Mijn lijst met blogs

donderdag 25 april 2024

Gnomes op de Kerstbal

Van deze  stolp was de basis al een tijdje klaar. Een paar weken geleden heb ik deze afgemaakt. Ik vond het eerst lastig hoe af te maken, tot dat ik een plaatje vond van gnomes die er precies bij paste. Ik maakte er een schudkaart van. Om de blister kwam een mooie zilveren rand. Nog een tekst en wat sterretjes en meer is volgens mij niet nodig.
Morgen vroeg vertrekken we naar Denemarken, het zal wel wat rustiger zijn op het blog. Ik probeer nog wat berichtjes te plannen van te voren. Het is even bezien hoe goed de internet verbinding is, want avonds kan ik misschien wel wat bloggen, of we zitten in de “ Stube” bij een vuurtje, drankje  en muziek.
Challenges:


Groetjes, Nelleke 


 

18 opmerkingen:

Diny zei

Wat een mooie stolp kaart heb je gemaakt Nelleke....mooi DP heb je gebruikt!
Groetjes Diny

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart als stolp.
Goede reis morgen.
Groetjes Elle-Jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een schitterende stolp Nelleke en zo mooi gedecoreerd met dat leuke plaatje. Heel veel plezier op jullie vakantie, lekker genieten van de mooie natuur en al het andere. Goede reis en behouden thuiskomst gewenst.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

Erg leuke schudkaart!
Veel plezier in Denemarken, goede reis daar naar toe!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Leuke schudkaart in dit leuke model. Veel plezier in Denemarken. Geniet ervan. Groeten Trijntje

Marijke zei

Een super leuk kaartje met deze stolp! Veel plezier in Denemarken. Lijkt me geweldig daar! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Caroline Cards zei

Leuke kaart in dit model. Een goede reis en veel plezier in Denemarken!
Groetjes, Caroline

marja kenter zei

Heel veel plezier in Denemarken. En de kaart is leuk. 👍Fijne dag en liefs

Femminde zei

Wat een super stolp id het geworden!!
Geniet ook in Denemarken. Wij gaan in juni.
Groeten van Femminde

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart met de stolp en het leuke plaatje met de gnomes.
Veel plezier in Denemarken,
Groetjes,
Ansx

!neke zei

Mooie kaart !!!
Succes in Denemarken.
Groeten Ineke
DT52WTC

Henriët zei

Wat een mooie stolp laat je vandaag zien. De gnomes passen er goed bij.
Heel veel plezier in Denemarken.
Groetjes van Henriët

Annemarie en Merit zei

Leuk deze stolp..
Heel veel plezier in Denemarken.
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit.
DT 52WTC

Claudia's kaartjes zei

Kei leuk kaartjeCreatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Martha zei

Wat een leuke stolpkaart, Nelleke
Leuk met die gnoompjes!
Veel plezier daar in Denemarken
Liefs Martha

GerJanne zei

Heel leuk geworden! Die gnomes zijn erg leuk!
Goede reis en geniet van de werkvakantie!
Ik app je vandaag nog!

Anita van Deur zei

Prachtige stolp met dit mooie plaatje echte blikvanger. Geniet van jullie reis.

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat een leukerd op deze kerstkaart! Fijn dat je er een schudkaart van maakte, daar hou ik wel van! Het plaatje past perfect!
Geniet van jullie vakantie!
Liefs,
Nancy