Een prachtige kerstkaart.
Geweldig mooi gemaakt Nelleke.
Groetjes,
Carla

martina's kaartjes zei

mooi gemaakt, met die vakjes, geslaagd hoor
fijn dat je er deze week (weer) bij bent !
grtjs, martina 52DT WTC
x

Creaellenknutselsite zei

mooi kerstkaartje leuk gedaan met die vakjes
groetjes ellen

Hermien zei

Gelukkig is het vandaag wat afgekoeld en hier in Limburg hebben we zelfs regen gehad, heerlijk! Die temperaturen ver in de 30 zijn toch niet te doen. Maar nu over naar je kaartje het ziet er weer heel mooi uit.

Groetjes Hermien

AO Creations zei

Super cute!!! Thank you for joining us at TMCC, good luck!!! Amy DT

foleysfriend zei

Love the 9 square and where you found the kraft paper (so resourceful and clever). Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.

sue n.

Larelyn zei

What a clever way to use your patterned paper. Love the window. thanks for sharing on The Merry Christmas Challenge.