Mijn lijst met blogs

donderdag 26 december 2019

Kerst 2019

Voor Thomas kocht ik een pakketje met lampjes bij de Action. Om er een kersttafereeltje van te maken. Ik dacht ik ga er wel mijn eigen draai aan geven want het papier vond ik eigenlijk best wel leuk. Het bleef maar op de tafel liggen, want ik wist niet wat ik er mee aan moest. Dat vond ik ook wel te gek en het uiteindelijk maar afgemaakt.
Achter de huisjes heb ik vellum geplakt omdat de lampjes erg vel waren. De hertjes zijn ook anders gemaakt, die waren van het bruine papier gemaakt, zie hieronder het restanten kaartje. Er zaten nog een heleboel andere plaatjes bij, maar ik had geen idee waar ik dat nu moest plakken, dus het zo maar gelaten en alleen wat vogeltjes en gouden ballen geplakt.
Er bleef papier over waar de bomen en hertjes uitkwamen. Daar heb ik dit kaartje van gemaakt.
De sneeuwbol, kerstballen en de boompjes pasten er goed bij, dat zat er allemaal in het pakketje evenals de tekst.
Een strikje en sterren had ik nog,  en de eerste kaart voor het komende jaar is al weer klaar.
Chalenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag, optie gebruik het woord Christmas
ABC Christmas: Z voor zig zag
Dank je wel voor alle reacties voor mijn KKT creatie. De komende tijd ga ik bij jullie langs, dat wil ik in ere houden.
Groet, Nelleke 

16 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

ontzettend leuke kaartjes.
gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

Anita van Deur zei

Hele leuke kaartjes, fijne avond nog groetjes, Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaarten met mooie tafereeltjes Nelleke. Ze zien er helemaal áf uit.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Hele mooie tafereeltjes, Nelleke!
Groetjes en nog fijne dagen,
Jantine

!neke zei

Wat een super leuke kaarten , vooral de eerste , top .
Groeten Ineke
DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Ik vind beiden erg leuk geworden. De kleurtjes van de restjeskaart spreken me het meeste aan!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Hoi Nelleke, als ik het goed begrijp zitten er lampjes in de eerste creatie?
De tweede is ook erg leuk! Lekker dag gehad vandaag?

Danielle zei

Wat een leuke kaartjes! Heerlijk, al een begin voor volgend jaar ;-)

Marijke zei

Is altijd leuk een kaart met lichtjes! die kant en klare pakketjes vind ik ook vaak te veel en doe er meerdere kaarten mee! Maar je kaartje is leuk geworden en je restjes kaart is ook goed gelukt! Fijn dat je meedoet met 52 WTC ondanks de drukt van de feestdagen! Groetjes Marijke.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat leuk die lampjes Nelleke, dat zal zeker een heel gaaf effect geven. Je tweede kaartje is ook heel mooi geworden. Leuk dat je weer mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Annerieke zei

Wat een mooie creatie met de lampjes Nelleke, dat zal er best sfeervol uitzien als de lampjes branden denk ik. Leuke kerstkaart heb je nog erbij gemaakt.

Ellen zei

Allebei leuke creaties Nelleke!
Zeker die met de lampjes...apart!
Groetjes Ellen

Trijntje zei

De kaart net de lampjes is wel erg leuk. Heel mooi tafereeltje. Hertjes zijn altijd erg mooi op een kerstkaart. Van de restjes heb je ook nog een mooie kaart weten te maken... ik wil je het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar met weer veel creativiteit. Groeten Trijntje

Aartje zei

Leuk om aan zo'n standaardpakketje helemaal je eigen draai te gven. Leverde 2 mooie creaties op.
Groeten, Aartje

Marjan zei

Enig die kaart met lampjes! Mooi tafereel op gemaakt, Nelleke. de onderste is ook erg leuk trouwens.
Alvast een gezellig uiteinde gewenst en alle goeds voor 2020!

Femminde zei

Wat een prachtige creaties!! Thomas was er vast mee in z'n nopjes.
Hele fijne jaarwisseling en tot 2020!! Dat je maar weer veel leuke dingen maken mag in het nieuwe jaar!!
Groeten van Femminde