Mijn lijst met blogs

donderdag 16 mei 2019

Kerstkaarten donderdag

O, het is al een week geleden dat ik wat geplaatst heb. Waar blijft de tijd nog. De eerste dagen ook geen kaartjes gemaakt maar gisteren er even lekker voor gaan zitten.
Ik heb oa dit kerstkaartje gemaakt. Ik zag de sketch van Tuesday morning sketch, en dacht eerst  dat deze eigenlijk druk en moeilijk zou zijn. Toen ik goed keek, bleek het nogal mee te vallen. 
Het Christmas wishes blokje van Pinkfresh studio opgezocht en daar wat papiertjes gevonden. Ook de afbeelding komt van dat blokje. Een boomje van een stickervel hoorde daar ook bij en de bruine ster ook. Er valt verder niet zoveel over te vertellen.
Ach ja, dat ik weer niet helemaal recht heb geplakt.
Challenges:
Tuesdaymorning sketches: sketch 503 
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: wekelijkse kaart, optie gebruik een boom 1 of meer.
Groeten en tot morgen dan heb ik weer wat te plaatsen.
Dan kan ik ook vertellen hoe ik de workshop stippen heb ervaren. De personeelsvereniging van mijn werk organiseert dit. Samen met GerJanne ga ik er vanavond naar toe. Ik ben benieuwd!
Nelleke 


23 opmerkingen:

Plony zei

Hij is leuk geworden hoor.....een heel gezellig kaartje. Veel plezier bij de workshop....dat gaat vast heeeel gezellig worden.
Grts.Plony

Hobby Hoogland zei

Wat een leuk kaartje voor de kerst gelukkig is dat nog ver weg.
wat leuk op je werk een workshop ,wordt vast heel gezellig.We zullen het resultaat nog wel van je zien.Succes.
Groetjes Marjan.

karin zei

Leuk kerstkaartje Nelleke.
groetjes,
Karin

Daphne zei

Juist erg vrolijk en echt kerst.
Ik vind het ZEKER niet te druk
Heel veel plezier vanavond, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ellen zei

Ik vind hem enig Nelleke...alles klopt leuk en speels dus wat jij scheef vindt valt niet op!
Veel plezier bij het stipjesfeest!
Groetjes Ellen

Henriët zei

Wat een vrolijke kerstkaart. Mooie kleurtjes en papiertjes heb je gebruikt.
Succes vanavond bij de workshop. Doe GerJanne de groetjes.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Heel leuk kaartje, Nelleke. Knap gedaan met de sketch.
Ben benieuwd hoe je het stippen vindt. Leuk dat je daar met GerJanne heen gaat.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

veel plezier op jullie stip-avondje!
Leuke kerstkaart met prachtige papiertjes!
Nancy DT52WTC

Enny zei

Wat een leuk kaartje, mooi papier ! Veel plezier met de workshop ! Groetjes, Enny

Caroline zei

Leuk kaartje en ik ben benieuwd naar de workshop hoor!
Groetjes Caroline

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Nelleke!
Groetjes Suzan
DT52 WTC

!neke zei

Hele leuke kaart !
Veel plezier met de workshop !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje gemaakt met deze sketch Nelleke...en ik ben heel benieuwd naar je 'stippen' workshop...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Angelique zei

Mooie, frisse kerstkaart in deze tinten. Handig zo'n blokje waar alles inzit. Ik hoop dat jullie een gezellige en leerzame avond hebben gehad en ik ben al benieuwd naar het resultaat.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Oh, deze is prachtig! Heel mooi met dit papier (wat ik ook nog heb liggen). De workshop was echt ontzettend leuk! Dat smaakt naar meer!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk kaartje met het frisse papier. Ik leesnet de reactieven GerJanne, de workshop is geslaagd geweest, lijkt me erg leuk, stippeltjes op porselein. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke vrolijke kaart Nelleke en de dagen vliegen zeker voorbij. Vooral nu er buiten ook weer veel te doen/beleven is.
Heb je vannacht ook van stipjes gedroomd? Ik ben benieuwd naar je ervaring ;)
Lieve groetjes Miranda

Andrea W zei

It's wonderful to work on Christmas cards throughout the year and I really like the colors you used. So glad you joined us at Tuesday Morning Sketches.

Laura Jean (LJ) zei

love seeing Christmas cards any time of the year. that delicate circle die is so pretty!

Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches!

Hugs ~ LJ (TMS Design Team)

Catie Cuddles zei

Lovely card. I love the colours.
Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog.
Happy crafting!
Catherine x DT

Melissa Craig zei

Beautiful! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Debbie zei

Fun Christmas card!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That

Patti zei

I just love the colors, stamps just everything about your card!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!