Mijn lijst met blogs

woensdag 30 maart 2016

Kleuren Kaart Team en project hanger Enjoy Every Moment

Een wat langer bericht dit keer omdat ik vandaag 2 dingen wil laten zien.
Allereerst mijn kaartje voor het KKT. Aangezien ik wat mannenkaarten nodig heb komende maand, heb ik deze kaart gemaakt in de kleuren van het Kleuren Kaart team: bruin en lime groen. Ik heb het eenvoudig gehouden deze keer en niet alleen de opgegeven kleuren gebruikt. Er zitten wat andere tinten groen en bruin bij. De randen van de kaart heb ik met walnut stain bewerkt. Mijn nieuwe stempel van MD, die ik gewonnen had bij de challenge van MD, heb ik niet in zijn geheel afgedrukt, maar wat op de randen gedaan.  Een plaatje van Syta van Gelderen en gemat op donkerbruin behang. Congrats in lime groen, een stoere strik en de leeftijd in het hoekje.
Een redelijk eenvoudig kaartje, wat best snel klaar was. Ik bn ook druk geweest met de 2 projecten, zie hieronder en het vorige blogbericht.
Challenges:
Retrosketches: sketch
KKT: lime groen en bruin
Van de winter kocht ik 3 stukjes MDF bij de Action. Gewoon om eens te proberen hoe het mij bevalt om met MDF te werken. Kant en klare papiertjes erbij, hoe makkelijk wil je het hebben. Verder om het hout papier op het MDF te plakken kwam ik niet. Ik vond het allemaal net te gemakkelijk en er weinig van mijzelf in zitten. Tot het papier van Maartje (art cards by Maartje) binnen kwam. Het papier is van Studio Light, de plaatjes ook, van het vel Sweet Romance. Ik was helemaal weg van de prachtige bus. (wij rijden al jaren in een VW bus) Sketch erbij een aan de slag. En hoe wonderlijk, het materiaal van het pakketje paste er verrassend goed bij, dus daar nog veel van gebruikt.
Ik heb het zo gemaakt dat ik de kaart vrij gemakkelijk van het MDF kan halen, en dan er weer wat nieuws kan opmaken. Misschien van de herfst een hersttafereel? Ik ben benieuwd of er wat van komt.
Challenge: Knutsels en Kadootjes:  gebruik iets van hout op je kaart.

Hier het eerste plankje. Gemaakt naar een sketch van Noor en Zo. Het spreekt eigenlijk allemaal wel voor zich. Alle randen bewerkt, veel is niet meer nodig, de hartjes en tekst komen uit het pakketje.
                          
Hier heb ik de tekst als uitgangspunt gebruikt. Het papier is zo mooi van zich zelf met die prachtige rand onderaan. Wat knoopjes, en een bloemetje zelf gemaakt.
Ook hier heb ik gebruik gemaakt van een sketch. Dit maal van Dutch Dobadoo. Zie ook hun facebookpagina. De stenen rand onder het lint is ook zo mooi, dat komt van een reclame folder van schoenen. Onderaan zie je nog een kleine slinger met wat kralen.
Een lang bericht, bedankt voor het kijken, luisteren en reageren.
Groetjes, Nelleke

34 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Nelleke,

Nu, jij bent goed bezig geweest. Je kaart voor het KKT vind ik heel goed gevonden, leuk die chevron op de achtergrond en het plaatje past perfect... Mooie tinten bruin!!

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Hey Nelleke,

Nu, jij bent goed bezig geweest. Je kaart voor het KKT vind ik heel goed gevonden, leuk die chevron op de achtergrond en het plaatje past perfect... Mooie tinten bruin!!

Liefs,
Nancy

Mariken zei

Wat heb je veel gemaakt, lekker actief! Je kaartje voor het KKT is mooi, toffe kleuren he!? En je andere project is ook al zo gaaf!!

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is het zo geworden ! mooi gedaan
fijn dat je weer meedoet met het kkt !
grtjs,martina
x

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart en wat een gaaf project! Het ziet er heel mooi uit. Het is inderdaad leuker als je er wat van jezelf in kan leggen. groetjes Joanne

marja kenter zei

Wat leuk gedaan allemaal en de mannenkaart is echt een mannenkaart. De kleuren van het andere project vind ik erg mooi, zo voorjaarsachtig.
Groetjes Marja

Crea Ankie zei

Heel mooi Nelleke!!

