Mijn lijst met blogs

zaterdag 26 mei 2012

Het leven is leuk!

Nu dan nog een kaartje van Ot en Sien, Met dit kaartje wil ik mee doen met de challange van
Nederlandse Kaarten Uitdaging.
Deze  kaart heb ik eigenlijk gelijk na de vorige kaart van Ot en Sien gemaakt. Wil het soms met een kaartje niet lukken, deze was in een mum van tijd klaar, ik wist gelijk welke materialen ik moest gebruiken. Het rode papier, o nee ik moet het cardstock noemen, heb ik geleerd sinds ik blog, komt van de markt. Het design papier van Studio Light, en de roosjes van Euroland. Het stempeltje vond ik op internet, en ik wordt daar blij van, zeker met die springende meisjes in de plas. Want er zijn nog zoveel mooie dingen te zien en te beleven. En dichterbij dan we vaak denken.

Bij de NKU worden ook DT leden gevraagd. Eerst dacht ik, "nou alleen meedoen met de challange is al leuk, ik kom net kijken." Maar even later dacht ik: "waarom eigenlijk ook niet, dat geeft juist ook een stimulans en houvast om een bepaald soort kaarten te maken." Daarom lijkt het mij erg leuk om juist hieraan wel mee te doen. Om dingen uit te proberen, en ontdekken wat vind ik leuk om te doen. Zo heb ik al eens gezegd dat kaarten borduren niet helemaal mijn ding is, maar wat deed ik zaterdagavond?  Juist, borduren. Dingen uitproberen, juist mooi om te doen en het komt vaak tot verrassende resultaten.
Daarom wil ik mij juist wel opgeven voor het DT designteam.

Met de pinksterdagen voor de deur en het stralende weer dat voorspeld wordt, wens ik iedereen hele fijne pinksterdagen toe. En inderdaad met het mooie weer ben je meer buiten dan dat je binnen zit te knutselen.
Tot blogs.
Groetjes, Nelleke


11 opmerkingen:

Wil zei

Zeker een leuk kaartje Nelleke. Succes met de challenge! Jij ook fijne Pinksterdagen!
groetjes, Wil

Ellen zei

Mooi kaartje hoor Nelleke. Suc6 met alles wat je gaat doen en fijne dagen gewenst.

Groetjes, Ellen

GerJanne zei

Hoi Nelleke,

wat een leuke kaart! Ik had hem natuurlijk al in het echt gezien, maar hij blijft leuk!
Mooie kleuren en je hebt groot gelijk dat je een poging waagt voor het DT-schap.
Net wat je zegt, je gaat dingen uitproberen die je anders niet zo snel zou maken.
Geniet van het mooie weer en het weekend!

GerJanne

Plony zei

Helemaal gelijk om mee te doen voor DT-member. Hartstikke leuke kaart dus ga er maar voor toch? Succes.
Lieve groetjes,Plony.

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nelleke,
Wat een leuke ot en sien kaart. Van het internet kun je inderdaad hele leuke afbeeldingen halen waar je soms direct voldoende inspiratie bij hebt. Wat goed dat je opgeeft voor het DT team. Heel veel succes. Jij ook een heel fijn pinksteweekend.
Groetjes Mirande

Heleen zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Mooie uitwerking van de sketch. Leuk dat je meedoet aan de DT-call van NKU en veel succes.
Lieve groetjes,
Heleen

Elise zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Leuk dat je meedoet met de DT call van de NKU.
Succes!
Groetjes Elise

Danoesja zei

Hoi Nelleke

Dit is ook weer een prachtige nostalgische kaart, en je hebt groot gelijk om het te proberen succes met de DT call.
Fijn pinksterweekend.

Lieve groetjes
Danoesja

Nelleke zei

Hoi Danoesja,
Ook nog zo laat bezig, was net bij jou blog, maar het was even niet zo goed te lezen, de letters kregen een andere kleur. misschien op de computer beter. Maar ik stop er mee, het is al niet vroeg meer.
Fijne dagen,
Groetjes, Nelleke

Corrie zei

Prachtige kaart Nelleke en nu maar hopen dat je uitgekozen wordt zonnige groetjes Corrie

Christine zei

Leuke kaart Nelleke! Die plaatjes zijn zo schattig! Succes en hopelijk wordt je DT-lid!
Liefs
Christine