Mijn lijst met blogs

maandag 20 mei 2019

Condoleance kaart uitdaging bij de Egel.

En dan is het al zo weer 20 mei en start er weer een nieuwe uitdaging bij de Egel. De tijd vliegt gewoon voorbij zeg.
Massaal hebben jullie meegedaan met de vorige sketch uitdaging bij de Egel. Blijkbaar viel die echt wel in de smaak. Nu een wel heel ander thema : maak een condoleance kaart.
Condoleance kaart maken vind ik ook wel heel mooi om te doen. Vooral als je diegene kent kun je er wat persoonlijks van maken. Maar zo wie zo wordt het gewaardeerd om juist dan een kaart te sturen. Dit hebben we ook de afgelopen tijd ervaren en zelf ook de laatste tijd veel kaarten verstuurd.
Deze kaart had ik al even klaar , en ik weet niet zo goed meer hoe ik hem gemaakt heb. (schaam).
Ik meende dat ik 2 kleuren distress oxide gebruikt heb. Daarbij verschillen masks gebruikt. De stempel thinking of you is al mooi van zichzelf, en verder een vlinder gestempeld die ik iets in heb gekleurd met inkt. Nog wat glittersteentjes en dat was voor deze kaart voldoende.
We hopen natuurlijk dat jullie weer massaal meedoen en ik hoop jullie creaties te bewonderen.
Gisteren zag ik dat ik met een ander condoleance kaartje op de 3e plek bij Hobbyvision stond. Blij mee, evenals mijn vorige voorbeeldkaart ook een top 3 plekje behaalde bij Die cuttin divas.
Winnen is niet het belangrijkste maar als jou werk uitgekozen wordt is toch wel heel erg leuke bijkomstigheid.
Graag zien we jullie kaarten weer verschijnen en de Egel heeft weer een hele mooie prijs klaarliggen voor de winnaar.
Groet, Nelleke 

8 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart. groetjes Joanne

Ellen zei

Zeker een mooie stempel zo ook je achtergrondje...prachtig gelukt hoor en mooie kleuren!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart in warme kleuren Nelleke. Gefeliciteerd met je toppertje.
lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Heel mooie kaart!
groetjes, Caroline

Gerrina zei

Hoe dan ook gemaakt...deze ziet er prachtig uit! Mooi die warme kleuren samen! Groetjes, Gerrina

Daphne zei

Ik heb alwéér 2 kaarten klaar liggen, maar alweer vergeten op mijn blog te zetten, ZUCHT.
Ik kan het bijna niet meer bijhouden, de tijd gaat zo snel voorbij.
Moe kaart maakte je, condoleance kaarten, je kan er zoveel liefde in kwijt.
Mooi om hier een challenge aan te koppelen.

Hermien zei

Deze kaartjes worden zeker gewaardeerd Nelleke, en je hebt er weer wat moois van gemaakt. En het is zeker een leuke bijkomstigheid als je kaartjes op andere blogs worden gewaardeerd.

Groetjes Hermien

Alice zei

wat een mooie condoleance kaart. word vaak extra gewaardeerd als het een zelfgemaakte kaart is en dat is dan wel fijn.
groetjes alice