Creatiels zei

leuk gedaan, een echte mannenkaart is het geworden. Veel succes nog met je andere project.
groetjes
Els

Janny's Cards Creations zei

Wat schiet het er snel bij in om mannenkaarten te maken. Ik heb daar toch wat last van. Deze is erg mooi geworden ook de hanger vind ik leuk met de oude VW bus en mooie tekststempel zo waar.
Groetjes Janny

lenywim35 zei

Leuk gedaan nelleke. En tegelijkertijd mooie mannenkaarten. grts leny w

Henriët zei

Je bent weer druk bezig geweest Nelleke! Je mannenkaart vind ik mooi. De kleuren groen en bruin zijn daar ook erg geschikt voor.
Je hanger is super. Mooi ook het persoonlijke tintje met de VW bus.
Ook je paasei uit je vorige post is erg mooi. Echt iets om te bewaren en ieder jaar mer Pasen weer tevoorschijn te halen.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Zo.... wat een productie zeg! En wat ontzettend leuk allemaal. Ik zit het hier allemaal stuk voor stuk te bekijken.
En natuurlijk bedankt voor het meedoen bij ons van K&K.
Groetjes,
GerJanne

Jantine zei

Heel leuk, je kleurenkaartkaartje, en je andere projectjes ook!
Het ziet er allemaal gezellig uit, Nelleke!
Groetjes
Jantine

Stella zei

KKT kaartje is prachtig; mooi gebruik van de kleuren en ik vind die honingraat stempel op de randen een mooi detail. En je MDF serie is ook prachtig; die VW bus is enig! Je bent er maar druk mee geweest; en zo leuk om het resultaat te zien!
Groetjes,
Stella

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk gedaan, het KKT kaartje! En de hanger is helemaal leuk, super die vw bus!
Groetjes, Yvonne

Marfien zei

ziet er allemaal weer gezellig uit, niet alleen je KKT mannenkaart maar ook je uitwerkingen op PDF

Nancy Soetaert zei

2 mooie crea's en je paaskaart was ook al zo schitterend!
groetjes, Nancy

Claudia's kaartjes zei

2 mooie creaties het je gemaakt.

grtjs
Claudia

Ans S. zei

Hele mooie kaart voor het KKT en je MDF hanger vind ik ook prachtig geworden.

Groetjes Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, jij bent lekker creatief bezig geweest Nelleke. Je mannenkaart is stoer met dat limegroen en je hanger is zó gaaf gedaan. Mooie kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Ziet er allemaal toppie uit hoor!
Liefs Ellen

Ellen zei

Ziet er allemaal toppie uit hoor!
Liefs Ellen

Veerle zei

Hele mooie KKT kaart Nelleke.
Groeten van Veerle

Diny zei

Wat LEUK gedaan Nelleke! Het is je prima gelukt om er je eigen pulletjes op te verwerken....is veel leuker toch? Ook je KKT kaartje is heel erg leuk geworden.
Groetjes Diny

Rosina zei

Je mannenkaartje voor het KKT is super leuk Nelleke....en die ga ik onthouden ..er is een vriend van ons jarig binnenkort...
En je 3 delige MDF hanger is super mpoi gemaakt....leuk dat je er je eigen draai aan gegeven heb...

groetjes Rosina

franicsa zei

Wow alley wee je projectjes super geworden . De kaart zo leuk met die afbeelding .
En die planjes van de action !!! wat heb je dat knap opgesmukt. Zeer knap.
Groetjes,
Francisca

CreaSjouk zei

Leuk gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Margreet zei

Mooie, stijlvolle kaart voor het KKT...je andere projectes zijn ook super!
xxx Margreet

Ellen zei

Gisteren geen tijd gehad om langs te komen, maar nu gelukkig wel. Je mannenkaart met kar is gaaf in deze kleuren. Het woordje 'congrats' knalt ervan af, leuk. Ook je andere project ziet er heel mooi uit.

Sarah zei

Wat een mooie creaties allemaal.
Dat vw busje is heel leuk!
Liefs Sarah

Sheri Gilson zei

Great projects! Thank you for playing along with us at Retro Sketches!

Monique zei

Je kaart is heel mooi! maar ook de hanger vind ik prachtig. Leuk om eens een projectje te doen.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

PIKO hobbyblog zei

Je hebt prachtige creaties gemaakt.
Groetjes,
Pia

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Bedankt voor het mee doen bij Knutsels&Kadootjes. Groetjes Ingrid Wat een mooie creaties heb je grmaakt Nelleke, prachtig..